CN BluE - loVe LighT
✴✴✴✴✴
12. He.. My hero?
✴✴✴✴✴
*sorry for the late update.. This chap may be a little boring.. Sorry again.. Enjoy..
"What????"
Taehyung terlopong. Namjoon apatah lagi, mahu terkeluar biji matanya. Dua bodyguards berpandangan sesama sendiri selepas merempuh masuk bilik rawatan.
"Ayah?" Soal Wonho dengan dahi berkerut.
"Ye la.. Ayah.. Appa.. Father.. Daddy.. You know.. Ada baby.. Uwek.. Uwek.. Your wife pregnant.. 2 months.." Ucap doktor Kang selamba.
"Are sure doc? That's weird.. Really weird.." Kening Wonho berkerut lagi.
"Doktor Kong.. Biar betul.. K-"
"Kang.. Nama saya Kang.. Bukan Kong.. Ini berita gembirakan.. Kenapa semua terkejut sangat ni.."
"Doktor jangan main gila.. Kembar saya mana kahwin lagi ni.. Dan.. Kau *genggam kolar baju Wonho*.. Apa kau buat dekat kembar aku ha??" muka Namjoon merah menahan marah.
"Encik.. Tolong bawa bersabar.. Boss saya ni baru jumpa je dengan kembar encik.. dan tak mungkin jugak boss saya nak apa²kan insan istimewa dia.. Itu mustahil.. Saya kenal boss saya.." Laju Shownu menenangkan Namjoon.
Kwangsoo? .. Ter'ehh saja dengan doktor.
"Insan istimewa? Eh *terlopong sekejap* Ah tak ada.. Baik kau cakap sekarang!!" Suaranya ditekan kasar.
Wonho memandang wajah Shownu. Dikerling sekilas wajah pemuda dihadapannya, kalau dia tahu siapa aku. Agaknya masih berani atau tidak dia nak genggam kolar baju aku ni?
"Namjoon hyung.. Hyung tak mungkin buat macam tu dekat noona.. Mesti salah faham ni.. Doktor.. Check sekali lagi boleh.. Betul ke tak keputusan ni.." Taehyung turut menenangkan Namjoon, matanya sempat mengerling pada Doktor Kang yang masih tersenyum.
"Betul la ni.. Jeon Jihyo kan.. Nama si suaminya Jeon Jungkook.. Ikut buku ni.. kandungan ni untuk anak ketiga kamu.." Doktor Kang membelek kembali buku laporannya.
"Jeon? Jeon.. Seperti pernah ku dengar nama ni.. Eh.. Nama keluarga kami Choi doktor.." Namjoon mengerutkan dahinya.
"Hyung saya Kim Wonho la doktor.. Siapa Jeon Jungkook tu?" Sampuk Taehyung.
"Eh.. Kalau dia Kim Wonho.. Dia Choi Jihyo.. Ni file siapa?" Doktor Kang membelek kembali buku laporannya.
Krekkkkk...
"Maaf.. Doktor Kang.. Ini file Choi Jihyo.. Rasanya doktor tertukar dengan file Doktor Yoon tadi.. Err.. Kenapa ni? Ada pengambaran drama ke?" Nurse yang masuk ke dalam bilik tercenggang melihat aksi pegang memegang, cekak mencekak kolar baju ni. Dipandangnya keliling bilik, mana ada kamera.
"Yahh!! Kamu.. Kalau kamu lewat seminit je lagi.. mungkin saya dah jadi mendiang dekat sini.." Marah Doktor Kang pada pembantunya, sempat lagi dia menjeling ke arah Wonho yang memandangnya tajam.
"Bukan doktor ke yang salah ambil tadi?" Nurse mengaru kepalanya yang tak gatal.
Namjoon melepas kasar pautan pada kolar baju Wonho. Dipegang kemas dadanya. "Fuh.. Nasib salah file.."
"Heee.. Maafkan saya *gosok belakang leher*.. hmmm.. Choi ya.. Ingat Jeon la tadi.. Pehal nama sama pulak ni.. Ok².. Jangan risau.. *belek kertas laporan*.. Cik Jihyo kita ni tak ada apa² pun.. Kurang air saja.. Demam dia dah berkurang sikit.. "
YOU ARE READING
H.E.R.O
RomanceFalling in love with you is the second best thing that has ever happened to me. Finding you is the first. ______________________________________________ Ini kisah kami.. Dua dunia.. Dua perangai.. ••••• "Dia ni lelaki gatal.." "Ala sayang.. Malu² pu...