Část 15

2.4K 86 4
                                    

Hned potom, co jsme se vrátily z lékárny jsem si šla udělat test. Teď sedím s Aaliyah na posteli a čekám na to až uběhnou dvě minuty. Zapípá budík, že uběhly dvě minuty. Podívám se na Aaliyah, která se dívá na ten test. Otočím ho tak, aby jsme mohly vidět co mi vyšlo. Dvě čárky. Jsem těhotná. Jdu si udělat i ty dva. Oba dva jsou taky pozitivní.
,,To nemůže být pravda'' řeknu potichu. Aaliyah mě jenom obejme. Mě začnou téct slzy. Slyším bouchnutí hlavních dveří. Shawn je tady. Testy zahrabu někde nízko do koše, utřu si slzy a jdu za ním dolů.
,,Ahoj princezno''
,,Ahoj Shawne'' řeknu a obejmu ho.
,,Ario, nebude Ti vadit když teď na hodinu a půl odjedu za Cameronem?''
,,Nebude. Hlavně se neopíj'' usměju se na něj a on se na mě taky usměje.
,,Miluju tě Ario. Tak zatím Ahoj'' řekne a odejde. Já sjedu dolů po dveřích. Tvář si dám do dlaní a nechám téct slzy. Cítím jak si vedle mě někdo sedá a obejme mě. Vím, že je to Aaliyah. Hned jí obejmu.
,,Musím zavolat Em'' řeknu a utíkám do pokoje. Vytočím číslo Em.
,,Ario?''
,,Em. Jsem těhotná''
,,Co budeš dělat? Řekneš to Shawnovi?''
,,Nebude vadit když přijedu dříve?''
,,Ario ty chceš letět domů?''
,,Nemůžu jinak. Shawn má skvělou kariéru a já mu to nemůžu zničit tím, že mu řeknu, že má dítě. Chci se vrátit domů''
,,Budeme tě čekat''
,,Děkuji Em''
,,Nemáš zač Ario. Mám tě ráda. Brzo se uvidíme''
,,Taky tě mám ráda Emily. Jsem ráda, že tě táta má. Ahoj''
Mobil položím vedle sebe. Vytáhnu kufr z pod postele a přejdu k šatníku. Začnu do něj všechno házet. Do pokoje mi vtrhne Aaliyah.
,,Ario? Ty odjíždíš?'' sedne si vedle kufru
,,Nemůžu tu zůstat. Shawn se to nesmí dozvědět. Zkazila bych mu tím kariéru a to já nedovolím''
,,Ario, on tě miluje a pochopil by to''
,,Zítra odpoledne odjíždím'' oznámím jí a ona se na mě smutně podívá.
,,Budeš mi chybět Ario a to moc''
,,Ty mě taky Aaliyah. Si jako moje sestra, bez které bych nedokázala žít'' usměju se na ni ,,Pomůžeš mi prosím zabalit kufry?'' podívám se na ni. One se zvedne a hází oblečení do kufru.
,,Kdy to řekneš Shawnovi, že odjíždíš?''
,,Zítra před odletem''
,,A řekneš mu někdy, že čeká dítě?''
,,Možná''
Po hodině jsme měly kufry plné mého oblečení. Schovala jsem je pod postel. Sedly jsme si do obýváku a pustily si film. Díváme se na Než jsem tě poznala. Aaliyah usla. Cítím, že se mi taky zavírají oči. Po pěti minutách usnu taky.
,,Ario. Vstávej'' šeptá mi do ucha povědomý hlas, který patří Aaliyah. Otevřu oči a podívám se na ni.
,,Co je?'' zamrmlám
,,V kolik letíš?'' zeptá se mě. Rychle si sednu. Ležím pořád v obýváku.
,,Ve dvě třicet''
,,Je třináct čtyřicet osm''
,,Cože?'' vykulím oči. Vstanu a běžím do pokoje ke skříni. Vytáhnu nějaké oblečení, co se mi nevlezlo do kufru a obléknu si to.

Vezmu kufry do ruk a jdu dolů. Stojí tam Aaliyah a Shawn, který ke mě stojí zády. Sejdu dolů. Ihned se otočí. Usmívá se od ucha k uchu, ale když si všimne kufrů tak mu úsměv poklesne.
,,Ario? Ty někam jedeš?'' zeptá se mě a já se dívám na mě ošoupané tenisky
,,Ano''
,,Podívej se na mě'' zvednu hlavu a zahledím se mu do očí. Miluju je. Zrovna teď v nich vidím smutek ,,Kam jedeš?''
,,Shawne já jedu domů''
,,Proč?''
,,Musím odjet od tebe co nejdál''
,,Co jsem udělal?!'' řekne už trochu hlasitě
,,Ty nic. To já. Já ti kazím život. Já jsem ta špatná''
,,Nejsi Ario. Ty jsi nejlepší, nic nekazíš. Co by jsi kazila? Podvedla jsi mě? Nějak to spolu vyřešíme. Jenom prosím neodjížděj''
,,Shawne já musím. Nemůžu tady zůstat. Všechno bych jinak zkazila. Promiň''
,,Prosím, aspoň mi řekni o co jde. Co se stalo?'' v očích mu jde vidět smutek
,,Já ti to nemůžu říct. Teď není vhodná doba''
,,A kdy bude vhodná doba?''
,,Za pár let. Možná nikdy''
,,Ario já tě miluju. Neodjížděj. Prosím''
,,Miluju tě Shawne a proto musím odjet''
,,Uvidím tě ještě někdy?''
,,Já nevím'' řekne a projdu kolem něj, protože zatroubil taxík. ,,Musím jít. Miluju tě na to nezapomeň. A prosím řekni Aaliyah, že jí děkuji, že mě podržela'' naposledy se na něj podívám. Na ty oči. Ta bolest v nich. Nastoupím do taxíku, nadiktuju mu adresu a dívám se jak jeho dům mizí.

Summer with Shawn Kde žijí příběhy. Začni objevovat