Selam gençler naber? 😉😂 Ben geldim bayadir yazmiyordum. Ama artık döndüm. 😎😎 Hadi kaldığımız yerden devam edelim.. iyi okumalar..😇
Eğer başarmak istiyorsam mecbur bu gerizekalıya katlanmak zorundaydım.
"Tamam, kabul. Katili bulmak için.. Senin istediğin olsun. Yalnız biri bana herşeyi baştan anlatabilir mi?!"
O sırada bir Mert'e bir Müşerref teyzeye bakıyordum ama ikiside birbirine bakıp nerden başlasak dermişçesine gözleriyle konuşuyorlardı sanki..
"Hadi ama biriniz başlayacak mı artık!?"
Mert bana uzun uzun baktı sanki bahsetmek istemiyormuş gibi galiba yaşananlar çok canını yakmış gibi bir yüz ifadesi vardı. Endişelendim. Birazda korktum. Ama sessizce durup Mert'in konuşmasını dinleyecektim konuşmaya teşebbüs ederse tabi yüz ifadesini yumuşatıp konuşmaya başladı :
"Bak tatlım. Ben Müşerref teyzeye uzun zamandır tanıyorum, bende o katili bulmak istiyorum ve senin gectigin yollardan bende geçtim. Aynı senin gibi M. Teyzenin bana yardım edebileceğini düşündüm ama tek başıma halledebileceğim bir iş olmadığını anladım, ileri gitmeyi çok denedim ama olmadı cesaret edemedim gerçi etsemde olmazdı. M. Teyzede bana tek başıma hareket etmemem gerektiğini yoksa sonumun diğerleri gibi olacağını söyleyip duruyordu. Son zamanlarda senin buralara çok şık geldiğini bu mahallenin etrafında dönüp durduğunu farketmiş ve bana söyledi. Bende seni burda bekleyip geldiğinde ise seni takip ettim. Sende kaldığın yer olduğunu düşündüğüm bir eve girdin. Tekrar takip etmek için sabah erkenden evine doğru geliyordum ki sen bana çarptın.."
"Bı dakka ya ben mı sana çarptım. Ukala! Asıl sen bana çarptın, bide terbiyesiz terbiyesiz konuştun!!"
O sırada M. Teyze araya girdi haklı tabi :
"Çocuklar cidden şimdi bunun sırası mı ?!"Kollarımı göğsümün üzerinde bağdaş yapıp, kaşlarımı çatıp arkama yaslandım ve dinlemeye devam ettim. Bu sefer olayları anlatmaya M.teyze devam etti.
"Kızım bu mahalle çok tehlikeli. Araştırmışsındır illaki, buranın hikayesini biliyorsun. Ama araştırdığın gibi değil. Burda çok farklı şeyler oluyor. Ben kocamı bu yüzden kaybettim. Bu işlerin peşine düştü ,bir gün evden oraya gidiyorum diye çıktı ve bir daha dönmedi. 5 ay oldu.." devam edebileceğinden pek emin olamadım gözleri doldu hatta bir damla yaş aktı çok zor bir durum olmalı. Ama ben ağlayan birini görünce dayanamam bende ağlarım benimde gözümden bir damla yaş düştü ama kimse gormeden hemen sildim. Gözlerimi tavana diktim ve yaşların geri çekilmesini bekledim. Ohh sonunda M. Teyzeye baktimda oda toparlanmış bana bakiyordu. Mert'e baktım oda bana bakıyor .
"Şey orda örümcek varda ona bakıyordum.."Örümcek fobim var benim :)))
Bu bölümde böle olsun bakalım daha ilerleyen zamanlarda çok şeyler olacak olaylar olaylar ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Kızı
Teen FictionHayat hiç bu kadar acımasız olmamıştı. Yeni yeni öğreniyorum gerçekleri. Yuzlesmem gereken şeyler vardı biliyorum ama korkuyordum."korkma ben yanındayım" kimse bana bu kadar yakın olmamıştı. Hiç kimseye kendimi bu kadar yakın hissetmemistim...