Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Final)

1.3K 91 0
                                    

ည ကုိးနာရီထုိး​ေနၿပီ...... Seohyunက​ေတာ့ အခုထိ အိမ္​ျပန္​မလာ​ေသးပါ...... Yoona စိုးရိမ္​လာတာနဲ႔ Seohyunကို လုိက္​႐ွာ​ေလၿပီ......ၾကာၾကာ မ႐ွာလုိက္​ရပါ..... Yoonaတုိ႔ ရပ္​ကြက္​ထဲက ကစားကြင္​းထဲက ဒန္​း​ေပၚမွာ ထုိင္​​ေနတဲ့ Seohyunကုိ Yoona ​ေတြ႔လုိက္​ရသည္​....... ထုိအခါမွ Yoona ရင္​ထဲက အပူလုံးႀကီး က်သြား​ေလသည္​.....ကား​ေပၚက ဆင္​းၿပီး အနီးအနားက စတုိးဆုိင္​ထဲ Yoona ၀င္​သြားတယ္​...... ၿပီး​ေတာ့ ​ေရခဲမုန္႔ႏွစ္​ခု ကုိင္​ၿပီး ျပန္​ထြက္​လာကာ ကစားကြင္​းဘက္​ကို ​ေလ်ွာက္​သြားတယ္​......
သူမ​ေ႐ွ႕ကုိ ​ေရခဲမုန္​႔​ေရာက္​လာလုိ႔ ဘယ္​သူက ​ေပးတာလည္​းလုိ႔ Seohyun ​ေမာ့ၾကည္​့​ေသာအခါ......
"​ေရာ့..... ျမန္​ျမန္​ယူ​ေလ အရည္​​ေပ်ာ္သြားလိမ္​့မယ္​......."
Seohyunလည္​း ​ေရခဲမုန္​႔ယူလုိက္​​ေရာ Seohyun ရဲ႕ ​ေဘးနားက လြတ္​​ေနတဲ့ ဒန္​းတစ္​ခု​ေပၚ Yoona ထုိင္​လုိက္​တယ္​......

"ညစား စာၿပီးၿပီလား......"
​ေရခဲမုန္​႔စားရင္​း Yoona ​ေမးလုိက္​တယ္​..... ဒါ​ေပမယ္​့ Seohyunဘက္​က ျပန္​မ​ေျဖ​ဘဲ ​ေရခဲမုန္​႔သာ စား​ေနတယ္​....
"ဘာလုိ႔ အိမ္​ျပန္​မလာဘဲ ဒီမွာ ထုိင္​​ေနတာလည္​း......."
"........"
"ကုိယ့္​မွာ ဘယ္​​ေလာက္​ စိတ္​ပူ​ေနရလည္​း သိလား......."
"........"
"Seohyun......."
"........"
"Seo..... ဘာျဖစ္​​ေနတာလည္​း......"
"ဘာလုိ႔ စိတ္​ပူ​ေနတာလည္​း တ​ေနကုန္​ တျခားမိန္​းက​ေလးနဲ႔ ​ေလ်ွာက္​လည္​ၿပီး အခုမွ 😏😏😏😏"
"​ေလ်ွာက္​လည္​တာ မဟုတ္​ပါဘူးကြာ သူက ကုိယ္​့ကုိ လက္​​ေဆာင္​၀ယ္​​ေပးခ်င္​တယ္​ ​ေျပာလုိ႔ပါ......"
"အဲ့တာနဲ႔ Hotel အထိ ​ေရာက္​သြားတယ္​​ေပါ့......"
"အာ..... အဲ့တာ Vivian တည္​းတဲ့ Hotel​ေလ......."
"😏😏😏😏😏😏"
"ၾကည္​့ရတာ မင္​း ကုိယ္​့ကုိ အထင္​လြဲ​ေနၿပီထင္​တယ္​ ကုိယ္​႐ွင္​းျပမယ္​......."
"မလုိပါဘူး 😌😌"
"ကိုယ္​နဲ႔ Vivianက ​ေမာင္​ႏွမ​ေတြလုိဘဲ ....."
"ဘဂၤလား ​ေမာင္​ႏွမလား......"
"မဟုတ္​ပါဘူး ကိုယ္​့အခင္​ဆံုး သူငယ္​ခ်င္​း Kwon Yulyukရဲ႕ ညီမ​ေလ သူက ကုိယ္​နဲ႔ Yulက ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက ညီအကုိလို ​ေနလာၾကတာ Vivianဆိုတာကလည္​း ကိုယ္​့ညီမလိုဘဲ..... Omarတို႔လည္​း သိတယ္​.... မင္​းမယံုဘူးဆို Omarတို႔ကုိ ​ေမးလို႔ရတယ္​....."
"မ​ေမးပါဘူး အားအားယားယား 😕😕😕"
"Yulက သူ႔မိန္​းမ Jessicaက ​ေနမ​ေကာင္​းလို႔ ႏိုင္​ငံျခားက သူ႔ညီမ ViVian ကုိ ​ေလဆိပ္​သြားႀကိဳ​ေပးပါ ​ေတာင္​းဆိုလို႔ ကို္ယ္​ကသြားႀကိဳတာ ViVian ကလည္​း ဒီကုိ အလုပ္​ကိစၥနဲ႔ လာတာ သူ႔အကုိ အိမ္​မွာ မ​ေနခ်င္​ဘူးဆိုလို႔ Hotelလိုက္​ပုိ႔တာ..... အဲ့မ​ွာ သူက ​ေက်းဇူးတင္​လို႔ဆိုၿပီး ကုိယ္​့ကုိ လက္​​ေဆာင္​၀ယ္​​ေပးတာ........"
Seohyun က်န္​​ေနတဲ့ ​ေရခဲမုန္​႔ကုိ အကုန္​ စားလိုက္​ၿပီး
"ဘာလို႔ ဒီ​ေလာက္​ အ​ေမာခံၿပီး ႐ွင္​းျပ​ေနတာလည္​း...... 😏😏😏😏"
"မင္​း ကုိယ္​့ကုိ အထင္​လြဲၿပီး ထားသြားမွာဆိုးလို႔....... မင္​း​ ​အိမ္​ကုိ ျပန္​မလာ​ေတာ့ ငါ့မွာ ဘယ္​​ေလာက္​ စိတ္​ပူသြားရလည္​း သိလား 😞😞"
"အထင္​မလြဲ​ေစခ်င္​ရင္​ အထင္​မလြဲခံရ​ေအာင္​ ​ေန​ေလ 😌😌😌😌"
"ကုိယ္​့ကုိ စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔​ေတာ့ အိမ္​ျပန္​ရ​ေအာင္​...... မိုးခ်ဳပ္​​ေနၿပီ......"
"ဟင္​့အင္​း မျပန္​ခ်င္​​ေသးဘူး ႐ွင္​့ကုိ အျပစ္​​ေပးအုံးမွာ Choi Yoona...."
"ဟင္​ 😨😨😨"
Seohyun လူယုတ္​မာ အျပံဳးနဲ႔ ျပံဳးလိုက္​ၿပီး
"ဒန္​းလႊဲ​ေပး 😂😂"
"ဘယ္​လို 😐"
" ငါ ဒန္​းစီးခ်င္​လို႔ ဒန္​းလႊဲ​ေပးလို႔ ဘာလည္​း မလႊဲ​ေပးခ်င္​တာလား....."
"အဲ့လို မဟုတ္​ပါဘူး....."
Yoonaလည္​း Seohyun ​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​ကာ ဒန္​းလႊဲ​ေပးလိုက္​တယ္​...... လႊဲ​ေပးရင္​း Seohyun မ်က္​ႏွာ Yoona​ေ႐ွ႕ကုိ ​ေရာက္​လာ​ေတာ့ Seohyunရဲ႕ နဖူး​ေလးကုိ Yoona နမ္​းလိုက္​တယ္​.....
"😳😳😳"
Yoona ဒန္​းလႊဲတာကုိ ရပ္​ၿပီး ဒန္​း​ေပၚမွာ ထိုင္​​ေနတဲ့ Seohyunရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​းကုိ ငုံ႔ၿပီး နမ္​းလိုက္​တယ္​ Seohyun လည္​း Yoonaရဲ႕ အနမ္​းကုိ ျပန္​လည္​တံု႔ျပန္​ရင္​း....
"Yoona...... ငါ အဆင္​သင္​့ျဖစ္​​ေနၿပီ.. ..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ကုတင္​​ေပၚတြင္​ YoonHyunတို႔ ​ေစာင္​အတူတူျခံဳၿပီး Yoonaရဲ႕ လက္​​ေမာင္​း​ေပၚမွာ Seohyun အိပ္​​ေနတယ္​.......
"Seohyunnie......"
"Hummm......."
" ခ်စ္​တယ္​ 😘😘😘😘😘"
"ငါလည္​း နင္​့ကုိ ခ်စ္​တယ္​ Yoongie 😘😘😘😘😘"
"ကုိယ္ ​မယံုႏိုင္​​ေသးဘူး 😅😅😅"
"ဘာကုိလည္​း...."
"ကုိယ္​ မင္​းကုိ ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့ရခဲ့ၿပီး မင္​းရဲ႕ ခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့ စကား​ေလး ၾကားရတာ အိမ္​မက္​မက္​​ေနသလိုဘဲ....."
Seohyun တစ္​​ေယာက္​ Yoonaရဲ႕ မ်က္​ႏွာကုိ ကုိင္​လိုက္​ၿပီး
"ဒါ အိမ္​မက္​မဟုတ္​ဘူး တကယ္​ပါ..... အခုကစၿပီး Choi Yoona က ငါ့အပိုင္​ဘဲ......"
"အ​ေမြရရင္​​ေရာ 😢😢😢 ကုိယ္​့ကုိ ပစ္​သြားမွာလား......"
"ငါ အ​ေမြကုိ မမက္​​ေမာ​​ေတာ့ဘူး အ​ေမြမရရင္​​ေန ငါ့အနားမွာ Yoongie ႐ွိရင္​ ​ေက်နပ္​ၿပီ......"

မနက္​ ​ေရာက္​​ေတာ့ YoonHyunတို႔ First date အတြက္​ ကစားကြင္​းကုိ ​ေရာက္​လာၿပီ​ေလ...... Seohyunက ကစားကြင္​း သြားခ်င္​တယ္​​ေျပာလို႔ Yoona တစ္​​ေယာက္​ က​ေလး လိုက္​ထိန္​း​ေနတယ္​...... Seohyun ​ေဆာ့ခ်င္​ စီးခ်င္​တဲ့ ကစားစရာ​ေတြ လိုက္​​ေဆာ့​ေပး စီး​ေပးၿပီး​ေနာက္​ Yoona တစ္​​ေယာက္​ ယိုင္​တိုင္​တိုင္​နဲ႔ ျဖစ္​​ေနၿပီ​ေလ.....
"ဟုိမွာ Amber ပါလား Krystalနဲ႔ လာတာထင္​တယ္​ ဒီတခါက် Krystal က ႐ုပ္​မဖ်က္​ထားဘူးဟ Seohyunnie သြားႏႈတ္​ဆက္​ရ​ေအာင္​....."
Seohyunလည္​း သူ႔အလိမ္​ ​ေပၚမွာဆိုးလို႔ Yoonaရဲ႕ လက္ကုိ ဆြဲၿပီး
"သူတို႔ဘာသာ ​ေအး​ေဆး ဒိတ္​ပါ​ေစ Yoongie..... လာ ျပန္​ုၾကရ​ေအာင္​....."

At home
Yoonaရဲ႕ ရင္​ခြင္​ထဲက​ေန Seohyun ႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့​ေနတယ္​
"Wang So မင္​းသား​ေလးက ​ေခ်ာလိုက္​တာ.. ..."
Seohyunကုိ Yoona ငုံ႔ၾကည္​့​ေတာ့
" 😁😁 ငါတို႔ Yoongie​ေလးက ပုိ​ေခ်ာတာ္​ အဟီး 😁😁"
Seohyunရဲ႕ ပါးကုိ Yoona ဆြဲညႇစ္​လိုက္​တယ္​.....

3 months later
Seohyun ​ေက်ာင္​းၿပီးသြား​ေသာအခါ Taeyeonတို႔ မိသားစု ညစာစားပြဲ က်င္​းပၾကတယ္​.. .. Choi,Kim Family စု​ေပါင္​းၿပီး ျခံထဲမွာ ညစားစား​ေနၾကတယ္​.... Bae Chuက​ေတာ့ ​ေျပာင္​းလဲသြားတဲ့ သူ႔အမကုိ ၾကည္​့ၿပီး အ့ံျသ​ေန​ေပမယ္​့ Taeny က​ေတာ့ ​ေက်နပ္​​ေနတယ္​.. ....
ငါးဟင္​း ပန္​းကန္​ Seohyun​ေ႐ွ႕ ​ေရာက္​လာ​ေတာ့ Seohyun ​ပ်ိဳ႕တက္​လာတယ္​....
"​ေ၀ါ့......."
အိမ္​သာဘက္​ကုိ ​Seohyun အျမန္​​ေျပးသြားတယ္​.. ..... Seohyun ​ေနာက္​ ​ေျပးလိုက္​သူက Yoona..... Taeny,Soosun တုိ႔က​ေတာ့
"ငါတို႔ ​ေျမးခ်ီရ​ေတာ့မယ္​​ေဟ့......."

The End❤
မ​ေကာင္​းမကန္​းFic​ေလးကုိ အဆံုးထိ စိတ္​႐ွည္​စြာ ဖတ္​​ေပးၾကလုိ႔ ​ေက်းဇူးပါ ☺☺😊😊
Tomboy​ေတြက တကယ္​့အျပင္​မွာ မိန္​းက​ေလး အျဖစ္​ ​ေျပာင္​းလဲသြားတာ ႐ွားပါတယ္​....ဒါက​ေတာ့ ficသ​ေဘာအရပါ 😁😁 အမွားပါရင္​ ခြင္​့လႊတ္​ပါ​ေနာ္​ Readerအားလံုးကုိ ​ခ်စ္​ခင္​​ေလးစားလ်က္​ပါ ❤

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိDonde viven las historias. Descúbrelo ahora