Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-3)

849 83 14
                                    

Taeyeonတုိ႔ သားအဖ​ေတြ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​ၿပီး ခဏအၾကာ Seohyun ျပန္​​ေရာက္​လာသည္​။
"အဆင္​​ေျပလား Seohyun ​ေလး...."
"ဘာကုိလည္​း Omar....."
"Yoongနဲ႔​ေလ... စကား​ေျပာရတာ အဆင္​​ေျပလားလုိ႔...."
"Nae​ေျပပါတယ္​ Omar....."
"​လူငယ္​ခ်င္​း အဆင္​​ေျပဖုိ႔က အဓိကပါကြယ္​ "
"Omar....ကြၽန္​​ေတာ္​ နား​ေတာ့မယ္​...."
"ဟုတ္​ပါၿပီ good night.. ..."
"Good night Omar....."
မနက္မုိးလင္းျပီး​ေနာက္ ​​​​​​ေက်ာင္​းကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့ ကြ်န္​ေတာ္ ​​Amberနဲ႔အတူ မုန္​႔စား​ေနရင္​း
"ဘယ္​လုိလည္​း အဆင္​​ေျပလား သားႀကီး"
"Omm​ေျပပါတယ္​ ငါသူနဲ႔ အ​ေပးအယူလုပ္​ခဲ့ၿပီ....."
"ဒါနဲ႔ မင္​းတုိ႔ ဘယ္​​ေန႔ မဂၤလာ​ေဆာင္​လည္​း......"
"လာမယ္​့ တနဂၤ​ေႏြ​ေန႔😪😪😪"
"ဟာ..... ဒါဆုိ ဒီ ​ေျခာက္​​ရက္​ဘဲ မင္​းလြတ္​လပ္​​ေတာ့မွာ​ေပါ့ ...."
"Omm​ ဟုတ္​တယ္​​😒😒"
"၀​ေအာင္​ ကဲထား သားၿကီး​ေရ.... မင္​း ငါ့ကုိ ဖိတ္​အုံး​ေနာ္​....."
"လာမယ္​ဆုိလည္​း ​ေကာင္​း​ေကာင္​းမြန္​မြန္​ ၀တ္​ခဲ့ ငါ့အ​ေဖ မ်က္​စိ​ေနာက္​​ေအာင္​ မ၀တ္​ခဲ့နဲ႔​ေနာ္​...."
"​ေအးပါဟ...."
​ေက်ာင္​းကျပန္​​ေရာက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ ခဏအနားယူၿပီး​ေနာက္​ Appaတို႔နဲ႔ အတူ ညစာ စားတယ္​...Appa သူ႔ပန္​းကန္​ထဲက အသားတုံးကုိ လွီး​ရင္​း
"Seohyun....."
"Nae Appa....."
"မနက္ျဖန္က်ရင္​ ​​ၾကာသပ​ေတး​ေန႔အတြက္​ ေက်ာင္​းက​ေန ခြင္​့ရက္​ေတာင္​းခဲ့ "
"ဘာလုိ႔လည္​း Appa....."
"မဂၤလာ ၀တ္​စံု သြား၀ယ္​ရမယ္​​ေလ..... "
"ဂါ၀န္​ လွလွ​ေလးလား....😍😍"
"ဒါ​ေပါ့ Bae Chu​ေလးရဲ႕....."
"Woo...unnie မဂၤလာ၀တ္​စံုသြား၀ယ္​တဲ့ ​ေန႔က် Chawလုိက္​လုိ႔ရလားဟင္​ Appa....."
"​ေက်ာင္​းမတတ္​ဘူးလား...."
"အဲ့​ေန႔ တစ္​ရက္​တည္​းပါ😔"
"ဟုတ္​ပါၿပီ လုိက္​သြားပါ.... Fany yrrr မင္​းဘဲ လုိက္​​ေရြး​ေပးလုိက္​​ေနာ္​ ကုိယ္​ အဲ့​ေန႔က် Englandက မန္​ေ​နဂ်ာတ​ေယာက္​နဲ႔ ​ေတြ႔ရမွာမုိ႔....."
"Ommပါ Tae Tae......"
Omarတုိ႔က​ေတာ့ ​ေပ်ာ္​​ေန​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ မ၀တ္​ခ်င္​တဲ့ ဂါ၀န္​႐ွည္​ႀကီး​ေတြ ၀တ္​ရမွာ ျဖစ္​လုိ႔ စိတ္​ညစ္​​ေနတယ္​​ေလ..... မဂၤလာ​ေဆာင္​မွာ ဂါ၀န္​၀တ္​ရမယ္​လုိ႔ ဘယ္​သူထြင္​လုိက္​တာလည္​း ထြင္​တဲ့သူကုိ ႐ုိက္​ပစ္​ခ်င္​မိတယ္​.....
~~~~~~~~
မဂၤလာ​ေဆာင္​ဂါ၀န္​​ေတြ ​ေရာင္​းတဲ့ ဆုိင္​မွာ Omarနဲ႔ Bae Chuတုိ႔ ဟိုဂါ၀န္​ယူလုိက္​ ဒီဂါ၀န္​ယူလုိက္​နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​ ပုိၿပီး စိတ္​လႈပ္​ရွား​ေနၾကသည္​။ အ​ေရာင္​း၀န္​ထမ္​းမ​ေလး​ေတြက​ေတာင္​ သတုိ႔သမီးက Bae Chuလားလုိ႔ ​ေမး​ေနၾကတယ္​.....Bae Chu ခင္​ဗ်ာ လက္​က​ေလးကာၿပီး မဟုတ္​ဘူးဆုိၿပီး ျငင္​း​ေန႐ွာတယ္​...႐ုပ္​႐ွင္​ထဲမွာ ၾကည္​့ဖူးတာ​ေတာ့ သတုိ႔သမီးကုိ သတုိ႔သားက ဘယ္​ဂါ၀န္​နဲ႔ လုိက္​တယ္​ မလုိက္​ဘူးဆုိၿပီး ​ေရြး​ေပးတာပါ ခု ကြ​်န္​​ေတာ္​့က် ​ေရြး​ေပးတဲ့သူက..... ဟို Yoonaဆုိတဲ့ လူၾကီးဘာ​ေတြ လုပ္​​ေနလည္​း မသိဘူး ကုိယ္​နဲ႔ လက္​ထပ္​မယ္​့ သတုိးသမီးကုိ တစ္​ခ်က္​​ေတာင္​ လာမၾကည္​့ဘူး မုန္​းတာ......Aww ဟုတ္​သား ကြ်န္​ေ​တာ္​တုိ႔က ဟန္​​ေဆာင္​လက္​ထပ္​မယ္​လုိ႔ သ​ေဘာတူထားတာဘဲ......ဒါ​ေပမယ့္ လာ​ေတာ့ ၾကည္​့သင္​့တယ္​ မဟုတ္​ဘူးလား......
"Seohyun​ေလး.... ဒီဂါ၀န္​​ေလး ၀တ္​ၾကည္​့ပါအုံး.....ဘာ​ေတြ ​ေတြး​ေနတာလည္​း....."
"Aww ဟိုလူႀကီး.. .."
"လာျပန္​ၿပီလား...."
"​ေယာင္​လုိ႔ Oppa ဘာလုိ႔ မလာတာလည္​းလုိ႔ ​ေတြး​ေနတာ ႐ုပ္​႐ွင္​ထဲမွာဆုိ သတုိးသားက သတုိးသမီးကုိ.. ...."
"Seohyun​ေလး ဆုိလုိခ်င္​တဲ့ သ​ေဘာကုိ Omar နားလည္​ပါတယ္​ သူကမနက္​က Omarကုိ ဖုန္းဆက္​​​ေမးတယ္​ လာရမလားဆုိၿပီး.... Omarက မဂၤလာ​ေဆာင္​မယ္​့​ေန႔က်မွ ဂါ၀န္​ေ​လးနဲ႕ အရမ္​းလွတဲ႔ ​​Seohyun​ေလးကုိ ​ေတြ႔ၿပီး သူ႔ကုိ အ့ံျသ​ေစခ်င္​လုိ႔ မလာခုိင္​းတာ...."
"Aww......"
"​​ေရာ့ ဒီ ဂါ၀န္​​ေလး ၀တ္​ၾကၫ္​့....."
"ဟာ..... Omarကလည္​း ပန္​း​ေရာင္​ႀကီး😒😒😒😒"
"ဟုတ္​ပါ့ Omar ဂါ၀န္​ႀကီးကလည္​း ပန္​း​ေရာင္​ႀကီး မလွဘူး..... Unnie Chaw ျပတဲ့ ဂါ၀န္​​ေလး၀တ္​ၾကည္​့...."
"နင္​့ဟာက ပုိဆုိးတာ ခရမ္​း​ေရာင္​ႀကီး😖😖😖"
Appaမလုိက္​လာတာကုိဘဲ ​ေက်းဇူးတင္​ရမယ္​ မဟုတ္​ရင္​ သူကပါ အျပာ​ေရာင္​ ဂါ၀န္​ႀကီး ထုတ္​လာအုံးမယ္​😒😒 ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း အျဖဴ​ေရာင္​ ဂါ၀န္​တစ္​ထည္​ ​ေကာက္​ယူၿပီး
"Stop.......ကြၽန္​​ေတာ္​ ဒီ ဂါ၀န္​ယူမယ္​......"
ဂါ၀န္​ ၀တ္​ၾကည္​့ၿပီး ထြက္​လာ​ေတာ့ ကြ်န္​ေတာ္႔ကုိ ၾကည္​့ၿပီး ​​​Omarတုိ႔ အရမ္​းအ့ံျသ​ေနၾကလုိ႔ ဘာစကားမွ​ေတာင္​ မ​ေျပာႏုိင္​ၾကဘူး.....ကြၽန္​​ေတာ္​ ယူလုိက္​တဲ့ ဂါ၀န္​နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ လုိက္​တယ္​ဆုိၿပီး အဲ့ဂါ၀န္​ျဖဴ​ ​ေလးကုိ ယူလုိက္​ၾကသည္​။ ၿပီး​ေနာက္​ Omarတုိ႔ မဂၤလာ​ေဆာင္​မွာ ၀တ္​ဖုိ႔ဆုိုပီး ကုန္​တုိက္​တစ္​ခုလုံးကုိ ပတ္​​ေနတာ ​ေျခ​ေထာက္​​ေတာင္​ တုိ​ေတာ့မယ္​ ည​ေနက်မွ အိမ္​ျပန္​လာၾကတယ္​....
~~~~~~~~~~~~~~~~
မဂၤလာပြဲ​ေန႔တြင္​
Yoonaတ​ေယာက္​ အ​ေပ်ာ္​လြန္​​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာနဲ႔ ခန္းမ​ေ​ရွ႕မွာ ဧည္​့သည္​​ေတြကုိ ႏႈတ္​ဆက္​​ေနသည္​။ Seohyunက​ေတာ့ မိတ္​ကပ္​လိမ္​းၿပီး အလွျပင္​​ေနတယ္​​ေလ.....Bae Chu​ေလးက​ေတာ့ သူ႔ unnieကို ၾကည္​့ရင္​း မ်က္​ရည္​၀ဲ​ေနတယ္​......
Fanyက​ေတာ့ သူ႔သမီး​ေလး အရြယ္​​ေရာက္​လာၿပီး ​ေယာကၤ်ား​ေကာင္​းနဲ႔ ရလုိ႔ ၀မ္​းသာၿပီး မ်က္​ရည္​၀ဲ​ေနတယ္​......မ်က္​ရည္​​ေတြ ၀ဲ​ေနတဲ့ သူ႔ညီမနဲ႔ Omarကုိ ၾကည္​့ၿပီး Seohyunလည္​း ၀မ္​းနည္​းၿပီး ငုိလုိက္​​ေတာ့.....
"Wae.... Seohyun ​ေလး ဘာလုိ႔ငုိတာလည္​း......."
" Omarတုိ႔ Bae Chuတို႔က ကြၽန္​​ေတာ္​့ကုိ ၾကည္​့ၿပီး မ်က္​ရည္​​ေတြ ၀ဲ​ေန​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း ငုိခ်င္​တ​ာ​ေပါ့...."
Bae Chuက​ေတာ့ ထုိင္​ခုံ​ေပၚ ထုိင္​ခ်ၿပီး
"အီးဟီး😭😭 ခုဆုိ Unnieနဲ႔ မ​ေတြ႔ရ​ေတာ့​ဘူး unnieက Chawတုိ႔နဲ႔ ခြဲၿပီး​ေနမွာဆုိ​ေတာ့😭😭ရန္​ျဖစ္​မယ္​့ သူမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး ႐ုပ္​႐ွင္​အတူတူၾကည္​့မယ္​့ သူမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး😭😭"
"Bae Chu​ေလးကလည္​း ငါက ညီမ​ေလးဆီ လာလည္​မွာ​ေပါ့ ​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​ဆုိ....."
"တကယ္​​ေနာ္​....."
"တကယ္​​ေပါ့ မငုိရဘူး​ေနာ္​ တိတ္​...."
Fanyလည္​း ငုိ​ေနတဲ့ သူ႔သမီးႏွစ္​​ေယာက္​ကို မ်က္​ရည္​​ေတြ သုတ္​​ေပးရင္​း
"အသက္​သာႀကီးလာတယ္​ ငါ့သမီး​ေတြက ခုထိ က​ေလးစိတ္​မကုန္​ၾက​ေသးဘူး မငုိနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​ မိတ္​ကပ္​​ေတြ ပ်က္​ကုန္​လိမ္​့မယ္​.....ထုိစဥ္​ Taeyeon​ေရာက္​လာၿပီး
"ကဲ Seohyun​ေလး သတုိ႔သားဆီ သြားရ​ေတာ့မယ္​့ အခ်ိန္​​ေရာက္​ၿပီ...... မသြားခင္​​ေလး Appaတုိ႔ ဖက္​ရ​ေအာင္​....."
မိသားစု​ေလး​ေယာက္​ ဖက္​ၾကၿပီး​ေနာက္​......
"သတုိ႔သမီး ၀င္​လာပါၿပီ......."
Fatherရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့ Yoona ရင္​ခုန္​စြာနဲ႔ လွည္​့ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ သူရဲ႕ Tomboy​ေလးက ခု​ေတာ့ မိန္​းက​ေလးဆန္​ဆန္​ သတုိ႔သမီးဂါ၀န္​​ေလးနဲ႔ သူ႔​ေယာကၡမရဲ႕ လက္​ကုိ တြဲပီး သူ႔ဆီ တစ္​လွမ္​းခ်င္​း ​ေလ်ွာက္​လာတာကုိ ​ေတြ႔ၿပီး ရင္​​ေတြ အရမ္​းခုန္​​ေနတယ္​...... သူ႔​ေယာကၡမ လႊဲ​ေပးလုိက္​တဲ့ Seohyunရဲ႕ လက္​ကုိတြဲၿပီး Fatherဆီကုိ တစ္​လွမ္​းခ်င္​း ​ေလ်ွာက္​သြားလုိက္​သည္​။
Fatherက​ေတာ့ စကား​ေတြ အမ်ားႀကီး ​ေျပာ​ေန​ေပမယ္​့ Seohyunကုိ Yoonaက ခုိးခိုးၾကည္​့​ေနတယ္​....
"သတုိ႔သား Choi Yoonaသည္​ သတုိ႔သမီး Kim Seohyunကုိ ဘ၀တစ္​သက္​တာလုံး သစၥာ႐ွိစြာ ခ်စ္​၍ လက္​တြဲသြားမည္​ဟု လူအမ်ား​ေ႐ွ႕မွာ ကတိျပဳ သစၥာဆုိႏုိင္​ပါသလား....."
"Nae.... ကြၽန္​​ေတာ္​ Choi Yoonaသည္​ Kim Seohyunဆုိ​ေသာ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ ဇနီးသည္​ကုိ သက္​ဆုံးတုိင္​ ခ်စ္​သြားမည္​ဟု ကတိျပဳပါသည္​.."
"သတုိ႔သမီး Kim Seohyun​သည္​လည္​း သတုိ႔သား Choi Yoonaကို ဘ၀တစ္​သက္​တာလုံး သစၥာ႐ွိစြာ ခ်စ္​၍ လက္​တြဲသြားမည္​ဟု လူအမ်ား​ေ႐ွ႕မွာ ကတိျပဳ သစၥာဆုိႏုိင္​ပါသလား...."
"Nae...... ကြၽန္​မ Kim Seohyun သည္​ Choi Yoona ဟူ​ေသာ ကြၽန္​မရဲ႕ ခင္​ပြန္​းသည္​ကုိ သက္​ဆုံးတုိင္​ ခ်စ္​သြားမည္​ဟု ကတိျပဳပါသည္​.."
"သတုိ႔သားနဲ႔ သတုိ႔သမီး နမ္​းႏုိင္​ၿပီ....."
Fatherရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Seohyun မ်က္​လုံးျပဴးသြားတယ္​.. .. Yoonaကို ၾကည္​့​ေတာ့လည္​း သူ႔မ်က္​ႏွာကပ္​လာ​ေတာ့ အသံတုိးတုိး​ေလးျဖင္​့
"Yoongie.. ....No No မနမ္​းရဘူး​ေနာ္​....."
​Bae Chuတုိ႔ ​Amberတုိ႔ကလည္​း ​အသံက်ယ္​ႀကီးနဲ႔
"နမ္​းပါ နမ္​းပါ နမ္​းပါ နမ္​းပါ နမ္​းပါ😝😝😝😝"
Seohyun ​ေနာက္​ကို ဆုတ္​လုိက္​​ေတာ့ Yoona တ​ေယာက္​ Seohyun ရဲ႕ ခါးကုိ လွမ္​းဖက္​ၿပီး Seohyunရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကုိ နမ္​းလုိက္​​ေလသည္​။

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိOnde histórias criam vida. Descubra agora