11. ples

867 37 2
                                    

Když král zmínil, že se ještě uvidíme, tak rozhodně nelhal.
Venku už se setmělo a já jsem ještě zametala ve stájích.
Byl v tom jeho úmysl, protože touhle dobou už ve stájích byly jenom koně.
Po nějaké chvíli on sám přišel.

"Am?"
"Hm?"

Vyhledal mě pohledem a na tváři se mu rozjasnil úsměv.
"Moc rád tě vidím."
Nic jsem mu na to neodpověděla a vesele pokračovala v zametání slámy.
Všude okolo bylo slyšet naříkání a povídání si koní.

Okolo mého těla se ovinuly dvě silné paže a otočili mě směrem k jeho horkému tělu.
Z rukou mi vytrhl koště a opřel ho o zeď za ním.
"Miluji tě, Amber."
Za celou tu dobu mě poprvé políbil. Jeho horké rty byly na těch mých chladných. Zavřela jsem oči a nechala se unášet tím krásným pocitem.

Když jsem oči otevřela ten pocit štěstí stále existoval někde tam ve mně.
Nenuceně jsem se usmála. On se naopak zamračil. Pohladil mě po tváři, pustil mne a rychlostí blesku se ztratil pryč.
Mé tělo stále explodovalo, ale má duše hořce nadávala, že jsem něco takového opravdu mohla dovolit a to jemu.

££££££££££££££££££££

Ples

A bylo to tady odpoledne a začátek plesu.
Stála jsem ve svých šatech pro služebnictvo u velkých dveří blízko ke stolu s tácem na kterém byly džbány vína a vody.
Sledovala jsem jeho výsost Matthewa jak se baví se slečnou v krásných zelenkavých šatech a úsměvem na rtech. Ta dívka se jí nelíbila, přišla jí tak falešná, ale jemu se nejspíš moc líbila. Kevin seděl po boku svého bratra a házel na okolí kyselé obličeje a poznámky o tom jak se mu celý ten ples nelíbí.
Jamie, který seděl vedle Kevina se ho tedy snažil zabavit a ukazoval na lidi okolo, kteří dělali třeba nevhodné věci nebo tak.

Oba s Kevinem vybuchli ve velký záchvat smíchu, když sledovali tlustou paní, která se cpala k prasknutí kuřecími stehýnky.
Musela jsem se usmát také i když to bylo nevhodné. Ale co, ta paní stejně ani nepostřehla, že se jí někdo drze posmívá, protože měla plno práce se svým cpaním. Jamieho pohled přistál na mé maličkosti a s úsměvem mě sledoval.

Sleduje mě stále už 2 hodiny v kuse a nejspíš ani nemá v plánu tak nějak úplně přestat. Kevin uždiboval růžičky a lístečky na dortech a myslel si, že jej nikdo nevidí, ale to se trochu pletl, protože já jsem jej moc dobře viděla a nebyly jsem jediná.
Král měl stále plné oči té dámy, která mi k srdci opravdu nepřirostla a doslova ji hltal pohledem a poslouchal každé její slovo.
Protočila jsem panenkami a zakroutila hlavou. Jamie se podíval na tu krůtu s krocanem a zpět na mě, při pohledu na mé nehezké obličeje se hlasitě zasmál až na sebe připoutal pozornost okolí.

Začalo se tancovat.
Jamie už několikátý rámec proseděl a sledoval mě. Ty pohledy ostatních dívek okolo jakoby ani nechtěl vnímat.
Náš král zase několikátý tanec protančil s ní. Kevin tancoval s nějakou malou holčičkou, ne žádanou princeznou. A Lars tancoval s Rose, kterou mi ještě jen tak mimochodem nepředstavil, ale moc jim to spolu slušelo a Rose vypadala moc mile.

Jamie z ničeho nic vstal a všechny dívky, které seděli hned zbystřili.
Jenže on došel ke mně a sundal mi můj čepec. Nechápala jsem jeho čin dokud...

Já obyčejná dívka✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat