Jemně si mi otře o rty. Motýlci v břiše se rozletí a já mám co dělat abych tady neroztála
,,A teď?'' zeptá se mě. Jenom zakroutím hlavou i když opak je pravdou. Rty se přisaje na ty mé a začne je ochutnávat. Ruce mu vpletu do vlasů. Jednou rukou se podpírá a tou druhou přejíždí po mých křivkách. Odtáhne se. ,,A teď?'' zaptá se a já nejsem schopná slova. Všimne si toho a usměje se.
,,To není vtipné'' řeknu a on se rozesměje. Ruce mu položím na hruď a odstrčím ho. Místo toho aby dopadl na postel vedle mě spadne na zem. Podívám se na něj a on se na mě mračí. Teď se začnu smát já. Válím se po posteli a směju se jak lachtan. Shawn si stoupne a sedne si na mě obkročmo. ,,Co to děláš?'' zeptám se ho mezi smíchem. Začne mě lechtat. Začnu se smát ještě víc. Kroutím se na všechny strany a snažím se sundat Shawna, jenže to nejde, protože má větší sílu. ,,Shawne m-m-oc t-t-tě p-p-p-rosíííím přestááň'' prosím ho. On přestane a podívá se na mě.
,,Co za to?'' usměje se
,,Co by sis přál?'' zeptám se
,,Chci aby ses se mnou dívala na Harryho nebo si se mnou zazpívala''
,,Miluju Harryho, takže se půjdeme dívat'' řeknu.
,,Tak já přinesu notebook a ty se zatím můžeš jít osprchovat'' řekne a odejde. Já si vezmu overal na spaní a jdu do koupelny. Zamknu se a vlezu do sprchy. Na vlasy si nanesu vanilkový šampon a tělo si umyju melounovým sprchovým gelem. Osuším se rozčešu si vlasy a obleču si svůj overal na spaní.
Shawn už leží na mé posteli. Podívá se na mě a uchechtne se. Já si toho nevšímám a sedám si vedle něj.
,,Co to máš na sobě?'' zeptá se
,,Oblečení'' řeknu. Zarkoutí hlavou a pustí Harryho Pottera a relikvie smrti část první. Opřu si hlavu o Shawnovo rameno. Můžu cítit jeho vůni. Jde cítit po čokoládě a nějaké drahé voňavce. On si svoji hlavu položí na tu mojí. V půlce toho filmu na mě padá únava a já zavírám oči.
ČTEŠ
Summer with Shawn
FanfictionCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...