Část 9

2.9K 102 1
                                    


Protože mi někdo volá přes Skype. Vezmu si laptop a podívám se kdo mi volá. Taťka. Položím si laptop na nohy a zvednu to.

,,Ahoj otče'' řeknu zvesela

,,Ahoj dcero'' usměje se. Vedle mě si sedne Shawn.

,,Dobrý den pane Hall'' pozdraví Shawn mého taťku

,,Ahoj Shawne. Jak se máš? Dlouho jsem tě neviděl''

,,Jo já se mám fajn a vy se máte jak'' kluci se tam rozpovídali a já je přestala vnímat. Se Shawnem musíme vypadat komicky, protože já mám jenom triko a on má jenom tepláky. Co si o nás musí taťka myslet. Myslím si, že mu by nevadilo kdybych chodila se Shawnem. Má ho rád.

,,Halo Ario jsi tady s námi?'' zaptá se mě Shawn. Já zatřepu hlavou a podívám se na něj.

,,Jo já jsem se jenom...zamyslela''

,,Tak co princezno, jak se tam máš?''

,,Jo je to tady fajn a co ty?''

,,Mamka se dá přežít. Princezno budu končit jdu s klukama na bowling''

,,Tak jo, ahoj otče''

,,Ahoj dcero'' řekne a položí mi to. Odložím laptop na stolek a plácnu sebou na postel. Shawn si lehne nade mě.

,,Tvůj taťka je super'' usměje se na mě

,,Víš jak jsme museli vypadat?'' zasměju se

,,Proč?''

,,Ty máš jenom tepláky a já mám jenom triko. Co si o mě bude myslet?'' zasměju se

,,Myslí si, že jsi ta nejlepší dcera na světě. Sám mi to řekl''

,,Kdy ti to řekl?''

,,Všiml si, že nás nevnímáš tak mi to řekl''

,,Aha. Co budeme dělat?''

,,Mazlit se'' řekne. Lehne si vedle mě a obejme mě. Svoje ruce omotám kolem jeho těla. Přehodím si přes něj pravou nohu a přitáhnu se k němu blíž. On si přes moji levou nohu přehodí svojí levou a hodí přes nás peřinu.

,,Shawne vždyť je kolem osmi''

,,To nevadí mě se chce spát a sám neusnu. Mám tě rád Ario''

,,Mám tě ráda Shawne''

Summer with Shawn Kde žijí příběhy. Začni objevovat