,,No tak Ario vstávej nebo příjdeš pozdě'' zakřičí moje mamka. Neochotně vylezu z vyhřáté postele. Je první den prázdnin a já musím vstávat v sedm hodin, protože jdu na brigádu a mám být za hodinu na letišti. Jdu do koupelny kde si vyčistím zuby, dám si řasenku a rozčešu si vlasy, které nechám rozpuštěné a na sebe si vezmu šedé triko, modré džíny a bílé conversky.
Vezmu si své dva kufry a běžím do kuchyně kde je už má mamka s taťkou. Sednu si na barovou židli a začnu jíst snídani, kterou přede mě mamka položila.
,,Tak co Ario? Těšíš se?'' zeptá se mě taťka.
,,Jo docela jo'' usměji se na něj a on mi úsměv opětuje.
,,Už musíme jet jinak nestihneš letadlo'' řekne mamka a jde do auta. Obuji si boty a jdu s taťkou dát do kufru auta moje kufry. Sednu si dozadu a pustím si písničky do sluchátek.
Už jsem byla na odbavení kufru a teď tu čekám na někoho kdo by mi připomínal ty lidi, ke kterým mám jít. Někdo mi poťuká na rameno a já se rychle otočím. Stojí tam dívenka, které může být něco okolo 13 až 14 let. Má hnědé dlouhé vlasy, hnědé oči a postavově vypadá, že dělá nějaký sport.
,,Ty jsi Aria?'' zeptá se mě.
,,Ano'' přikývnu.
,,Já jsem Aaliyah Mendes. Jsem dcera té rodiny, u které budeš pracovat. Pojď se mnou'' řekne a vydá se k letadlu. ,,Ario můžu se tě zeptat kolik ti je?'' podívá se na mě.
,,Za dva měsíce mi bude 19'' usměju se na ni ,,A kolik je tobě?'' zeptám se na oplátku já.
,,Za dva měsíce mi bude čtrnáct'' řekne a výjde schody do letadla. Když vejdu dovnitř tak ke mě přistoupí pan a paní.
,,Dobrý den já jsem Manuel Mendes a tohle je má žena Karen Mendes a tohle malé dítě, které budeš hlídat je Tom'' řekne a ukáže na chlapečka, kterému jsou asi 4 roky ,,Aaliyah už asi znáš'' řekne a usměje se na mě. Já přikývnu. ,,A tohle je Shawn, kterého asi znáš z televize'' řekne a já se podívám na kluka, který se na mě usmívá. Je nádherný. Má jemně kudrnaté, krátké hnědé vlasy, tmavě hnědé oči a ten nejhezčí úsměv na světě. Nezmůžu se na nic jiného než na opětování úsměvu.
,,No už by jsme se měli posadit, za chvíli budeme vzlétat. Ario Toma si necháme na let u nás. Ne, že by jsme ti nedůvěřovali, ale on hrozně zlobí víš'' řekne pan Mendes a jde si sednout k manželce a malému chlapci, který si hraje s plyšovým medvídkem.,,Ario sedneš si ke mě?'' zeptá se mě Aaliyah.
,,Jistě'' usměju se na ni a sednu si k oknu. Aaliyah si sedne vedle mě a obě dvě se připoutáme.
,,O čem si budeme povídat?'' zeptám se.
,,Tak mi třeba něco řekni o sobě a já ti pak řeknu něco o sobě'' navrhne. Já přikývnu.
,,Celým jménem se jmenuji Aria Victoria Hall. Je mi 18 let. Moje matka se jmenuje Sofia Nora Hall a taťka se jmenuje Jonathan Noah Hall. Nemám sourozence, i když bych ho hrozně chtěla. Vystudovala jsem právnickou fakultu s mojí nejlepší kamarádkou Chloe. Obě dvě jsme cvoci. Ráda maluju, zpívám, tančím, bruslím na ledních bruslích. A to je asi všechno teď ty''
,,Jmenuji se Aaliyah Mendes. Je mi 13 let. Moje mamka se jmenuje Karmen Mendes a taťka Manuel Mendes. Mám staršího a mladšího bratra. Někdy bych si přála být jedináček. Zatím studuji základní školu. Chtěla bych studovat Harvard, o kterém sním už od dětství. Mám spíše více kamarádu kluků než holek. Z holek moje nejlepší kamarádka se jmenuje taky Chloe. V partě se mi líbí kluk jménem Tyler. Závodně hraju hokej, ráda tančím'' řekne.
,,Řekni mi něco o tom tvém Tylerovi''
,,Není můj. Je to jen nejlepší kamarád, který se mi líbí. Nic víc'' začne se červenat a já raději změním téma.
,,Jak dlouho hraješ hokej?'' zeptám se
,,Už asi 4 roky''
,,Wow. To je docela dlouho''
,,Jo to je. Ario nebude vadit když usnu?''
,,Proč by mi to mělo vadit?'' usměju se na ni.
,,Můžu se o tebe opřít?'' zeptá se mě a já přikývnu. Položí si hlavu na moje rameno a zavírá oči. Po pěti minutách usíná.
Celý let jsem si četla Hvězdy nám nepřály. Za pět minut budeme přistávat.
,,Aaliyo vstávej. Budeme přistávat'' zašeptám. Aaliyah se normálně posadí a podívá se na mě.
,,Za jak dlouho budeme přistávat?'' zeptá se.
,,Za pár minut'' řeknu. Po pár minutách vystupuje. Stojíme v letištní hale, kde je mnoho náctiletých holek, co pištějí, že má přijet Shawn. Mezitím, co se tady na všechny kolem dívám Shawn a Aaliyah si nasadili brýle a kšiltovky, aby je nepoznali. Pan a paní Mendesovi museli jet rovnou do práce. S Shawnem, Aaliyou a Tomem jdeme k autu. Je to černý Range Rover. Připoutám Toma do sedačky a sedám si na místo spolujezdce. Aaliyah s Tomem usnou po pěti minutách cesty. Po očku se podívám na Shawna. Soustředí se na jízdu. Jeho hnědé oči pečlivě sledují silnici. Hnědé vlasy mu padají do obličeje. Na sobě má černé triko s dlouhým rukávem a černé džíny.
ČTEŠ
Summer with Shawn
FanfictionCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...