Hnědé vlasy mu padají do obličeje. Na sobě má černé triko s dlouhým rukávem a černé džíny.
,,Musíš se na mě tak koukat?'' zeptá se Shawn s úsměvem a já sklopím hlavu na své boty a začnu se červenat.
,,A jak můžeš vědět, že se dívám na tebe a ne z okna na tvojí straně?'' zeptám se. Shawn se uchechtne a zavrtí hlavou a dál se věnuje jízdě. Opřu si hlavu a dívám se z okýnka. Californie je nádherná. Všude jsou palmy, nádherná pláž, moře a slunce mě hřeje na obličeji. Po pěti minutách dojedeme před velkou vilu na pláži. Tom s Aaliyah už jsou vzhůru. Aaliyah vyjde z auta. Já přejdu k Tomovi a odepnu ho a ten s Aaliyah zmizí v domě. Já se vydám za nima, ale pak si něco uvědomím. Rychle se otočím a do někoho narazím. Zvednu hlavu a uvidím Shawna.
,,Co moje kufry?'' zeptám se ho
,,Přinese je Luke'' usměje se na mě. Já se otočím a vejdu do vily. Hned ke mě příjde starší paní, která vypadá jako moje babička. Na rukou nese Toma.
,,Dobrý den. Já jsem Isabella. Dělám tady hospodyni'' podá mi ruku, kterou příjmu.
,,Já jsem Aria. A budu hlídat Toma''
,,Pojď ukážu ti kde máš pokoj'' řekne a jde ke schodům. Výjdeme schody a zabočíme do leva a vejdeme do druhých dveří. Isabella popojde stranou a nechá mě vstoupit. Můj nový pokoj je zbarvený do černé, bílé a šedé. V takových barvách mám i pokoj u mě doma.
Přejdu k posteli, na kterou si sednu. Na jednom nočním stolku mám macbook. U postele uvidím svoje dva kufry.
,,Můžeš se převléct Ario a prohledat celý pokoj. Já zatím pohlídám Toma. Potom příjď dolů na svačinu'' řekne Bella a zavře za sebou dveře. Uvidím dvoje dveře. První vstoupím do těch na pravo. Je to koupelna laděná do černobíle. Teď vstoupím do těch druhých. Obrovský šatník. Vezmu si své dva kufry a jdu si je vybalit. Vytáhnu si i nové oblečení abych se mohle převléct. Sundám si to, co mám na sobě a obleču si. Bílý krátký krajkovaý crop top, džínové kraťasy, sandály, květinový přehoz a na hlavu jsem si nasadila kytičkovou čelenku.
ČTEŠ
Summer with Shawn
Fiksi PenggemarCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...