Y

1.1K 136 169
                                    

MoNsTa x - PeRfeCt gIrL

❇❇❇❇❇

7. Mission.. Seems like..

❇❇❇❇❇


Ting~~~ 🔔🔔🔔

"Aipp jangan cakap nak jumpa noona ya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Aipp jangan cakap nak jumpa noona ya.. Noona.. Noona.. Mana ada noona dekat sini.." Tegas Namjoon sambil matanya mencerlung tajam ke arah dua pemuda yang baru masuk ke kedainya. Tangannya masih ligat memasang figura yang ada di depannya, actually terkial² sebab dia bukan expert pun dengan menda alah tu.

"Salah tu hyung.. Meh sini saya pasangkan.." Laju Hoseok menarik kit figura yang ada di depannya. Beg sandangnya di campak ke tepi.

Namjoon hanya memandang kosong. Hilang kejap rasa marahnya.

"Uhmmm.. Hyung.."

Namjoon merenung tepat wajah Taehyung yang nampaknya macam terlalu berusaha untuk menyoal, tapi mukanya dah gaya macam orang tercekik tulang ikan.

"Uhmmmm.." Jari jemari dimainkan berselang seli dengan gosokkan dibelakang leher.

Ter'uhmmm', ummm budak ni. Namjoon mengigit bibir geram. "Nak apanya!!" Tegas suaranya.

"Yah!! Jangan menjerit dekat dia la.." Tegur Jihyo yang baru masuk ke kedai. Pandangan matanya dingin, sedingin salji yang bakal turun nanti.

Gulp. Adoi, salah timing ni. Namjoon sudah berkira² mahu lari, kenapa loceng pintu tak berbunyi?

"Noona!!" Jerit Taehyung dan Hoseok serentak. Laju mereka berlari dan memeluk kemas badan kecil Jihyo.

"Whoahhh.. Kenapa ni?" Soal Bo-Young pelik memandang dua budak yang seronok sangat memeluk kawannya.

"Tae rindu noona.. Lama tak nampak.." Cebik² bibir Taehyung bercakap.

"Ha'ah noona.. Hyung ni.. Muka dia seram.. Asyik marah Hobie je.." Giliran Hoseok mencebik bibirnya.

Namjoon hanya mengerlingkan matanya, "yah.. Muka noona dengan hyung sama je.. Kami ni kembar.. Kalau muka hyung menakutkan.. Muka noona lagi la.."

Bo-Young sudah menjegilkan matanya, tak sayang mulut betul mangkuk ni. Ada kejap lagi kena hempas bertubi² dekat lantai tu kang.

"Whatever Joonie.. You just jealous coz I'm more cutest than you.."

"What? Hell no.. I'm macho in here.. Not cute.. Eee.. Gross.."

"Geez.. Macho? Please Joonie.."

"Yaaaa.. Macho ok.. I got dimples.. You? You got no jams my lovely sister.. And you too shorty.."

H.E.R.OWhere stories live. Discover now