6. část

820 37 2
                                    

"Já...No... Moc se omlouvám."
"Copak nemáte práce dost, že máte čas se tu procházet? "
"Věřte mi, že mám práce opravdu tak akorát"
"Jistě. Možná byste mohla dělat něco užitečného a ne se tu poflakovat."
Raději jsem nic dalšího už nepodotýkala, uklonila se a rozběhla se pryč. Pryč od přísného krále.
Moc jsem si ale nepomohla, protože na druhé straně obrovské zahrady se vyskytoval Jamie.
Bůh mě asi opravdu nemá zrovna v oblibě...
Povzdechla jsem si a vydala se směrem ke dveřím do kuchyně za Mary. Jamieho jsem obešla hodně velkým obloukem a svižným krokem se dále blížila k cíli.

Ufff. Bouchla jsem dveřmi a můj pohled sklouznul k malému chlapci, který seděl na kuchyňské ploše.
O něčem tam básnil Mary a ostaním služebným.
"Am!!!" Ozval se dětský hlásek.
"Princi. Před kým se tu ukrýváte?"
Pohledem se přemístil na zem.
Bylo komické, že ze sebe nedokázal vymáčknout ani slovo. A to to byl takový malý mluvka.
"No... On Matthew... No on... On..."
Ozvalo se hřmotné zabušení na dveře.
Kevin se schoval do spíše a my jsme se pustili do práce.
"Dále." Řekla Lucy, jedna z dalších služebných.

Ve dveřích se objevil vysoký muž.
Ano... Samozřejmě samotný král.
Vyhledal mě pohledem, přišel ke mně, chytl mě za ruku a doslova mne táhl ven. Ostatní na nás jen nechápavě koukali a bylo vidět, že netuší oč se jedná. Ostatně to jsem nevěděla ani já.

Já obyčejná dívka✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat