H

949 147 149
                                    

Roy Kim - love love love

✴✴✴✴✴✴

11. My Future Wife

✴✴✴✴✴

"Hey.. baby..."

"Baby?" Ji-Won berpaling ke belakang. Mencari siapa gerangannya.

"Hey baby boo.. You here.." Ucap Wonho pada Jihyo yang terkebil² memandang wajahnya yang makin merapat.

" Ucap Wonho pada Jihyo yang terkebil² memandang wajahnya yang makin merapat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mian.. Help me.. Hmmm.." Bisik Wonho pada Jihyo sebelum mencium lembut dahi luas empunya badan yang sudah berdiri kaku.

Taehyung tergangga melihat aksi berani hyungnya sebelum bertukar menjadi senyuman penuh lebar. Gila hebat hyung.

"Mata aku tak rosakkan?" Kwangsoo menarik bahu Shownu bila melihat wajah selamba bossnya mencium anak dara orang. Tak pernah lagi tengok perangai boss jadi gila macam ni. Biar kebenaran boss ni?

"Tak.. Tapi kau tu buta.."

"Weh kau.. Celik je ni.."

"Buta akal fikiran.. Sekian.." ucap Shownu selamba sebelum masuk ke dalam kereta.

"Yah!! Poker face.. Kau ni.. Tak guna betul la.." Marah Kwangsoo. Matanya tetap memandang ke arah bossnya tengah bersuwit² di hadapan miss Ji-Won.

What the hell he's thinking. Nak mati ke? Apahal cium aku ni? Jihyo yang mula sedar akan kelakuan Wonho, menjeling tajam. Tangan kecilnya menahan badan Wonho yang mula merapat.

"Oppa? Who is she?" Suara Ji-Won mula tegang.

"This one.. And the only one.. my baby boo" sambil memaut kemas bahu Jihyo.

Ji-Won memandang pelik. "The only one? Baby boo? Hey.. What do you mean by that?"

"She's my future wife.."

Jihyo mendongak memandang wajah Wonho disisinya. what?

"You gotta be kidding me right? It's this some prank? huh? This one not really funny Wonho oppa.."

"Wanna me to prove it? I can kiss her passionately infornt you.. Again..."

Don't you dare!! Mangkuk. Sekali lagi pandangan mata Jihyo menikam tajam mata Wonho.

Jihyo melingkarkan kedua tangannya ke pinggang Wonho. Sempat lagi dicubit kuat perut berkotak hingga menyeringai wajah Wonho menahan sakit. Mengatal lagi.

"Owhhh darling.. Jangan buat hal dekat sini ya.. Malu saya.." Suaranya ditekan keras, mata dijegilkan pada Wonho yang tersenyum sumbing.

Taehyung yang ada disebelah menahan gelak, ini kes nak mengelak la ni. Kesian noona.

H.E.R.OWhere stories live. Discover now