Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-11)

749 78 7
                                    

Seohyunကို ​ေပြ႔ခ်ီၿပီး Yoona အခန္​းထဲကုိ ၀င္​သြားတယ္​.. ..... Seohyunကုိ ကုတင္​​ေပၚ ပစ္​တင္​ၿပီး Yoona သူ႔ရဲ႕ အက်ႌကုိ ခြၽတ္​လုိက္​တယ္​...... ကုတင္​​ေပၚတက္​ၿပီး Seohyunကုိ နမ္​း​ေတာ့ Seohyun ​ေ႐ွာင္​လုိက္​တယ္​.....
"Sorry Yoong ငါ အဆင္​သင္​့ မျဖစ္​​ေသးဘူး​ေလ ၿပီး​ေတာ့.........."
"Aww ဟုတ္​ပါတယ္​ sorryပါဟာ ငါ အရမ္​​း​ေလာသြားတယ္​..... တဖက္​လူက ဆႏၵမပါဘဲ ငါ အတင္​း အဓမၼမလုပ္​ခ်င္​ပါဘူး...."
Yoona ကုတင္​​ေပၚက ဆင္​းၿပီး အက်ႌ၀တ္​ရင္​း ျပန္​​ေျပာလုိက္​သည္​။ ၿပီး​ေနာက္​
" ခုနက ကိစၥကုိ ​ေမ့ပစ္​လုိက္​ပါ Seo...... ဘာမွ မျဖစ္​ခဲ့ဘူးလုိ႔ဘဲ သ​ေဘာထားလုိက္​ပါ....."
Seohyunကုိ ​ေက်ာ​ေပးၿပီး တျခားတဖက္​ကုိ လွည္​့ကာ Yoona အိပ္​​ေနလုိက္​သည္​။
မနက္​ ႏုိးလာ​ေတာ့လည္​း ဂ်ယ္​ဂ်ဴ တုံးကဆုိ Seohyunကုိ Morning Kiss ​ေပးတဲ့ Yoonaက ခု​ေတာ့ Seohyunကုိ ဘာမွ ​မ​ေပးဘဲ ​ေရခ်ိဴ းၿပီး အလုပ္​သြားဖုိ႔ ျပင္​ဆင္​​ေနတယ္​
မနက္​စာ စား​ေတာ့လည္​း Seohyun ကုိ ဘာမွ မ​ေျပာဘဲ သူ႔ဘာသာသူ စား​ေန​သည္​။ ၾကာလာ​ေတာ့ Seohyun မ​ေနတတ္​​ေတာ့​ေပ....... ​ သာလိကာ​ေတာင္​ အ႐ႈံး​ေပးရ​ေလာက္​​ေအာင္​ထိ စကား​ေျပာတဲ့ Yoonaက အခု ဘာမွမ​ေျပာဘဲ ​ေန​ေန​ေတာ့ Seohyunရဲ႕ စိတ္​ထဲ တစ္​ခုခုလုိ​ေနသလုိ ခံစားရတယ္​......
Seohyunကုိ ​ေက်ာင္​း လုိက္​ပုိ႔​ေပး​ေတာ့လည္​း အရင္​က ​ကား​ေမာင္း​ေတာ့မယ္​ဆုိ Seohyun ကုိ အျမဲ ဂ႐ုတစိုက္​ ခါးပတ္​ပတ္​​ေပးသူက အခု​ေတာ့ မသိသလုိ​ေနၿပီး ကား​ေမာင္​း​ေနတယ္​ ​ေက်ာင္​းကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့လည္​း ​ေက်ာင္​း​ေပါက္​ထိ လုိက္​မပုိ႔ဘဲ Seohyun ကား​ေပၚက ဆင္​းတာနဲ႔ ဘာတစ္​ခြန္​းမွ မ​ေျပာဘဲ ​ေက်ာင္​းက​ေန Yoona ​ေမာင္​းထြက္​သြားတယ္​..... Yoonaကားကုိ ၾကည္​့ၿပီး
" သူ ငါ့ကုိ စိတ္​ဆုိး​ေနတာမ်ားလား ငါျငင္​းလုိက္​လုိ႔​ေလ 💭💭💭💭"
"ဟိတ္​ Seo Juhyuk
႐ုတ္​တရက္​ Amber ​ေၾကာင္​့ Seohyun လန္​႔သြားတယ္​
"အာ.... လန္​႔လုိက္​တာ Amberရာ......"
"ဘာ​ေတြ ဒီ​ေလာက္​ ​ေငး​ေနလုိ႔ လန္​႔​ေနရတာလည္​း ​ေျပာပါအုံး......."
"ဘာမွ မ​ေငးပါဘူး......."
"ဟုတ္​လုိ႔လား.. .... ဒါနဲ႔ မင္​းရဲ႕ ကားလည္​း မ​ေတြ႔ပါ့လား...... ဘာနဲ႔လာတာလည္​း......"
"Yoong လုိက္​ပုိ႔​ေပးတာ......"
"နင္​့ ခ်စ္​ခ်စ္​?....."
"Yrr......"
"ဘာလုိ႔ ​ေအာ္​တာလည္​း ခ်စ္​ခ်စ္​ မဟုတ္​ဘူးလား......"
" 😒😒😒"
"ဒါဆုိ ခုန မင္​း​ ​ေငး​ေနတာက ခ်စ္​ခ်စ္​ရဲ႕ ကားကုိလား....."
"မဟုတ္​ပါဘူးဆုိကြာ..... လာ အတန္​းထဲ သြားမယ္​ ငါ စာမမွီတာ​ေတြ ျပန္​ကူးခ်င္​လုိ႔......."
"Ok ok ငါ ​ေမးတာ မ​ေျဖ​ေသးဘဲ စကားလမ္​း​ေၾကာင္​း လႊဲသြားတယ္​ 😜😜😜"
"Yrrrr......."
" အရမ္​း မ​ေအာ္​နဲ႔ ဟုိမွာ ငါတုိ႔ကုိ ၀ုိင္​းၾကည္​့​ေနၾကၿပီ မင္​းလည္​း ​ေယာကၤ်ားရၿပီးမွဘဲ ပုိျပဲလာသလုိဘဲ ပါးစပ္​​ေျပာတာ​ေနာ္​ 😁😁 အသံကုိ ျပဲလန္​​ေနတာဘဲ ​ေအာ္​​ေနတာမ်ား yrr yrrနဲ႔......"
Seohyun သူ႔​ေ႐ွ႕က ​ခဲလုံးကုိလည္​း ​ေကာက္​လုိက္​​ေရာ Amber ​ေျပာင္​ျပၿပီး ထြက္​​ေျပးသြားတယ္​ Seohyun စာသင္​​ေန​ေသာ္​လည္​း စာထဲ အာ႐ုံမ​ေရာက္​ ညက Yoonaရဲ႕ sexyက်တဲ့ bodyကိုဘဲ ျမင္​​ေယာင္​​ေနတယ္​
"Abs က​ေတာ့ မုိက္​သား......"
စာသင္​ရင္​း ႐ုတ္​တရက္​ Seohyun ႏႈတ္​က​ေန ထြက္​လာတယ္​..... Amberက​ေတာ့ Seohyunကုိ အထူးအဆန္​း အ​ေနနဲ႔ ၾကည္​့​ေနတယ္​...... ထမင္​းစားခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့ Seohyunကို Amber သူသိခ်င္​တာ​ေတ​ြ ​ေမးၿပီ​ေလ
"Hyung Seo....... ငါ မင္​းကုိ ​ေမးစရာ႐ွိလုိ႔....."
Seohyun ထမင္​းစားရင္​း
"Omm ​ေမး​ေလ......"
"Absက​ေတာ့ မုိက္​သား...... ခုန စာသင္​​ေနတုံး မင္​း ​ေျပာ​ေနတာ​ေလ အဲ့တာ ဘာကုိ ဆုိလုိတာလည္​း......"
Amberရဲ႕ ​ေမးခြန္​း​ေၾကာင္​့ Seohyun ထမင္​း​ေတြ နင္​ကုန္​တယ္..... Seohyunကုိ Amber ​ေရအျမန္​တုိက္​ၿပီး ​ေက်ာကုန္​း​ေလးကုိ ပြတ္​​ေပးၿပီး
"ဘာျဖစ္​လုိ႔ နင္​​ေနတာလည္​း ငါ ဒါ​ေလး ​ေမးတာကုိ....."
"ဟုိ ဟုိ...... ဒီလုိဟာ သူ အက်ႌလဲ​ေနတာကုိ ငါ ျမင္​ၿပီး ​ေျပာမိတာ သူ႔ Abs​ေတြက မုိက္​တယ္​လုိ႔ လုိခ်င္​တယ္​လုိ႔ ​ေတြး​ေနတာပါ......"
Seohyunကုိ Amber မသကၤာတဲ့ မ်က္​လုံးနဲ႔ ၾကည္​့လုိက္​ၿပီး
"ဟုတ္​လုိ႔လား 😌😌😌....."
"ဟုတ္​.... ဟုတ္​ပါတယ္​ဟ...."
"ဒါဆုိ မင္​း ဘာလုိ႔ စကား​ေတြ ထစ္​​ေနတာလည္​း......😏😏😏😏"
"အာ.... မထစ္​ပါဘူး....."
"အပုိမ​ေျပာပါနဲ႔ကြာ ငါ မင္​းနဲ႔ ​ေပါင္​းလာ ခင္​လာတာ ၾကာၿပီ သိလား..... မင္​း အမူအရာ​ေတြ ငါအကုန္​သိတယ္​ရယ္​ မင္​းတုိ႔ တစ္​ခုခုျဖစ္​ခဲ့တယ္​ မဟုတ္​လား Honeymoon မွာ​ေလ....."
" ဘာမွ မျဖစ္​ခဲ့ပါဘူးကြာ ......."
"Sex မလုပ္​ခဲ့ဘူး​ေပါ့....."
"Hyung.... ငါက ​ေယာကၤ်ား​ေတြကုိ လုံး၀ စိတ္​မ၀င္​စားဘူးကြ sexကိစၥလုပ္​ဖုိ႔ဆုိ ပုိဆုိး​ေသးတယ္​..... သူနဲ႔ ငါနဲ႔ တစ္​ကုတင္​တည္​း အတူ အိပ္​​ေပမယ္​့ ဘာမွ မျဖစ္​ခဲ့ဘူး သူကလည္​း ငါ့ကုိ ဘာမွ မလုပ္​ဘူး ငါကလည္​း လက္​မခံဘူး..... "
"ဟုတ္​လုိ႔လား......."
"ဟုတ္​တယ္​ မ​ေန႔ညက သူ​႔ကုိ ငါ ျငင္​းလုိက္​တယ္​....."
Amber ​ေရ​ေသာက္​ရင္​း သီးသြားတယ္​
"ဘယ္​လုိ ျငင္​းလုိက္​တယ္​ဆုိ​ေတာ့ သူက ​ေတာင္​းဆုိတာလား......"
" ​သူ႔ပါးစပ္​က​ေန​ေတာ့ မ​ေတာင္​းဆုိဘူး ငါမ႐ွင္​းျပတတ္​ဘူးဟာ ဒါ​ေပမယ္​့ ငါ ျငင္​းလုိက္​တယ္​..... အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ သူ ငါ့ကုိ စိတ္​ဆုိး​ေနတာ​ေနမယ္​ စကားမ​ေျပာဘူး...... စိတ္​ဆုိးလည္​း မတတ္​ႏုိင္​ဘူး​ေလဟာ ငါတုိ႔က ဟန္​​ေဆာင္​လက္​ထပ္​ထားတာ သူက ငါ့ကုိ ခ်စ္​တယ္​လုိ႔ ​ေျပာ​ေပမယ္​့ ငါက သူ႔ကုိ မခ်စ္​ဘူးဟာ......."
"မင္​ သူ႔ကုိ မခ်စ္​တာ ​ေသခ်ာလုိ႔လား Seo Juhyuk.  ......"
"​ေသခ်ာတာ​ေပါ့....."
Amber ​ေမး​ေစ့ကုိ လက္​နဲ႔ပြတ္​ရင္​း
" မင္​း မိန္​းက​ေလး​ေတြကုိ စိတ္​၀င္​စားလား...."
"ဘယ္​လုိ ...."
"ဒီလုိဟာ ငါဆုိ ​ေယာကၤ်ား​ေလး​ေတြကုိ စိတ္​မ၀င္​စားဘူး မိန္​းက​ေလး​ေတြ​ေတာ့ စိတ္​၀င္​စားတယ္​ အထူးသျဖင္​့ Krystal ကုိ​ေလ..... မင္​း​ေရာ စိတ္​၀င္​စားတဲ့သူ ႐ွိလား...."
Seohyun ​ေခါင္​းခါျပလုိက္​ၿပီး
" မ႐ွိဘူး 😫...."
Seohyunရဲ႕ ပခုံးကုိ Amber ဖက္​လုိက္​ၿပီး တစ္​​ေနရာကုိ လက္​ညိဳးထုိးျပလုိက္​သည္​။
"ဟုိမွာ မင္​းညီမနဲ႔ အတူ တြဲ​ေလ်ွာက္​လာတဲ့ first yearက မင္​း ညီမ သူငယ္​ခ်င္​း Joy သူ႔ကုိ ၾကည္​့လုိက္​ ခ်စ္​စရာမ​ေကာင္​းဘူးလား....."
Seohyun ​ေခါင္​းခါျပလုိက္​သည္​။ Amberလည္​း တျခား စားပြဲ၀ုိင္​းမွာ ထုိင္​​ေနတဲ့
Wendyတုိ႔ကုိ လက္​ညိဳးထုိးျပ​ေတာ့လည္​း Seohyun ​ေခါင္​းခါျပ​ေနတယ္​.....
"မင္​းက မဟုတ္​​ေသးပါဘူးကြာ ဘယ္​ မိန္​းက​ေလးကုိမွ စိတ္​မ၀င္​စားဘူးလား....."
Seohyun ​ေခါင္​းညိတ္​ျပ​​ေတာ့
"ဟာ ဟိုမွာ မင္​း ခ်စ္​ခ်စ္​....."
Amber လက္​ညိဳးထုိးျပရာကုိ Seohyun ခ်က္​ခ်င္​း လွမ္​းၾကည္​့လုိက္​တယ္​.... ၿပီး​ေတာ့ ဘယ္​သူကုိမွ မ​ေတြ႔တာနဲ႔ Amberကုိ Seohyun ႐ုိက္​လုိက္​တယ္​...... Amber သူ႔ လက္​​ေမာင္​းကုိ ပြတ္​ပီး
"အား.... နာတယ္​ဟ...."
"ငါ့ကုိ လွည္​့စားခ်င္​အုံး​ေလ 😌😝😝"
" မင္​း သူ႔ကုိ စိတ္​၀င္​စား​ေနၿပီ....."
"ဘယ္​သူ႔ကုိ....."
"Yoonaဆုိတဲ့ မင္​းရဲ႕ ခ်စ္​ခ်စ္​ႀကီး​ေလ....."
" စိတ္​မ၀င္​စားဘူး 😐"
" မဟုတ္​ဘူး မင္​း စိတ္​၀င္​စား​ေနတာ ငါ တျခား ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြကုိ လက္​ညွိဳးထိုးျပ​ေတာ့ မင္​း စိတ္​မ၀င္​စားဘူး မင္​း ခ်စ္​ခ်စ္​လုိ႔လည္​း ​ေျပာ​ေရာ ခ်က္​ခ်င္​းကုိ လွမ္​းၾကည္​့တာ မဟုတ္​မွန္​းလည္​း သိ​ေရာ မ်က္​ႏွာလည္​း ပ်က္​သြား​ေသးတယ္​......."
"ငါ တကယ္​ စိတ္​မ၀င္​စားတာပါ ငါက Tomboy​ေလဟ...."
"မဟုတ္​ဘူး Seo...... မင္​း စိတ္​ကို ​ေသခ်ာ ​ေမးသင္​့ၿပီ မင္​း Tom ဟုတ္​မဟုတ္​ သူ႔ကုိ စိတ္​၀င္​စား​ေနတာ ဟုတ္​မဟုတ္​ဆုိတာ....... မင္​းရဲ႕ Appa ​ေျပာသလုိဘဲ ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက ငါနဲ႔ ​ေပါင္​းလာလုိ႔ မင္​း ​ကုိယ္​မင္​း Tomဆုိၿပီး သတ္​မွတ္​ထား​ေပမယ္​့ အတြင္​းစိတ္​က Tom မဟုတ္​တာလည္​း ျဖစ္​ႏုိင္​တယ္​...... မင္​း ​ေသခ်ာ စဥ္​းစားၾကည္​့လုိက္​ပါ....."
"Ok ok ငါ စဥ္​းစားၾကည္​့လုိက္​မယ္​ ည​ေန ငါ့အိမ္​လုိက္​ခဲ့....."
"ဘာလုပ္​မလုိ႔လည္​း.."
" မ​ေန႔က စာ​ေတြ ႐ွင္​းျပခုိင္​းမလုိ႔....."
"Aww ok ok ငါ လုိက္​ခဲ့ပါမယ္​....."
Seohyun တုိ႔လည္​း စား​ေသာက္​ၿပီး အတန္​းထဲကုိ ၀င္​လာတယ္​......
Yoonaက​ေတာ့ သူ႔ အလုပ္​မွာ စာရင္​း​ေတြ ၾကၫ္​့​ေနရင္​း ႐ုတ္တရက္​ ညက အ​ေၾကာင္​း​ေတြ ျမင္​​ေယာင္​လာတယ္​..... Seohyunက သူ႔ကုိ ျငင္​းလုိက္​တာကုိလည္​း ျပန္​ျမင္​​ေယာင္​ၿပီး Seohyunကို အားနာ​ေနတယ္​
"ညက ငါ့စိတ္​​ေတြ ဘယ္​လုိ ျဖစ္​သြားတာလည္​းကြာ Seoကို မ်က္​ႏ​ွာပူလုိ႔ ​ေသ​ေတာ့မွာဘဲ 😷😷😷"
႐ုတ္​တရက္​ ဖုန္း၀င္​လာတာနဲ႔ Yoona အ​ေတြး​ေတြ ျပတ္​သြားတယ္​..... ဖုန္​းဆက္​တဲ့သူက သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​း Yulျဖစ္​​ေနတာနဲ႔ Yoona အျမန္​ဖုန္​းကုိင္​လုိက္​တယ္​......

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိDonde viven las historias. Descúbrelo ahora