Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-9)

711 72 2
                                    

Yoonaလည္​း Seohyun ဆြဲ​ေခၚရာ​ေနာက္​ ပါလာ​ေလသည္​။ အခန္​းထဲကို ​ေရာက္​​ေတာ့ ႏွစ္​​ေယာက္​သား ​ေျပာစရာ စကားမ႐ွိဘဲ စကၠန္​႔အ​ေတာ္​ၾကာ​ေအာင္​ ရပ္​​ေနမိၾကသည္​။ ခဏၾကာ​ေတာ့ Seohyun ဘက္​က အသံထြက္​လာတယ္​....
"အဟမ္​း...... ငါ အိပ္​ခ်င္​လုိ႔ နင္​့ကုိ ​ေခၚလာတာ တစ္​မ်ိဳး မထင္​ပါနဲ႔.. ..... "
Seohyun ​ေျပာတဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ Yoona တစ္​မ်ိဳး တကယ္​ထင္​သြား႐ွာတယ္​
"ဟင္​ အိပ္​ခ်င္​လုိ႔ ဟုတ္​လား 😳😍....."
Yoona​ေျပာတဲ့ စကားရဲ႕ အဓိပၸါယ္​ကုိ သိၿပီး Seohyun သူ႔စကား​ေျပာတာ လုိသြားတယ္​ဆုိတာ သိလုိက္​ရတယ္​
"ဟာ..... ငါ​ေျပာတာ အဲ့လုိ မဟုတ္​ဘူး​ေလကြာ..... ငါက အိပ္​ခ်င္​လုိ႔ အခန္​းထဲ ၀င္​အိပ္​မယ္​ ၿပီး​ေတာ့ ငါ့အက်င္​့က ​တံခါးကုိ ​lock ခ်ၿပီး အိပ္​တတ္​တယ္​​ေလ..... အဲ့​ေတာ့ နင္​ျပန္​လာတဲ့ အခ်ိန္​ တံခါး​ေလာ့ခ်ထား​ေတာ့ နင္​က တံခါး​ေခါက္​မယ္​ ငါက ႏုိးရၿပီး ထဖြင္​့ရမယ္​ဆုိ​ေတာ့ ငါအိပ္​​ေရးပ်က္​တာ မလုိလားလုိ႔......"
"Aww ဒါမ်ား Seoရယ္​ ကုိယ္​ Reception မွာ အခန္​း Key card ​ေတာင္​းၿပီး အခန္​းထဲ ၀င္​လာ လုိ႔ ရတာဘဲကုိ..... "
"ဒါ​ေပမယ္​့...... ဟဲ့ နင္​ ဒါနင္​့အ​ေဖပုိင္​တဲ့ hotelဆုိတာ သတိရ​ေသးရဲ႕လား......."
Seohyun အသံနည္​းနည္​း ျမႇင္​့သြားလုိ႔ Yoona လန္​႔သြားတယ္​....
"ဟင္​ ဘာလုိ႔....."
"နင္​့ အ​ေဖ Hotel​ေ႐ွ႕မွာ တျခား​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔ အသားကင္​​ေတြ စား​ေနတာ​ေလ......"
"Aww သ၀န္​တုိ​ေနတာလား......."
"တုိစရာလား..... နင္​့အ​ေဖ တပည္​့​ေတြက နင္​နဲ႔ ဟုိတ​ေယာက္​ကုိ ျမင္​ၿပီး နင္​့အ​ေဖကုိ ဖုန္​းဆက္​​ေျပာမယ္​ ​ေနာက္​က် နင္​့အ​ေဖ​ေရာ ငါ့အ​ေဖပါ ငါတုိ႔ကို သံသယ၀င္​လာမွာ စိုးရိမ္​လုိ႔ သိလား နင္​​ေျပာသလုိ​ေလ 😌😌😏😏 သ၀န္​တုိစရာက​ေတာ့ တစ္​စက္​မွ မ႐ွိဘူး သိလား......"
Seohyun သူ​ေျပာခ်င္​တာ ​ေျပာၿပီး ကုတင္​​​ေပၚမွာ လွဲအိပ္​လုိက္​တယ္​...... Yoonaလည္​း ကုတင္​​ေပၚ အိပ္​လုိက္​​ေတာ့ Yoonaနဲ႔ ဆန္​႔က်င္​ဘက္​ကို Seohyun လွည္​့အိပ္​သြား​တယ္​.....
Yoonaက​ေတာ့ နဖူး​ေပၚ လက္​တင္​ၿပီး
"Seo......."
"ဘာလည္​း........"
" မနက္​ျဖန္​ဆုိ ကုိယ္​တုိ႔ ၿပန္​ရ​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​ မင္​းက ​ေက်ာင္​းလည္​း တက္​ရအုံးမွာဆုိ​ေတာ့......"
"အဲ့​ေတာ့......"
"အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ အိပ္​​ေတာ့လုိ႔ ​ေန႔လည္​က် ျပန္​ရမယ္​ဆုိ​ေတာ့ မနက္​က် အထုပ္​အပုိး​ေတြ ျပင္​ရမွာဆုိ​ေတာ့​ေလ......"
"​ေကာင္​းၿပီ......"
"Seo......."
"Omm ​ေျပာ......"
"ကုိယ္​​ေလ..... စည္​းတစ္​ခုကုိ အစကတည္​းက ​ေဖာက္​ထားတယ္​ သိလား......"
Yoonaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Seohyun လန္​႔သြားၿပီး ထထုိင္​လုိက္​တယ္​ ၿပီး​ေတာ့ ​ေစာင္​ကုိ ဆြဲျခံဳၿပီး
"ဟ​ဲ့ ငါအိပ္​​ေနတုံး နင္​ဘာ​ေတြ လုပ္​ထားတာလည္​း......"
"ဟာ.....ကုိယ္​ေျပာတာက မငး္​ထင္​တဲ့ အဓိပၸါယ္​မဟုတ္​ဘူးဟ......"ဆုိၿပီး Yoona လက္​ကို ကာျပရင္​း ​ေျပာလုိက္​တယ္​... 
"ကုိယ္​ေ​ျပာတာက​ေလ မငး္​နဲ႔ကုိယ္​နဲ႔ ဟန္​​ေဆာင္​လက္​ထပ္​ထားတာ မဟုတ္​လား......"
"​ေအး......"
"ဒါ​ေပမယ္​့ ကုိယ္​က​ေတာ့ မဟုတ္​ဘူး..... ကုိယ္​ မင္​းကုိ ခ်စ္​တယ္​..... မင္​းဘက္​က ဟန္​​ေဆာင္​​ေပမယ္​့ မင္​းအ​ေပၚမွာ ကုိယ္​ခံစားခ်က္​႐ွိတယ္​......"
Yoona ​ေျပာလုိက္​တဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ Seohyun ႐ုတ္​တရက္​ ရင္​​ေတြ ခုန္​သြားတယ္​...... ဒါ​ေပမယ့္ Yoonaရဲ႕ ​ေ႐ွ႕မွာ​ေတာ့
"ငါ့ဘက္​က ခံစားခ်က္​​ေတြ မ႐ွိဘူး ႐ွင္​းလင္​းတယ္​........ ငါ အိပ္​ခ်င္​​ေနၿပီ စကား​ေတြ ထပ္​မ​ေျပာန႔ဲ​ေတာ့ ....."
"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ 😔😔 Good night......"
Seohyunရဲ႕ နဖူးကုိ Yoona နမ္​းလုိက္​ၿပီး တျခားဘက္​ကို လွည္​့အိပ္​လုိက္​တယ္​. ......
Seohyunက​ေတာ့ ခုန Yoonaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ ရင္​​ေတြခုန္​​ေနပါတယ္​ဆုိ ခု Yoonaက သူမရဲ႕ နဖူးကုိ နမ္​းလုိက္​​ေတာ့ ပုိၿပီး ရင္​ခုန္​သံ ျမန္​လာတယ္​......
"အာ..... စိတ္​ထိန္​း စိတ္​ထိန္​းစမ္​း 💭💭💭💭💭💭...."
✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂
ဂ်ယ္​ဂ်ဴ က​ေန YoonHyunတုိ႔ ၿပန္​​ေရာက္​လာၿပီ​ေလ.... Seohyunရဲ႕ အိမ္​မွာ လက္​ထပ္​ၿပီးရင္​ ​ေနရမယ္​ဆုိတဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ ပထမဆုံး Yoona သူ႔အ​ေဖတုိ႔ကုိ လာ​ေတြ႔တယ္​​ေလ
Choi မိသားစု အိမ္​ထဲလည္​း ၀င္​​ေရာ သူ႔အ​ေမ Sunnyက ဆီးႀကိဳ​ေနၿပီ Yoonaကုိ ​ေျပးဖက္​လုိက္​တယ္​.....
"Yoongie....."
"Omar.....😭😭😭 Omarတုိ႔ကုိ အရမ္​းသတိရ​ေနတာ....."
Sooyoungလည္​း စာၾကည္​့ခန္​းက ထြက္​လာတာ့ Sooyoungကုိ Yoona ​ေျပးဖက္​လုိက္​သည္​။
"Appa.......... 😭😭😭"
Sooyoungလည္​း Yoonaကို ၿပန္​ဖက္​လုိက္​ၿပီး
Seohyunက​ေတာ့ Yoonaကို ၾကည္​့ၿပီး
"သူ႔မိဘ​ေတြနဲ႔ ​ေတြ႔​ေတာ့လည္​း သူက က​ေလး​ေလးလုိ ျဖစ္​​ေနတယ္​ cute..... ဘာလည္​း ငါက သူ႔ကုိ cuteလုိ႔ ​ေျပာလုိက္​တာလား 😵....💭💭"
​ေန႔လည္​စာ စားၾက​ေတာ့ ပထမဆုံး Yoona မွာ သူ႔အ​ေဖရဲ႕ ထမင္​း ပန္​းကန္​ထဲ ဟင္​း​ေတြ ခပ္​ထည္​့​ေပးတယ္​ ၿပီး​ေနာက္​ သူ႔အ​ေမ ပန္​းကန္​ထဲ ဟင္​း​ေတြ ခပ္​ထည္​့​ေပးတယ္​...... သူ႔မိဘ​ေတြကုိ ဦးခ်လုိ႔လည္​း ၿပီး​ေရာ Seohyunထဲကုိ ဟင္​း​ေတြ ထည္​့​ေပးတယ္​.....
'Seo..... စား ဆာ​ေနတာ မဟုတ္​လား...."
"Gomawo......"
"ဂ်ယ္​ဂ်ဴ မွာ ​ေပ်ာ္​ခဲ့ၾကရဲ႕လား....."
YoonHyun ႏွစ္​​ေယာက္​ Sooyoungရဲ႕ ​ေမးခြန္​းကုိ ၿပိဳင္​တူ ​ေျဖလုိက္​ၾကတယ္​...
"Nae..... ​ေပ်ာ္​ပါတယ္​......"
"Appa မင္​းတုိ႔ရဲ႕ သတင္​း​ေတြ ၾကားထားတယ္​....."
Sooyoungရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ YoonHyunတုိ႔အတြဲ ဘာသတင္​း​ေတြ ၾကားထားလုိ႔လည္​း ဆုိၿပီး လန္​႔သြားတယ္​...... Sooyoungက​ေတာ့ ထမင္​း​ေအး​ေဆး စားရင္​း
"မင္​းတုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ အရမ္​းခ်စ္​တဲ့ အ​ေၾကာင္​း​ေတြကို ဂ်ယ္​ဂ်ဴ က ငါ့ ၀န္​ထမ္​း​ေတြ ​ေျပာၾကလုိ႔ အကုန္​သိၿပီးၿပီ....."
ထုိအခါမွဘဲ YoonHyunတုိ႔ သက္​ျပင္​းခ်လုိက္​ၾကတယ္​......
"Honeymoon Baby​ေလး ပါခဲ့လား..... မင္​းရဲ႕ Omarက တ​ေယာက္​တည္​း​ေနရတာ ပ်င္​းတယ္​တဲ့ ​ေျမး​ေတြကို ခ်ီခ်င္​ ထိန္​းခ်င္​​ေနၿပီတဲ့....."
Sooyoungရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Seohyun ႐ွက္​ၿပီး မ်က္​ႏွာႀကီးနီရဲ​ေနတယ္​....
"အာ...... Appaကလည္​း ဘာ​ေတြ ​ေျပာ​ေနတာလည္​း ႐ွက္​စရာႀကီး......"
Sooyoungလည္​း ရယ္​လုိက္​ၿပီး
"ဟုတ္​ပါၿပီကြာ...... စားၿပီးရင္​ မင္​းအခန္​းထဲမွာ ႏွစ္​​ေယာက္​သား ​ေအး​ေဆး နားလုိက္​ၾကအုံး ည​ေနမွ Taeyeonတုိ႔ကုိ သြားႏႈတ္​ဆက္​​ေပါ့ ဟုတ္​ၿပီလား......"
"Nae......"
Yoonaရဲ႕ အခန္​းထဲကို Seohyun​ေရာက္​​ေတာ့ Yoonaရဲ႕ တစ္​ခန္​းလုံး သန္​႔႐ွင္​း​ေနတာကုိ ​ေတြ႔ရတယ္​ စာၾကည္​့စားပြဲမွာလည္​း စာအုပ္​​ေတြ အစီအရီ အျပင္​ စာအုပ္​ဗီဒို​ေလးပါ ​ေတြ႔ရတယ္​...... ၿပီး​ေတာ့ သူငယ္​ငယ္​က ႐ုိက္​ထားတဲ့ ပုံ​ေလး​ေတြ ၾကည္​့ၿပီး Seohyun ျပံဳး​ေနတယ္​....
Yoona သူအ​ေဖတုိ႔နဲ႔ စကား​ေျပာၿပီး အခန္​းထဲ ၀င္​လာ​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ဓာတ္​ပုံ​ေတြကုိ ၾကည္​့​ေနတဲ့ Seohyunကို ​ေတြ႔တယ္​...
"ဘယ္​လုိလည္​း ကုိယ္​ငယ္​ငယ္​က ခ်စ္​ဖုိ႔​ေကာင္​းတယ္​ဟုတ္​......"
"Omm ငယ္​ငယ္​​က ခ်စ္​ဖုိ႔​ေကာင္​းတယ္​ ႀကီးလာမွသာ ဘာပုံႀကီးမွန္​းမသိ 😷😷"
Seohyunရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Yoona ရယ္​လုိက္​တယ္​.....
"Haha ​ေအးပါကြာ.... မင္​းက​ေတာ့ ငယ္​ငယ္​​ေလးတုံးရ​ေရာ ခုထိ​ေရာ အရမ္​းခ်စ္​ဖုိ႔​ေကာင္​းတယ္​သိလား....."
Seohyun ရဲ႕ မ်က္​လုံးတည္​့တည္​့ကုိ ၾကည္​့ၿပီး Yoona​ေျပာလုိက္​တယ္​....... Seohyun ႐ွက္​ၿပီး အၾကည္​့လႊဲလုိက္​တယ္​ ႁပီး​ေတာ့ စကား လမ္​း​ေၾကာင္​းပါ လႊဲလုိက္​တယ္​
"နင္​ ငယ္​ငယ္​တုံးက စာ​ေတာ္​တယ္​ထင္​တယ္​....."
"အင္​း ဟုတ္​တယ္​ ဘာလုိ႔လည္​း... "
Seohyun ဗီဒိုထဲက ဆုဖလား​ေတြ ဆုတံဆိပ္​​ေတြကုိ လက္​ညိဳးထုိးျပၿပီး
"ဟိုမွာ​ေလ ဆု​ေတြ အမ်ားႀကီးဘဲ ......"
"Omm ဟုတ္​တယ္​ အဲ့တာ ကုိယ္​ စာတင္​မကဘူး အားကစားၿပိဳင္​ပြဲမွာ ၀င္​ပါၿပီး ႏုိင္​ထားလုိ႔ ရတဲ့ဆု​ေတြ ဥပမာ အ​ေျပးၿပိဳင္​ပြဲတုိ႔ ​ေဘာလုံးပြဲတုိ႔​ေလ....."
"ဘာလည္​း မီတာ ၅၀ အ​ေျပးၿပိဳင္​ပြဲလား ​ေျခမသန္​တဲ့ သူ​ေတြနဲ႔ ​ေဘာလုံးကန္​တဲ့ ပြဲလား....."
"Haha ​ေနာက္​တတ္​တယ္​​ေနာ္​ ခရီးပန္​းလာတာဆုိ​ေတာ့ ခဏ နားလုိက္​အုံး​ေလ ည​ေနက် Omar Fanyတုိ႔နဲ႔ ​မ​ေတြ႔ခင္​ ခဏအိပ္​လုိက္​အုံး......ကုိယ္​လည္​း အိပ္​ၿပီ....."
YoonHyun ႏွစ္​​ေယာက္​လည္​း ခရီးပန္​းလာလုိ႔ စကားဆက္​မ​ေျပာၾက​ေတာ့ဘဲ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားၾကတယ္​

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang