Ráno mě probouzí ostré světlo, co dopadá do mého pokoje. Vzpomenu si na večer a rychle se posadím. Shawn tam není. Musím přiznat, že mě i trochu mrzí že tu není. Vstanu a jdu do koupelny, kde si rozčešu vlasy a dám je do drdolu, namaluji si řasy. Ze šatníku si vyberu oblečení. Bílé triko se vzorem, džínové kraťasy, béžový svetřík a černé Converse boty.
V kuchyni snídá Aaliyah, Tom a Bella.,,Dobré ráno'' řeknu
,,Dobré'' odvětí mi
,,Tak co budeme dělat Tome?'' zeptám se ho
,,Půjdeme plavat do moře'' vykřikne
,,Dobře''
,,Můžu jít taky?'' zeptá se Aaliyah
,,Proč bys nemohla?'' usměju se na ni a ona se na mě taky usměje
,,Já půjdu taky. Ne, že bych nevěřila tvým hlídacím schopnostem Ario, ale Tom umí pořádně zlobit'' řekne Bella a já přikývnu ,,Tak se běž převléct a já zatím půjdu převléct Toma''
,,Navadí ti to?''
,,Ne nevadí'' já vyběhnu schody a jdu se převléct. Obléknu si modré květinové plavky, které mi koupila kamarádka v Itálii, na to si vezmu průsvitné triko, kraťasy a žabky na nohy.
Pod schodama už na mě čekají. Stojí tam i Shawn a na sobě má kraťasy a triko.,,Můžeme?'' zeptám se
,,Čeká se jenom na tebe'' zesměje se Aaliyah. Já se na ni podívám uraženým výrazem a ona mě obejme ,,Já to tak nemyslela''. Společně se vydáme na pláž. Shawn si sundá triko. Jeho vypracované tělo vypadá tak sexy. A ještě k tomu to tetování. Kéž by byl můj. Zkousnu si spodní ret.
,,Líbí se ti, že?'' zeptá se mě Aaliyah a drkne do mě loktem
,,Kdo? Tvůj brácha? Ne nelíbí'' řeknu a sklopím pohled a začnu si hrát s lemem svého trika.
,,Vidím jak se na něj díváš''
,,Nejsi nějak moc chytrá?'' usměju se na ni
,,Jo jsem a vím to. Nejsi první ani poslední kdo mi to říká''
,,Vždyť ho skoro ani neznám''
,,Poznáš''
,,A proč by jsem se mu líbila já když na světe je miliony holek''
,,Nemysli na to a pojď si zaplavat''
,,A co Tom?''
,,Bello pohlídala by jsi Tomíka já bych si chtěla s Ariou zaplavat?'' zeptá se Aaliyah Bell, která přikývne. Sundám si kraťasy a potom i triko. Nejsem tlustá ani hubená, takže tady s tím nemám problém
,,Ario Shawn se na tebe dívá'' řekne Aaliyah a já se podívám na Shawna. Opravdu se na mě dívá. S Aaliyah se rozběhneme do vody. Začneme se smát. Na to, že jí je 13 si s ní docela dobře rozumím. Někdo mi ve vodě stáhne za nohu dolů a já se potopím. Rychle vyplavu nahoru a nadechnu se. Vedle mě vyplave Shawn a ten se začne smát.
,,Ty debile jeden seš normální?! Už mi tohle nikdy nedělej! Nikdy!'' křičím na něj a cákám na něj vodu
ČTEŠ
Summer with Shawn
FanfictionCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...