Arkadaşlar hikaye hakkında ki yorumlarınız benim için çok önemli.. Göre ve yorumlarınızı bekliyorum.. :D
Düşünmem gerekiyor, aslında yok ya düşünülecek bir şey yok ikimizin de amacı belli sonuçta , he kaybedecegim hiçbir şey yoktu. E-ztn tek başına bir şey yapmiyorum. Tanımadığım biriyle iş birliği yapmak zor bir seçim ama kabul edeceğim. Başka seçenek yok işaretleyebilecegim; Var aslında ama kaybetmek veya geri çekilmek bana göre değil !!
-Tamam varım.
-Tamamdir o zaman . Ama bak başta söyleyeyim benim kurallarım Va ve sn bunlara uyacaksın.
Aah şuna bak ukala güne özgüven ya!!
-Allah Allah ! Madem öyle benimde var kurallarım söyle bakalım neymiş senin kurallar??
Yüzüne sanki düşmanını öldürmüş ve galibiyet kazanmış gibi bir tavır takınarak gülümsedi. Bak işte bu korkuttu.
-İlk kural: Ben ne dersen o olacak !.
Bu dakka ya böyle kural mi olur resmen emir bu. Öldürdüğü adamın tekrar ayağa kalktığını ve ona bakıp ben döndüm der gibi bir bakış attım. Bu tavrima korkmuş bir şekilde teslim olurcasina iki elinide yan tarafa kaldırdı.
-Tamam canım kızma, ortak kararda olacak tabi ama benim sözümden çıkmak yok tamamını bebeğim .
Bebegim mi ? Noluyor ya ? Hayır kendimi geçtim Müşerref teyzenin burda olduğunu unutuyor herhalde. Ukala işte nolcakbu çocuk ukala yarışmasına girse kesin kazanır yani -Bir dakkada bebeğim derken!??
Ama oluyor böyle araya yine Müşerref teyze girdi.
- Çocuklar yapmayın böyle siz böyle olursanız hiç bir şey yapamazsınız unutun katili falan.!. Gururunuzu , egonuzu bir kenara koyun fedakârlıklarla bulunacaksiniz, zaman ayiracaksiniz , aklınızı gücünüzü kullanacaksiniz. Şu zamana kadar zaten yeterince şey kaybettik.
Wayy ve güzel konuştu ama konuşurken bı ara gözleri doldu ağlayacak sandım çok kanıma dokudu ya..
-Peki tamam o zaman 2. Kural: birbirimizi asla bırakmayacağız ne olursa olsun , söz mü ??
Yüzündeki ifade tarif edilemez ya çok gurur verici, iyi bir şey söyledim sanki. Mutlu oldu . Çok güçlü gülüyordu . Elini uzattı başını dikti göğsünü falan sisirdi..
- Anlaştık.
Bende elimi uzattım elini sıktım baya sert sıktım canını acitmak istedim de olmadı tabi
- Anlaştık.
-Oww senin elinde sertmiş baya çok canım acıdı.
Diyip gülmeye başladı bir an cidden güçlüyüm sanmıştım. Neyse ya bakalım bir yola direksiyon başında belki Mert olabilir ama el freni benim elimde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Kızı
Teen FictionHayat hiç bu kadar acımasız olmamıştı. Yeni yeni öğreniyorum gerçekleri. Yuzlesmem gereken şeyler vardı biliyorum ama korkuyordum."korkma ben yanındayım" kimse bana bu kadar yakın olmamıştı. Hiç kimseye kendimi bu kadar yakın hissetmemistim...