...

26 3 0
                                    

Selam arkadaşlar. Ben geldimmm :)) Hadi Devam edelim..

Üzüldüğümü belli etmek istememiştim.
-Müşerref teyze siz devam edin ben sizi dinliyorum.
Müşerref teyze bogazını temizleyip konusmaya devam etti onun içinde zor bir durumdu farkindaydim.
-Ben orada bir katil olduğunu düşünüyorum.Ve de orada yaşadıgını..Mert bana 3 ay önce gelmişti. Sende o sıralar ara s8ra gelip gidiyordun. İlk başlarda burada bir akraban olduğunu düşünmüstüm ama hicbir eve girmedigini sadece bakıp gittigini gorunce anladim ki sende bu isin pesindesin. Merte olan biten herşeyi anlattım. Hiç kimse tek başına o katili bulamaz veya üstesinden gelemez . Bu yüzden Mert'i yalnız gondermek istemiyorum. Beni anliyormusun?
Kadın Merte bakarak sözü ona bıraktı. Bende sessiz bir şekilde onları dinlemeye devam ettim. Acaba Mert niye peşine düştü? Polisten niye yardım almadılar, aldilar mi aceba? Uff neyse sakin ol kizim. Sorularını en sona sakla!.
-Ben babamın izinden gidiyorum aynı şey banada oldu. Babam 4 aydır kayıp, O da burayı araştırmak için çıktı ve bir daha geri dönmedi, yaşıyormu onu bile bilmiyorum..
Dayanamadım ve sözünü kestim "polise haber vermediniz mi " ikiside aynı anda cevap verdi
-Verdik hemde kaç defa!.
-Ee , sonuç ?
Mert anlatmaya devam etti.
-Ben bizzat polise kendim gittim. Her seferinde ifademi alıp ilgileneceklerini söylediler ama hiç gelmediler. İşte işlerde burada karışıyor anlamıyorum yani inceleme yapmaya bile kimse gelmiyor!.
Aslında aklıma bir şey gelmişti yani bi soru belki çözüme ulaşabileceğimiz Bir cevap olabilirdi.
-Ya birşey soracağım bu yerin sahibi kim ??
Mert hemen cevapladı sağolsun .
-Ben araştırdım; bu yerin sahibi kayıplarda dosyasını bulamadım ama devletin üzerinde değil bunu biliyorum eminim.
-Nasil bu kadar emin olabiliyorsun??
-Babamin notları var bu yer hakkında. Emlakçıydı. De tabi ile olunca tanıdıkları falan çoktu evlerin hepsini araştırdı arsayı ve okulu..
Okulu mu neden okulu ayrı soyledi ki okulun devlete ait olması gerekmiyor muydu ?
-Bu kısmı bilmiyordum ama benim araştırmalarıma göre ..
Dicektim ki Mert sözümü kesip tamamladı.
-Öldürülenlerin yada kaybolanlarin hepsi erkekti.
Yuh bu kadar biliyormu ya benden daha çok şey araştırmış belli ki
Ben gözlerimi kocaman açmış şaşkınlıkla ona bakarken farketmiş olmalı ki açıklama yapmak istedi.
-Defterinde yazıyor, hepsini okudum.
Aghh doğru ya ben o kısmı unutmuştum.
- Konuşacak ve öğrenilecek çok şey var Kimya sana tek bir soru soracağım. Benimle devam etmeye ve katili bulmaya var mısın ??

Katil KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin