Tomboy​ေလးရဲ႕ ကိုကုိ (Part-13)

736 70 6
                                    

* Seohyunက Tomboyက​ေန မိန္​းက​ေလးျဖစ္​သြားတာ မဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​ ficထဲမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေရးဖူးသလုိဘဲ သူက Amberနဲ႔ ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက ​ေပါင္​းလာတာဆုိ​ေတာ့ သူ႔စိတ္​ထဲ ​ေယာကၤ်ား​ေလးစိတ္​ နည္​းနည္​း​ေလာက္​ ၀င္​​ေန​ေပမယ္​့ ​ေယာကၤ်ား​ေလးလို လြတ္လြတ္လပ္လပ္​ေ​​​န​ေပမယ္႕ ​သူ႔ရဲ႕ တကယ္​့စိတ္​က မိန္​းက​ေလးစိတ္​ပါ.... အဲ့မိန္​းက​ေလးစိတ္​ကုိ သူက ​ေသခ်ာမသိ​ေသးဘဲ သူ႔ကုိယ္​သူ Tomboy လုိ႔ ခံယူထားတာပါ 😃 တကယ္​့ Tomboy စစ္​စစ္​က​ေန မိန္​းက​ေလးျဖစ္​သြားတာ ႐ွားပါတယ္​ အခု Seohyunရဲ႕ ဇာတ္​​ေကာင္​က Tomboyစိတ္​ လုံး၀၀င္​​ေနတဲ့ ဇာတ္​​ေကာင္​ မဟုတ္​ပါဘူး *

Yoonhyun တုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ မနက္​စာ အတူစား​ေနၾကစဥ္​ Yoona ဖုန္​းလာလုိ႔ ကုိင္​လုိက္​သည္​။ Seohyunက​ေတာ့ မနက္​စာစားရင္​း နား​ေထာင္​လုိက္​တယ္​....
"အင္​းပါ မ​ေမ့ပါဘူး"
"မွတ္​မိပါတယ္​ ok...... ok...."
Yoona phခ်ၿပီး မနက္​စာ ဆက္​စား​ေန​ေပမယ္​့ Seohyunက​ေတာ့ Yoonaနဲ႔ ဖုန္​း​ေျပာတဲ့သူက ဘယ္​သူလည္​းဆိုတာ သိခ်င္​​ေနတယ္​
"Sulli​ေတာ့ မဟုတ္​​ေလာက္​ဘူး ဘာလို႔လည္​းဆုိ​ေတာ့ အဲ့​ေကာင္​မ​ေလး phဆက္​ရင္​ omm Sulli ​ေျပာဆိုၿပီး ​ေျပာ​ေလ့႐ွိတယ္​...... အခု သူနဲ႔ ​ေျပာတဲ့သူက ဘယ္​သူလည္​း မသိဘူး 💭💭💭💭💭💭💭"
Yoonaက​ေတာ့ မနက္​စာ စားၿပီး
"Seohyun..... ကုိယ္​ ကား​ေပၚမွာ ​ေစာင္​့​ေနမယ္​ မင္​း စားၿပီးရင္​ ထြက္​ခဲ့......"
Seohyun အျပင္​ကုိ ထြက္​လာ​ေတာ့ ကားထဲမွာ ရယ္​​ေမာၿပီး ဖုန္​း​ေျပာ​ေနတဲ့ Yoona ကုိ ​ေတြ႔​တယ္​
" ​ေအးပါ မင္​း ညီမကုိ ​ေသခ်ာ လိုက္​ပုိ႔လိုက္​ပါမယ္​ ဟုတ္​ပါၿပီကြာ ဒါဆိုလည္​း ဖုန္​းခ်လိုက္​​ေတာ့ ငါ့ baby wiffey ​ေလး လာ​ေနၿပီ....."
Yoonaလည္​း Seohyun ကားထဲ ၀င္​ထိုင္​​ေတာ့ ph ခ်လိုက္​တယ္......
"ဘာလည္​းဟ ငါ ကားထဲ ၀င္​လာမွ သူက phခ်သြားတယ္​ ဘယ္​သူနဲ႔ စကား​ေတြ ​ေျပာ​ေနလို႔ ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​ ရယ္​​ေမာ​ေနတာလည္​း......💭💭💭💭"
Seohyunကုိ ​ေက​်ာင္​း​ေ႐ွ႕ခ်​ေပးၿပီး Yoona ​ေမာင္​းထြက္​သြားတယ္​...... ​ေက်ာင္​းထဲကုိ မအီမသာ ႐ုပ္​နဲ႔ ၀င္​လာတဲ့ Seohyunကုိ ၾကည္​့ၿပီး
" Seo Juhyuk.. ... ဘာ​ေတြ ျဖစ္​​ေနတာလည္​း ႐ုပ္​ကလည္​း အီးမွန္​ထားတဲ့ ႐ုပ္​နဲ႔......"
"Hyung ငါ ညစ္​​ေနတာ​ေနာ္​ လာ မ​ေႏွာက္​နဲ႔......"
"မင္​းက ဘာ​ေတြ ညစ္​​ေနတာလည္​း....."
" ငါ ဘာညစ္​လို႔ ညစ္​​ေနမွန္​း မသိ​ေတာ့ပါဘူးကြာ......"
"မင္​း ခ်စ္​ခ်စ္​​ေၾကာင္​့လား....."
"သူ အခု အရင္​လို မဟုတ္​​ေတာ့ဘူး​..... ​ေျပာင္​းလဲ​ေနတယ္​...... ​ေျခလွမ္​း​ေတြ ပ်က္​​ေနသလိုဘဲ......"
"မင္​းနဲ႔ ဘာဆိုင္​လို႔လဲ သူ႔ဘာသာသူ ​ေျခလွမ္​းပ်က္​တာ ပ်က္​ပါ​ေစ မင္​းက သူ႔ကုိ မခ်စ္​ဘူး မဟုတ္​လား......"
"Amber.... ငါတုိ႔ ​ဒီ​ေန႔ ​ေက်ာင္​းလစ္​ရ​ေအာင္​..... "
"ဘာ 😱😱 ​ေက်ာင္​းလစ္​မယ္​ဟုတ္​လား မလစ္​ခ်င္​ပါဘူး Krystalသိရင္​ ငါ့ကုိ ပြစိပြစိ​ေျပာ​ေနအုံးမယ္​......."
"ဒါဆုိလည္​း နင္​့ကား ငါ့ကုိ​ေပး ငါတစ္​​ေယာက္​တည္​း စိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​ ​ေလ်ွာက္​သြားခ်င္​လုိ႔...."
"ဟာ နင္​တစ္​​ေယာက္​တည္​း လြတ္​လုိ႔မရဘူး​ေလ မျဖစ္​ပါဘူး ငါပါ လုိက္​ပါမယ္​ဟာ...."
Seohyun စိတ္​ညစ္​​ေနတာနဲ႔ Amberတုိ႔ ​ေက်ာင္​းလစ္​ၿပီး ​ေလ်ွာက္​သြား​ေနၾကတယ္​......
Choi Company တြင္​ Yoona တစ္​​ေယာက္​ နာရီကုိ ၾကည္​့ၿပီး
"အင္​း ဆယ္​နာရီခြဲၿပီ 11က် Yulရဲ႕ ညီမ Vivianကုိ ​ေလဆိပ္​မွာ သြားႀကိဳရမယ္​...... မ​ေန႔က yul ငါ့ကို အကူအညီ​ေတာင္​းထားတာ မနက္​ကလည္​း ငါ ​ေမ့မွာဆုိးလုိ႔ ဖုန္​းဆက္​ၿပီး သတိ​ေပး​ေသးတယ္​........ ​ေလ​ဆိပ္​ကုိ သြားမွ......"
​ေလဆိပ္​တြင္​ Vivian ထြက္​လာ​ေတာ့ Yoonaကုိ ​ေတြ႔ၿပီး ​ေျပးဖက္​လုိက္​တယ္​......
"Yoona Oppa..."
" ငါ့ ညီမ​ေလး Vivian မ​ေတြ႔ရတာ​ေတာင္​ ၾကာၿပီ......"
Yulနဲ႔ Yoonaက ​ေက်ာင္​း​ေနဖက္​ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြပါ Yulမွာ Vivianဆုိတဲ့ ညီမ​ေလး ႐ွိတယ္​ Yulအိမ္​ကုိ စာသြားက်က္​ရင္​း Vivianနဲ႔ပါ Yoona ခင္​သြားတာပါ Vivian အတြက္​​ေတာ့ သူ႔အကုိ Yulၿပီးရင္​ Yoonaက Vivianရဲ႕ အခ်စ္​ဆုံး အကုိတစ္​​ေယာက္​ပါ......
Vivianရဲ႕ အိတ္​ကုိ Yoona သယ္​လုိက္​ၿပီး
"Yulက သူ႔မိန္​းမ Sica ​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနလုိ႔ လာမႀကိဳႏုိင္​ဘူးတဲ့....."
"ဟုတ္​ပါ့ အရင္​က​ေတာ့ ညီမကုိ ဦးစား​ေပးခဲ့သူက အခု​ေတာ့ 😂😂"
Yoona ရယ္​လိုက္ၿပီး
" ​ေယာကၤ်ား​ေတြက ဒီလုိပါဘဲဟာ မိန္​းမရသြားရင္​ ​ေျပာင္​းလဲတတ္​သြားၾကတာဘဲ......"
"Oppa​ေရာ အိမ္​​ေထာင္​က်ၿပီလား....."
"Omm က်သြားၿပီ Appaရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​း သမီးနဲ႔....."
"Aww ဒါဆုိ ခ်စ္​လုိ႔ မဟုတ္​ဘဲ မိဘသ​ေဘာတူလုိ႔ လက္​ထပ္​တာလား....."
"အဲ့လုိလည္​း မဟုတ္​ဘူး Oppaက သူ႔ကုိ အရမ္​းခ်စ္​တာ.. ....."
"အလဲ့ ​ေက်ာင္​းတုံးက​ဆုိ စာမွစာ ဘယ္​မိန္​းက​ေလးမွ စိတ္​မ၀င္​စားဘူးဆုိတဲ့ ငါ့ Oppaက အခု​ေတာ့ ခ်စ္​တတ္​​ေနၿပီ​ေပါ့.... သူက ​ေခ်ာလား.. ...."
"Omm အရမ္​း​ေခ်ာတယ္​ ၿပီး​ေတာ့ အရမ္​း ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတယ္​ ပါး​ေဖာင္​း​ေလးနဲ႔ အူယားဖုိ႔​ ​ေကာင္​းတယ္​ တစ္​ခါတစ္​ခါ သူ႔အမူအရာ​ေတြက က​ေလးလုိဘဲ......"
"အမ​ေလး သူ႔မိန္​းမကုိ မႊန္​း​ေနလုိက္​တာမ်ား......"
"တကယ္​​ေျပာတာ သူ ​ေက်ာင္​းပိတ္​တဲ့​ေန႔က် နင္​နဲ႔ မိတ္​ဆက္​​ေပးမယ္​​ေလ....."
"သူက ​ေက်ာင္​းသူလား ......"
"Omm Final Year....."
"က​ေလးထိန္​း​ေပါ့ Oppaက😂😂"
Seohyunနဲ႔ Amberတုိ႔ ကစားကြင္​းမွာ ကစားၾကၿပီး ​ေမာလုိ႔ ​ေရခဲမုန္​႔ထုိင္​စားၾကရင္​း
"Amber......"
"​ေအး​ေျပာ......"
"Krystalကုိ ​ေတြ႔ရင္​ မင္​း ဘယ္​လုိ ခံစားရလည္​း......"
"ငါ ရင္​​ေတြ အရမ္​း ခုန္​​တယ္​......"
"အကယ္​၍ Krystalက တျခား​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ ရင္​းႏွီး​ေနတာ ျမင္​ရင္​​ေရာ......"
" သ၀န္​တုိတာ​ေပါ့ဟ ​ေနပါအုံး မင္​းက ဘာလုိ႔ ​ေမး​ေနရတာလည္​း...."
Seohyun သက္​ျပင္​းခ်လုိက္​ၿပီး
"Amber..... ငါ Tomboy စစ္​စစ္​ မဟုတ္​ဘူးထင္​တယ္​ မင္​း​ေျပာသလိုဘဲ ငါ ဆန္​းစစ္​ၾကည္​့​ေတာ့ မိန္​းက​ေလး​ေတြဆုိ ငါ စိတ္​မ၀င္​စားဘူး...... မိန္​းက​ေလး​ေတြ ငါ့အနားမွာ ႐ွိရင္​ ငါ ဘယ္လုိမွ မ​ေနဘူးဟာ...... ဒါ​ေပမယ္​့ Yoona ငါ့အနားမွာ ႐ွိရင္​ ငါ ​ေပ​်ာ္​တယ္​ ရင္​ခုန္​တယ္​....... Yoona တျခားမိန္​းက​ေလး​နဲ႔ ရင္​းႏွီး​ေနတာ ​ေတြ႔ရရင္​ ငါ့ရင္​ထဲ တစ္​မ်ိဳးႀကီး......"
"အဲ့တာ မင္​း သူ႔ကုိ ခ်စ္​​ေနလုိ႔ ငါ​ေျပာသားဘဲ မင္​းကုိ....... မင္​းက ငါနဲ႔ ​ေပါင္​းတာမ်ားၿပီး ​ေယာကၤ်ား​ေလးလုိ လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​​ေနရင္​း မင္​းကုိယ္​မင္​း Tomလုိ သ​ေဘာထား​ေနတာ တကယ္​တမ္​း မင္​းရဲ႕ စိတ္​က မိန္​းက​ေလးစိတ္​ဘဲ...... မိန္​းက​ေလးစိတ္​​ေၾကာင္​့ မင္​း သူ႔ကုိ ခ်စ္​​ေနတာ​ေပါ့......"
"ဒါ​ေပမယ္​့ Yoonaက ငါ့ကုိ စိတ္​ကုန္​​ေနၿပီထင္​တယ္​...... သူ ငါ့အ​ေပၚ ​ေအးတိ​ေအးစက္​နဲ႔...."
"သူ႔ဘက္​က ​ေအးတိ​ေအးစက္​နဲ႔ဆုိရင္​ အရည္​​ေပ်ာ္​​ေအာင္​ လုပ္​​ေပါ့ကြာ......."
" ဘယ္​လုိ​လုပ္​ရမွာလည္​း....."
"မိန္​းက​ေလး ဆန္​ဆန္​​ေနျပလုိက္​ မင္​းရဲ႕ မိန္​းက​ေလးဆန္​တဲ့ အလွကုိ ျပလုိက္​......"
"အာ ငါ မိန္​းက​ေလးလုိ ​ေနရတာ သ​ေဘာမက်ဘူး......"
"Hyung.... မင္​း ​ေယာကၤ်ား​ေလးလုိ​ေနရင္​ သူက သ​ေဘာက်မွာ မဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​ သူ႔​ေဘးမွာ ႏႈတ္​ခမ္​းနီမ​ေလး​ေတြ ၀ိုင္​း၀ိုင္​းလည္​​ေနတာ သိလား......"
"အား..... "
"​ အ႐ူးလုိ ​ေလ်ွာက္​​ေအာ္​မ​ေနနဲ႔ ဟုိမွာ ငါတုိ႔ကုိ လူ​ေတြ ၀ုိင္​းၾကည္​့​ေနၾကတယ္​....."
တစ္​ဖက္​မွာလည္​း Vivianကုိ သူမတည္​းမယ္​့ Hotelဆီကုိ Yoona လုိက္​ပုိ႔​ေနတယ္​....
"ဘာလုိ႔ Yulအိမ္​မွာ မ​ေနတာလည္​း....."
"Aww သူလည္​း သူ႔မိန္​းမနဲ႔ ​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆး လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ ​ေနပါ​ေစ ညီမက တစ္​ပတ္​​ေလာက္​ ​ေနၿပီး ျပန္​မွာဘဲ အလုပ္​ကိစၥနဲ႔ လာတာဆုိ​ေတာ့......"
"ဟုတ္​ပါၿပီ ......."
Vivianကုိ လုိက္​ပုိ႔​ေပးၿပီး Hotel​ေ႐ွ႕တြင္​ Yoonaကုိ ဖက္​ၿပီး Vivian ​ေက်းဇူးတင္​စကား​ေျပာလုိက္​တယ္​
" ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ Yoona oppa..... Oppaက ညီမအတြက္​ အ​ေကာင္​းဆုံး အကုိပါဘဲ....."
Vivianရဲ႕ ​ေခါင္​းကုိ Yoonaပြတ္​လုိက္​ၿပီး
"ရပါတယ္​ကြာ....."
ကစားကြင္​းက​ေန ျပန္​လာၿပီး မီးပြိဳင္​့မိ​ေနလုိ႔ Seohyunတုိ႔ ရပ္​​ေစာင္​့​ေနစဥ္​ သူတုိ႔လမ္​းနဲ႔ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆုိင္​ကုိ Seohyun ​ေငးၾကည္​့ရင္​း.......
"ဟာ......"
Seohyunရဲ႕ အသံ​​ေၾကာင္​့ Amber လန္​႔သြားတယ္​.....
"ဘာျဖစ္​တာလည္​း......"
Seohyun တစ္​​ေနရာကုိ လက္​ညွိဳးထိုးျပလုိက္​တယ္​.....

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon