Část 10

3.1K 98 3
                                    


Když se vzbudím, tak si všimnu, že Shawn je už vzhůru. Prstama mi kreslí po zádech. Zvednu hlavu a podívám se na něj. Jeho oči se hned zabodnou do těch mých.

,,Dobré ráno'' řekne a usměje se na mě.

,,Dobré. Kolik je hodin?''

,,Něco kolem dvanácte''

,,Co budeme dělat?''

,,Já bych o něčem věděl'' řekne a nahne se nade mě. Začne mě líbat. Já mu polibky oplácím. Naše rty do sebe zapadnou jako dílky dětské skládačky. Ruce mu spojím za krkem a přitáhnu si ho k sobě blíž. Rukama putoval po mých bocích dolů. Jednou rukou mi držel bok a tou druhou mi držel zadek, který jemně mačkal. Začal mi vyhrnovat triko a já ho nechala. Triko hodil někam do rohu místnosti a celou si mě prohlédl. Začal mi líbat krk a já se prohla v zádech. Chytne lem mých kalhotek.

,,Shawne prosím ne'' řeknu

,,Proč?'' zeptá se a nepřestává

,,Shawne prosím. Bojím se. Prosím'' zaprosím. Shawn vzhlédne ke mě. Nahne se ke mě tak abychom se navzájem dívali do očí.

,,Ty jsi ještě panna?'' zeptá se mě. Nejsem schopná slova, tak jenom přikývnu. ,,Promiň nevěděl jsem to'' pohladí mě po tváři.

,,Nemohl si to vědět. A ani se naznáme'' pousměju se na něj. Stoupne si a dojde pro moje tričko. Hodí ho po mě a jde pryč. Já si jdu do šatníku pro něco jiného.

V obýváku si sednu na pohovku a pustím si telku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V obýváku si sednu na pohovku a pustím si telku. Zrovna dávají dvě socky. Mám je hrozně ráda. Zamuchlám se do deky a lehnu si. Přestanu vnímat seriál. Proč Shawn odešel? Proč takhle zareagoval? Proč jsem mu dovolila se do něj zamilovat? Bylo mi líto, že takhle zareagoval? Jo bylo. V očích mě začaly pálit slzy. Snažím se je zahnat. Jenom jedna jediná slza mi ukápne. Co jsem udělala špatně, že Shawn takhle zareagoval? Proč jsem vůbec tu práci přijala? Vždyť mezi mnou a Shawnem nic nebylo. Nebo bylo? Mé srdce se tříštilo na milion kousků. Najednou slyším zpěv a kytaru. Vydám se za zvukem. Jde ze Shawnova pokoje. Stoupnu si blíž abych slyšela.

You've got a hold of me

Don't even know your power

I stand a hundred feet

But I fall when I'm around you

Show me an open door

Then you go and slam it on me

I can't take anymore

I'm saying baby

Please have mercy on me

Take it easy on my heart

Even though you don't mean to hurt me

You keep tearing me apart

Summer with Shawn Kde žijí příběhy. Začni objevovat