T

838 126 89
                                    

JuNg iN feat GaRy - yoUR sceNt

Just like the sky looking like the sky
Just like the wind feeling like the wind
Just the way you are
Not made up in any way
I’m falling for that beauty

Just like the sky looking like the skyJust like the wind feeling like the windJust the way you areNot made up in any wayI’m falling for that beauty

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✴✴✴✴✴

15. My heart.. (Smile Please)

✴✴✴✴✴


"Gwenchana.."






"Baby..."



"Oooii gila ke?! *menjerit* Apa bawa motor macam orang mabuk je.. Laju semacam.. Budak² zaman sekarang ni.. Hey.. Baby.. Ehh.. Ehh *tepuk mulut sendiri* Kamu ok tak?" Bahu Jihyo digoncang lembut.

Badannya sudah kaku di dalam pelukan seseorang. Mujur sempat ditarik, kalau tidak mesti sekarang dia di katil hospital. Silap² mungkin ke lubang kubur terus. Fikirannya melayang bersama² dengan goncangan lembut dibahunya.

"Huh.. Er.. Ok².." Mukanya yang masih belum hilang blur, mula mendongak memandang wajah penyelamat. Pendek kata si hero.

"Betul ni.. Nasib saya sempat tarik tadi.."

"Er.. Ah.. Ya.. T- terima kasih.."

"Awak betul² ok tak ni.." Pipinya ditekup lembut.

"Ada rasa sakit dekat mana²?" Soalnya lagi. Badan kecil dijarakkan, bagi memudahkan dirinya melihat keselurahan diri empunya badan sebelum menarik ke dalam kembali ke dalam dakapannya.

"Fuh.. Nasib tak ada luka.." Gumamnya.

"Ha? T-tak ada luka pun.. T-terima kasih.." Jihyo menunduk. Pandangan tertangkap pada tangannya yang ada di atas dada si hero.

Cepat² tangannya menolak perlahan badan si hero yang masih erat mendakap kemas tubuh kecilnya, "mian.. Terima kasih.." Ucapnya sebelum terus berlari ke kereta.

Laungan dari seberang jalan dihiraukan. Ah lantak la bisik hatinya. Laju jalannya hingga hampir² tersandung, yang pasti dia mahu cepat² masuk ke dalam kereta.

Si hero? Sudah pasti tersenyum hingga ke telinga sambil memegang dadanya.

"Aduhh.. Aku yang jatuh tersungkur macam nangka wangi tak ada yang kisah ke?" Soal Namjoon datar sambil menjeling ke dalam kereta.

"Joonie.. P-palli..."

.........................

"Kena tak?"

"Maaf Puan.."

"Puan.. Puan.. Aku muda lagi la.. Ishkk benci.. Tak kena la tu.. Buat kerja sikit pun tak boleh.." Rambut yang panjang mengurai dikuak ke belakang dengan penuh bergaya.

H.E.R.OWhere stories live. Discover now