B.A.P - FeEl So GoOd
👻👻👻👻👻
3. Hey You!!!
👻👻👻👻👻
Krackkkk...
"Alamak.. alamak.. Hadoi.. Macam mana ni.." Namjoon sudah mula mengelabah, sampaikan kakinya terketar². Mana taknya, sayap gundam kesayangan Jihyo patah.
Berpusing² badannya mencari sesuatu hingga matanya tertumpu pada kotak kosong yang ada di bawah kaunter. Laju dia mengumpul semula set figura gundam masuk ke dalam kotak kosong. Berdoa panjang agar adiknya tak jumpa gundam yang disoroknya tu.
"Joonie..."
"ha.. Ya?" Gagap Namjoon menjawab sahutan Jihyo.
Kening Jihyo mula terangkat. "kau kenapa? Gugup semacam je.."
"Ani.. A.. Aku ok je.. Waegurae?"
"Kau ada nampak set gundam aku tu tak? Ala yang baru beli minggu lepas tu.. Dari semalam aku cari tak jumpa.. Aku ingat nak buat balik.. Sayap dia salah pasang.. Pastu nak makeup sikit dekat body dia.. Pastu.."
"A.. Aku tak tahu.." Potong Namjoon. Laju je dia berlari tinggalkan kaunter.
"Aku tak habis cakap lagi weihhh.. Joonie.. Weihhh.. Kau nak pergi mana tu? Papa ajak lunch wei.. Alahai.. Macam ada buat salah je mamat ni.." Kepalanya yang tak gatal digaru perlahan.
..................
"Hyungie... Please... Please..."
"No.."
"Sampai hati hyung.. Hyung tak sayangkan Taetae dah.. Huh.." Taehyung mula memasang rajuk. Tangan kurus yang menarik² hujung baju Wonho dilepas kasar. Muncungnya saja sudah sedepa.
"Minggu lepas dah amikkan.. Takkan tiap² minggu hyung nak pergi amikkan.. Tae pergilah dengan Hobie.. Hyung banyak kerjalah.."
"Tae nak pergi dengan hyung.. Bukan dengan Hobie.. Kelas Hobie ada kem luar.. Tae tak ada.. Jomlah.. Temankan Tae je.. Please hyung.." Matanya dibesarkan. Hanya ini harapan terakhirnya untuk memujuk hyungnya.
YOU ARE READING
H.E.R.O
RomanceFalling in love with you is the second best thing that has ever happened to me. Finding you is the first. ______________________________________________ Ini kisah kami.. Dua dunia.. Dua perangai.. ••••• "Dia ni lelaki gatal.." "Ala sayang.. Malu² pu...