,,Halo, je tady někdo?" uslyším najednou z hlavní chodby. ,,Halo" ozve se znovu. Podle hlasu je to Bella. Začnu třepat se Shawnem.
,,Shawne vstávej. Je tady Bella" když to řeknu, tak Shawn si sedne a podívá se na mě. Zvednu se a rychle se začnu oblékat. ,,Až budeš oblečený tak příjď dolů" řeknu a utíkám dolů za Bellou. Je v kuchyni.
,,Ario. Jsem si myslela, že tady nejsi se Shawnem´´ řekne a obejme mě
,,Promiň. Já jsem jenom ještě spala"
,,Vždyť je kolem dvanácté" řekne a ukáže na hodiny ,,A kde je Shawn?"
,,Tady" ozve se od dveří. Otočím se a tam stojí Shawn jenom v černých teplákách. Bella k němu přejde a obejme ho. Shawn se na mě podívá. Já si jenom zkousnu ret. On se nad tím pousměje. ,,Bello co ty tady vůbec děláš?" zeptá se Shawn když se od něj Bella odtáhne.
,,Já si myslela, že tady budete o hladu. Tak jsem Vám tady přinesla jídlo" ukáže na linku. Opravdu tam jsou krabice s jídlem.
,,Bello nevadí když se půjdu převléct?"
,,Jen jdi já tady zatím se Shawnem ohřeju jídlo" rychle vyběhnu schody a přejdu k šatníku.
Seběhnu schody. V kuchyni si sednu na barovou stoličku. Shawn přede mě položí kuřecí polívku. Vezmu si lžíci a začnu jíst. Je výborná.
,,Hmmm Bello...To je ta nejlepší polévka na světě" rozplývám se
,,Je to obyčejná polévka Ario" usměje se na mě
,,Ale tahle je lepší než ty obyčejné"
,,Bello? Nemáš být na nějaké dovolené v Paříži?" zeptá se Shawn
,,Jo mám. Letí mi to za dvě hodinky. Já se s Vámi chtěla rozloučit" usměje se. Já položím lžičku a přejdu k ní. Roztáhne ruky a já jí hned obejmu. Příjde k nám Shawn a obě nás obejme. ,,Děti, já už budu muset letět. Chovejte se slušně. Mám Vás ráda" řekne a odejde. Přejdu k baru a dojídám svoji polévku. Shawn mě zezadu obejme. Začne mě líbat na krk.
,,Shawne, co to děláš? Já chci jíst" zeptám se. On mě jenom dál líbá na krk. ,,Shawne jestli mi tam uděláš cucflek tak tě zabiju" vyhrožuju mu
,,Pozdě" usměje se. Já se zvednu a přejdu k zrcadlu v předsíni. Odhrnu si vlasy stranou a podívám se na svůj krk.
,,Shawne! Co jsi to udělal?!" zakřičím na něj. Příjde ke mě a zezadu mě obejme. ,,Jak to mám zamaskovat?" povzdychnu si
,,Proč by jsi to maskovala? Já chci aby všichni věděli, že patříš jenom mě" políbí mě do vlasů
,,Miluju tě Shawne"
,,Miluji tě Ario"
,,Shawne?"
,,Ano lásko?"
,,Mám hlad" otočím se na něj a usměju se. On se na mě podívá s nadzvyženým obočím. ,,Nedívej se tak na mě. Mám hlad" řeknu a jdu do kuchyně. Sednu si na barovou židličku a dám si jednu lžičku polévky do úst. Hned jí vyplivnu zpět. Je studená. Uslyším smích od dveří. Otočím se na Shawna. ,,Hahaha to je vtipné" řeknu ironicky. Projdu kolem něho a jdu do pokoje. Vezmu si laptop a volám taťkovi. Zvedne mi to matka.
,,Ahoj Ario"
,,Kde je taťka?"
,,Neumíš pozdravit?"
,,Ahoj. A teď mi řekni kde je taťka"
,,Vyhodila jsem ho z domu" řekne úplně v klidu
,,Jak jako vyhodila?!" vyjeknu
,,Podváděl mě celé roky s nějakou Emily. Má s ní jedno měsíční dítě" řekne hnusně. O Emily vím. Taťka mi o ní vyprávěl. Dokonce mě s ní i seznámil a je to milá žena. Beru jí jako svoji mamku. I sama mi řekla, že pokud budu mít problémy, tak že jí můžu říct všechno.
,,A proč máš jeho notebook?"
,,Bude se pro něj vracet"
,,Nevíš kdy si pro něj příjde? Chtěla bych s ním mluvit"
,,Nevím a nezajímá mě to! Ať mu koupí nový třeba ta jeho děvka!"
,,Nikdy o nikom neříkej něco tak hnusného. Už budu končit jdu volat taťkovi. Nazdar" řeknu hnusně a tipnu to. Vezmu mobil ze stolku a vytočím tátovo číslo.
,,Tati?"
,,Ne tady Emily. Ahoj Ario"
,,Ahoj Emily, mohla by jsi mi dát prosím taťku chtěla bych s ním mluvit"
,,Jistě. Počkej minutku" slyším nějaké šustění
,,Ahoj dcero moje" poznám hlas taťky
,,Ahoj otče. Proč jsi mi nezavolal a neřekl, že jsi se konečně odstěhoval od té furie?"
,,Kdy ti to řekla?"
,,Asi před pěti minutami jsem ti volala přes skype a zvedla mi to ona a všechno mi to řekla"
,,Já tam zapomněl notebook. Moc mě to mrzí zlatíčko, že jsem ti to neřekl"
,,V pořádku tati, ale co bude až se vrátím? Nechci u ní zůstat sama bez tebe. Já to s ní nepřežiju"
,,S Em jsme se rozhodli nebo spíše Em rozhodla, že budeš bydlet tady s námi. Stejně až se vrátíš tak ti za pár dní bude devatenáct a ty jsi říkala, že jak ti bude devatenáct tak se odstěhuješ"
,,A vážně to nebude vadit?"
,,Nebude"
,,Děkuji. Hned jak mi bude devatenáct tak si sbalím svých pět švestek a odejdu"
,,My budeme jenom rádi když s námi budeš bydlet. A nemusíš odejít hned v devatenácti"
,,Ale já Vám tam nechci zavázet"
,,Ty nikdy nebudeš zavázet" ukápla mi slza. V pozadí se rozline dětský pláč ,,Ario budu muset končit, malý William se vzbudil. Mám tě rád dcero moje"
,,Opravdu jste ho pojmenovali William?"
,,Vím, že jsi vždycky chtěla aby se tvůj bráška jmenoval William. Tak jsem ho navrhl Em a ona byla víc než nadšená"
,,Mám tě ráda tati"
,,Já tebe taky. Ahoj dceruško"
,,Ahoj tatínku"
Mobil položím vedle sebe. Nemůžu uvěřit, že mám mladšího sourozence. Musím to říct Shawnovi. Otevřu dveře a v nich stojí Shawn.
,,Ty jsi poslouchal?" zeptám se ho
,,Možná" usměje se na mě nevinně
,,To nevadí. Shawne chápeš to já mám mladšího brášku" skočím na něj a obejmu ho. Chytí mě pod zadkem a drží mě.
,,Jsem za tebe rád"
,,Jmenuje se William. Vždycky jsem chtěla aby se tak jmenoval můj bráška" usměju se na něj a on se mnou přejde k posteli, na kterou si sedne. Já se posunu a opřu se o čelo postele. Shawn udělá to samé.
,,A jak chceš ty aby se jmenovali naše děti?" zeptá se Shawn
,,Naše?"
,,Ano"
,,Kluka bych pojmenovala asi Noah"
,,Proč Noah?"
,,Tátovo druhé jméno"
,,To je hezké. A holčičku pojmenujeme jak?"
,,Vůbec nevím. Ty by jsi jí pojmenoval jak?"
,,Rosalie"
,,Proč Rose?"
,,Podle babičky, která mě přivedla k muzice"
,,Je to nádherné jméno" usměju se na něj a on mi úsměv opětuje. ,,Co budeme dělat?"
,,O jedné aktivitě bych věděl" usměje se a nahne se nade mě. Začne mě líbat a svlékat mi triko.Ahooojte lidičky 😁 jsem tu s nový dílem 👏 doufám, že se vám líbí 🙊 nevím, co bych vám měla k tomu napsat, takže ahojte 😈
ČTEŠ
Summer with Shawn
FanfictionCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...