Ali -Hurt
My love has all burned up and the only thing remaining
Are the exhausted scars from waiting
I cannot forget a person like you
Only tears fallWhen my love has all washed away
Only the longing scars remain
Only the words, "good bye" remain
So I cannot forget you
❇❇❇❇❇
46. Gone And Hurt
❇❇❇❇❇
....................
Jimin mengurut lenguh lehernya, sesekali mengeluh perlahan mengingatkan kejadian yang berlaku. Tangan sasanya mula mengapai pintu utama rumah.
"Aishhh betul ke apa yang aku buat ni?" gumamnya perlahan sambil memulas tombol pintu.
"Bwarghhhhh!!!"
"Arghhh!! Jebon!! Bo!! Adoii sakit jantung aku budak ni.."
"Oppa.. Macam mana dengan papa Choi.. Ehhh.. Tuan Choi.."
Jimin tersenyum kecil, "papa ya.. Papa kamu tu ok je.. Oppa keluar tadi dari hospital papa Choi kamu tu masih tidur.. Tikaman tu tak terkena mana-mana organ penting pun.. Mungkin Tuan Choi terlalu letih.. Nak sedar pun lambat la sikit.. "
Bo-Young tersipu malu, sempat lagi ditumbuk perlahan bahu abangnya. "Lega rasanya.. Bo call Joonie tak berjawab.. Kalau Jihyo lagi la.. "
"Kamu ni.. Diorang dalam saat cemas ni.. Mana nak ingat apa-apa dah.. Sama la macam kamu tu.. " Jimin menjeling sekilas adiknya.
"Bo call je.. Bukan apa pun.."
"Dah la.. Oppa kamu ni letih tau tak.. Ke hulu ke hilir dari hospital ke balai lagi.. Kamu sikit pun tak nak tanya oppa kamu ni ok ke tak? dah makan ke?"
"Oppa nak makan ke? bukan oppa kata nak diet?"
"Eh budak ni.. Loya buruk sungguh.. Jap.. Bo, Jihyo dan Wonho ok ke?"
Bo-Young memandang lama wajah kacak abangnya, takkan tak move on lagi?
"I'm not trying to cross the line okay.. I'm just asking.. Muka tu.. Tak payah la nak cemberut sangat.."
"Fuh.. Hampir-hampir Bo nak bagi ceramah free kat oppa.. Ok je.. Happy go lucky je masing-masing.. Tengah hari tadi bukan main lagi lovely dovey sampai nak muntah Bo.."
"Sure? memang tak ada apa-apa masalah ya.. Sebab.. "
"Sebab? " soal Bo-Young pelik.
"Se- Tak ada apa la.. Dah la.. Berdiri dekat sini lama-lama bukan dapat apa.. Dapat letih je ada.. Oppa naik dulu la.. Penat sangat ni.."
Bo-Young hanya mengangguk perlahan sambil memerhatikan abangnya yang mula memanjat tangga menuju ke bilik. Bermacam soalan mula berlegar di dalam kepalanya, Kenapa mesti mempersoalkan hubungan Jihyo.
.........................
YOU ARE READING
H.E.R.O
RomanceFalling in love with you is the second best thing that has ever happened to me. Finding you is the first. ______________________________________________ Ini kisah kami.. Dua dunia.. Dua perangai.. ••••• "Dia ni lelaki gatal.." "Ala sayang.. Malu² pu...