Když už vypadám trochu k světu tak se vydám do kuchyně. Sedí tam Bella, Tom, Aaliyah a Shawn a všichni se na mě najednou podívají.
,,Sluší ti to Ario'' řekne Aaliyah
,,Děkuji'' řeknu a posadím se vedle Shawna, protože tam je jediné místo. V čele stolu určitě sedí pan a paní Mendesovi.
,,Ario půjdeme na pláž?'' zeptá se mě Tom
,,Půjdeme'' přikývnu. Tom ke mě přiběhne, vezme mě za ruku a táhne mě ke dveřím. Přiběhne k nám Bella.
,,Ario, vždyť si nesvačila'' řekne zatímco já obouvám boty Tomovi.
,,Dám si to na večeři'' usměju se na ni a společně s Tomem se vydáme na pláž.
Po dvou hodinách hraní na pláži se vracíme domů. Pan a paní Mendes už jsou taky doma. S Tomíkem jdeme do kuchyně, kde všichni sedí.
,,Ario, prosím jděte si umýt s Tomíkem ruce a příjďte na večeři prosím'' poprosí paní Mendesova a já přikývnu. Chytnu Toma za ručičku a vydáme se do koupelny. První ruky umyju Tomovi a následně sobě. Přispěcháme do kuchyně. Bella přede mě pokládá jídlo. Máme lasagne. Popřáli jsme si dobrou chuť a začali jsme jíst. Myslela jsem si, že se rozplynu. Lepší lasagne jsem nikdy v životě nejedla. Když všichni dojí jídlo tak jdou do obýváku. Já zůstávám v kuchyni a pomáhám Belle.
,,Ario jestli chcete můžete jít já to tady zvládnu'' říká mi Bella
,,Za prvé mi to nevadí Vám pomáhat a za druhé mi příjde blbé, že mi vykáte'' usměju se na ni. Ona se na mě podívá a taky se usměje. Natáhne ke mě ruku, kterou příjmu.
,,Jsem Bella'' usměje se
,,Jsem Aria'' řeknu. Když už máme všechno uklizeno jdeme do obýváku.
,,Já už mám všechno hotovo. Nashledanou'' řekne Bella paní Mendesové.
,,Nashledanou Bello''
,,Dobrou noc Ario'' řekne mi Bella, obejme mě a vychází ze dveří.
,,Dobrou noc Bello'' řeknu jí ,,Já půjdu do pokoje'' oznámím jim a vyběhnu schody. Zavřu se v pokoji a sednu si na postel.
ČTEŠ
Summer with Shawn
FanfictionCo když mladé osmnáctileté dívce, co vystudovala právnickou zařídí její matka brigádu, kde bude hlídat dítě? Potká tam slavného zpěváka Shawna Mendese Zamilují se a budou spolu? Nebo to bude letní románek na pár nocí? Jak to dopadne mezi Ariou a S...