Vykuleně jsem zírala na ty dva, co přede mnou byli. Jack se mečem oháněl, jako nikdy před tím, ale stále mi vrtalo hlavou příjmení Sparrow. Vždyť je Teague, ne? Stála jsem za nimi a v ruce držela meč, který mi hned po tom, co jsem si uvědomila, že vlastně stojím proti jedinému člověku, kterého jsem kdy milovala, vypadl z rukou. Zařinčel tak hlasitě, žei oba spolubojující si mne všimli.
„ Jacku?" vydechla jsem. Byl to on. Bože! Jak mu to slušelo! Hleděl na mne těma svýma dokonalýma kukadlama a já se málem roztekla na místě, připadalo mi, že jsou ještě temnější, než jsem je znala. Jeho pohledný obličej byl plný jizev, ale na kráse mu to leda tak přidávalo. Už nevypadal, jako kluk od pirátů, teď už byl plnohodnotný prát. Dokonce i kapitán!
„ Winter..." tiše zamumlal. Vlastně jsem mu ze rtů pouze odezírala. Na palubě, jakoby jsme byli jen my dva. Já a on. Nikdo jiný. Zvuky řinčení mečů najednou utichly. Dívala jsem se na něj . V periferním vidění jsem si všimla, že kapitán Anny odněkud vytáhl pistoli a zamířil na něj. Na mého vrabčáka.
Bez přemýšlení jsem se rozběhla k němu a skočila mu do náruče, ale ne proto, že by mi chyběl, i když to taky, ale abych ho otočila a zachránila ho. Toho jediného, co pro mě znamenal všechno.
„ Co to...?" zabručel mi do vlasů, ale po zaznění výstřelu pochopil. Palčivá bolest mi projela ramenem, jelikož jsem byla o něco menší, než byl on. Podívala jsem se mu do očí a naklonila hlavu. Podlomila se mi kolena a on byl mou oporou. Držel mě, abych nespadla na špinavou podlahu.
„ Tohle..." zašeptala jsem. Bolest pomalu ustupovala, ale nahrazovala ji otupělost, které jsem se bála snad ještě víc. Zavřela jsem oči, nepotřebovala jsem ,aby se z něčeho obviňoval, jelikož to byla má svobodná vůle a sama jsem moc dobře věděla, že by ho bolest, kterou jsem v sobě namohla zadržel, oslabila.
„ Gybbsy!" zakřičel z povzdálí. Skoro jsem ho neslyšela, jen matný hlas. „ Zničte je," zašeptal. Chytl mne okolo pasu a popadl lano, které mu prolétalo okolo hlavy.
„ Jsi blázen, víš to?" zašeptala jsem mu do ohbí krku, ještě než mne temnota polapila do svých spárů.
ČTEŠ
Jack Sparrow and I
Fiksi Penggemar„Končím s tím, končím se vším a odprosťuju se od minulosti. Nechám to plynout a nikdo mi do toho nebude zasahovat. Budu si žít podle svých pravidel nehledně na to, co si kdo pomyslí. Je to moje volba." „ Co si tedy volíš?" „Svobodu." Cover by @Zhesi...