O jeden a půl měsíce později
,,Aaliyah pojď mi prosím pomoct" zakřičím na Aaliyah. Ta ihned přiběhne.
,,S čím potřebuješ pomoct?"
,,Pojď to prosím míchat" řeknu a předám jí vařečku. Shawnovi rodiče ví o tom, že spolu chodíme. Byli nadšení. Už před tím prý něco tušili.
,,Večeře" zakřičí Aaliyah. Všichni příjdou ke stolu. Všem nandám jídlo a začnu jíst. Dám si první sousto. Začínám mít divný pocit v žaludku. Rychle se zvednu a uteču do koupelny. Sednu si k záchodu a začnu zvracet. Slyším kroky. Potom cítím, že mi někdo přidrží vlasy. Když se vyzvracím, tak spláchnu záchod. Zaklopím prkýnko a sednu si na něj. Shawn si přidřepne přede mě.
,,Jak ti je broučku?" zeptá se mě
,,Špatně"
,,Pojď si lehnout uvařím ti čaj" řekne a vezme mě do náruče. Položí mě na postel u sebe v pokoji. Přikryje mě peřinou a jde pryč. Do minuty o sobě nevím.Probudí mě špatný pocit v žaludku. Vyběhnu z postele a utíkám do koupelny. Znovu zvracím. Když dozvracím tak to spláchnu a jdu si vyčistit zuby. V posteli si vezmu notebook. Zjístím, že mi volal taťka. Zavolám mu.
,,Ahoj dcero. Co ti je broučku nevypadáš dobře?"
,,Ahoj otče. Asi jsem jenom nemocná"
,,A co ti je? Máš teplotu?"
,,Tati klid. Jenom jsem dvakrát zvracela"
,,Snad ti bude lépe. Nevadí když tu půjde i Emily? Chce tě vidět"
,,Nevadí. Budu jenom ráda" v tom se tam oběví Emily. Vypadá tak jsi jí pamatuju. Hnědé vlasy, modré oči, narůžovělá tváře a úsměv.
,,Ahojky Ario"
,,Ahoj Em"
,,Copak ti je Ario?"
,,Jenom jsem dvakrát zvracela"
,,A kdy?"
,,Dneska ráno a asi před pěti minuty co jsem se vzbudila" řeknu.
,,Jonathane? Mohla bych si sama popovídat s Ariou?" zeptá se Em taťky. Ten se zvedne a odejde.
,,Proč jsi chtěla aby taťka odešel?"
,,Ario když se tě na něco zeptám odpovíš mi pravdivě?" zeptá se mě zcela vážně a já jenom přikývnu. ,,Spala jsi se Shawnem?" zase jenom přikývnu ,,A použili jste ochranu?" zeptá se mě. A mě hned dojde kam tím míří.
,,Emily snad si nemyslíš, že jsem...?" Em na to nic neřekne a jenom mlčí.
,,Nespozdily se ti měsíčky?"
,,Spozdily. Em co když jsem těhotná? Co budu dělat? Vždyť mi je osmnáct" zeptám se zděšeně.
,,Ario hlavně nepanikař. Klid. Jdi si koupit tři testy a potom uvidíš"
,,Děkuji Em. Jdu hned do lékárny. Potom ti dám vědět. Pozdravuj tátu pa" řeknu a vypnu hovor. Jdu k sobě do pokoje. Sedí tam Aaliyah a čte si knihu.
,,Ahoj Ario. Promiň, že jsem u tebe v pokoji, ale chtěla jsem si něco číst a já si vzpomněla, že jsi v letadle četla nějakou knihu. Tak jsem si jí půjčila. Nevadí?"
,,Nevadí. Nevíš kde je Shawn?"
,,Jel na náhrávání se mi zdá"
,,A v kolik se vrátí?"
,,Až pozdě večer"
,,Děkuji"
,,Ty někam jdeš?"
,,Do lékárny"
,,Já ti tam zajdu" nabídne se. Nevím jak by vypadala třinácti letá holka kdyby chtěla těhotenský test.
,,To je v pořádku já si tam zajdu"
,,Mám na tebe dávat pozor. Takže půjdu s tebou"
,,Aaliyah já nevím"
,,Ario věř mi"
,,Nikomu nesmíš říct co si tam koupím. Platí?" zeptám se jí a ona přikývne. Já se pořádně nadechnu na to co se jí chystám říct ,,Aaliyah asi jsem těhotná" Jenom tam stojí a nic neříká.
,,Tak tohle je teda něco"
,,Slib, že ti nikomu neřekneš. Hlavně ne Shawnovi"
,,Slibuju a teď se pojď převléct"
,,Chceš něco půjčit?" usměji se na ni a ona přikývne. Já si obleču černé triko a roztrhané bílé džíny a Aaliyah roztrhané džíny a k tomu bílý svetr.
ČTEŠ
Summer with Shawn
FanfictionCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...