12. nudný večer...

909 30 2
                                    

Vzal mi můj tác s pitím a položil jej na židli za mnou. Chytl mne za ruce a vedl mne k tančícím lidem.
Nutno podotknout byla jsem jediná nevhodně oblečená tanečnice.
Jenomže jemu nevadili ty pohledy všech okolo jako mně.
Prostě se mnou začal tancovat valčík a nehleděl na ostatní.

Po třetím tanci jsem ho přemluvila k mému odchodu a on si šel opět sednout. No a stále mě sledoval.
Přišel ke mně Lars s jeho doprovodem.
"Tohle je Rose, Am."
"Jsem Am." Podala jsem Rose ruku.
"Já jsem Rose, ale to už nejspíš víš."
Usmála se na mne a podívala se na mého zamilovaného bratra.
Opravdu byla moc milá.
"A kdy bude svatba?"
"To ještě nevíme, ale brzy." Odpověděl Lars a objal svou snoubenku, která na ruce měla malý zlatavý prstýnek s perličkou.

"Chtěli bychom vám s Jamiem oznámit naše zasnoubení."
Sálem se rozhostilo ticho.
"Já, král Matthew VI. oznamuji, že se ožením se zde přítomnou Angelinou III. kněžnou sandervilskou."
Tak on si ji opravdu vezme.
V očích mě štípaly slzy.
"Já král James I. pernský oznamuji, že za ženu pojmu zde přítomnou Amber."
Všichni okolo upřeli pohled na malého krále a já jsem si nebyla jistá tím, jak to myslel.
Jeho kroky se zbíhaly ke mně a já jsem si přála, aby to byl jen zlý sen.
Copak on si nemusel vzít urozenou ženu? Lars byl překvapený, ale vypadal celkem spokojený, Rose se na mě usmívala a Matthew byl rozhořčený, těžko říct čím.

James stál přede mnou a chytl mě za obě ruce. Naklonil se ke mně a políbil mne. Lidé okolo měli různé názory, někteří byli překvapení, ale nevypadali naštvaně, někteří byli šťastní, někteří byli naštvaní a stále něco namítali.
Já jsem stále nechápala proč se rozhodl, tak jak se rozhodl.
Nechápala jsem nic, co se dělo okolo mne.

Tak lidi, dnes odpoledne už vyjde jen epilog a příběh bude ukončen.
Adéla♡

Já obyčejná dívka✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat