Kahveyi biraz fazla kaçırmış olabilirim uykum yok gitti resmen. Yarın sınav var sınavda uyumasam bari 😂😂
Ağzıma aldığım bir yudum çay o son iki kelimeyle yeri gördü "katili bulun" ..
"Nasıl? Mert? Anlattı ? O? Nerden?.." şaşkınlığıma yenik düşerek kesik kesik cümleler kurmuştum cümlede değil kelime sadece. Abi noluyor burda??
"Dur bı sakin ol! Ben herşeyi biliyorum . Annenle yaşıyorsun, baban yok, ona ne oldugu belli değil , gerçeği bilmiyorsun, gittiğin okulu sınıfını adını , kısacası aklına gelebilecek herşeyi ."
O an için müşerref teyze falan umrumda değildi. Direk Mert e odaklandim sinrili bir şekilde
"Sanane benden, niye araştırdın ki beni?"
"Bak tatlım , belki inanmayacaksın ama herşeyi son 2 saat içerisinde öğrendim. Senle çarpıştığımız o an farkında degildin ama çantanı açık unutmuşsun ve içinden bi defter düşürdün. Sen farketmeden alıp arkama sakladım. O an sana o kadar çok sinirlenmistim ki o defterle seni tekrar bulacagimi ve intikamimi alacağımı düşündüm, öylede oldu hatta daha fazlası."
Hemen çantamı açıp kontrol ettim, hangisi olabilirdi. Allah'ım ne olur o olmasın.
"Hassiktir"
Hemen elimle agzimi kapattim müşerref teyzenin olduğunu unutmuştum masum masum ona bakıyordum. Herseyimin yazdığı o defter. Bu yerle ilgili tuttuğum notların olduğu ve canım sıkkınken yazdığım yazilarim ve de hiç kimseye gostermedigim defterimdi. Çantasından defteri çıkardı evet oydu elindeki defter.
"Bunu mu arıyorsun?"
Hadi ama yinemi. Hızlıca elimi uzattım ama o yine benden hızlı davranıp defteri yukarıya kaldırdı.
"Alamazsın herşeyin bı karşılığı olmalı."
"Yine ne istiyorsun Mert!!"
"Ben sana ne istediğimi söylemiştim ama hadi acıdım bunun için bi öpücük yeter "
Hayır anlamadigim nasıl bu kadar rahat olabiliyordu.su durumda bile aklı nerde. " Hayır Mert. Sen hayirdan anlamıyor musun !?"
Çok kızmıştım, sinirle ayağa kalktım çantamı koluma takip bir iki adım atmistim ki
"Tatlım , bana ihtiyacın var yoksa asla başaramazsın, hem defter hala bende, unuttun mu?"
Off ya tekrar sinirle yerime oturdum.
"Ben tek başıma halledebilirim, sana gerek yok, bu zaman kadar nasıl geldiysem Burdan sonrada öle gidecegim."
"Farkettiysen daha bir yere gelememişsin."Arkadaşlar yorumlarinizi bekliyorum özeldende mesaj atabilirsiniz. Size kalmış ama düşüncelerinizi paylaşın benimle. Ve ayrıca eğer bir çıkmaza girerseniz ben her zaman dinlerim ve ordan çıkacak bir yol bulurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Kızı
Genç KurguHayat hiç bu kadar acımasız olmamıştı. Yeni yeni öğreniyorum gerçekleri. Yuzlesmem gereken şeyler vardı biliyorum ama korkuyordum."korkma ben yanındayım" kimse bana bu kadar yakın olmamıştı. Hiç kimseye kendimi bu kadar yakın hissetmemistim...