Lock screen bta3t Mazen.عادل: مازن يا مازن فوق فوق يا ابنى.
حسام بص على الجثه.
حسام: يا حول الله.
عادل: هو اخد الدواء.
حسام: اه بس من الصدمة.
عادل: اه ده كان بيحبه اوى كان اكتر من اخوه الكبير.
مازن: هو مات بجد لاء لاء مستحيل اكيد كان بيتهيقلى اكيد صح.
حسام: انت مؤمن وده قدره.
مازن: والله ما هصيب الى عمل كده.
فجأه تليفون مازن رن.
صوت غريب بيتكلم.
مجهول: ها ايه رايك فى المفجأه طبعا مكنتش متوقعه بس انا حسيت انه وحشك عشان كده بعتلك جثته هههههههههههههههه.
مازن: انت مين واين كنت مين والله ما هصيبك.
المجهول: اهدى بس انت بتلعب بكارت محروق، سيب العيال تروح عشان المره الجيه هبعتلك جثة خلتك هه.
وقفل.
مازن: الو الو الو.
حسام: مين؟
مازن: معرفش بس ده كان تهديد وعلى ما اعتقد ان هو القاتل بس صوته ميطمنش وقالى المره الجيه هتكون جثة خلتى ميعرفش اى لو قلت لخلتى ان ابنها مات مقتول هتحصلوا.
حسام: طب اهد وفكر هتقول لخلتك ايه زمنها قلقانه على ابنها الى لسه مروحش ولا خاد ابنه من عندها.
مازن : مش صعبان عليه غير ابنه الى هيكون يتيم بسببى و بسبب شغلى، انا هروح كده وهقول لماما تقول هى لخلتو اه ومتجيش جنب الجثه لحد لما استأذن خلتى، معتقدس انه هيكون ساب فيها دليل كده كده.عادل: لاء انت عارف انى ده مينفعش.
مازن: خلاص ابتدى شغلك وربنا يسطر من العلقه الى هخدها، وانت يا حسام جبت العيال كلها.
حسام: اه.
مازن: انا عايزك تعرف كل واحد فيهم كان فين من ساعة لما مشناه من هنا لحد ما رجع وتساله مين شافه وتروح تجيب الى شافه وتتاكد.
حسام: حاضر.
مازن: هستأزن انا بقى.
حسام و عادل: تروح وترجع بالسلامه.
مشي مازن وهو ماشى فى حد ماشيه وراه و كل شويه يسمع حد بيوسوسه و بيقلوا سيب القضيه دى سيبها احسنلك و لما يبص ميلقيش حد.
مازن روح وقال لمامته واتصل اخد اجازه يوم عشان الجنازه ودخل ينام بس مكنش عارف ينام من الكوبيس كل شويه يتفزع طول الوقت سامع صوت صويت جامد فى الغرفه ولما يسحه ميلقيش حاجه.
ثانى يوم.
مامته: مازن اصحى هتتاخر على الشغل انت منمتش امبارح كويس ولا ايه.
مازن: لاء خلاص انا ايم البس اهه.
مامته: طب وابقى شوف اى حاجه تفطر بيها عشان انا ريحه لخلتك.
مازن: ماما طب ممكن تباتى عند خلتو الكام يوم دولمامته : وانت مش عايزنى فى البيت ليه بقى.
مازن كان خايف بس مقدرش يقولها.
مازن: عشان انا مش هكون موجود المده الى جيه عشان متقعديش لوحدك وكمان خلتو محتجالك ي حببتي.
وباس ايديها وهى مشيت.
مازن اخد شور وخرج يلبس.
بس حصلت حاجه غريبه اوى وهو بيلبس........
أنت تقرأ
انتقام الاشباح
Horrorعادل : لو اتحركت من مكانك هديك حقنه تانى وانت عارف ايدى. مازن خاف ومرضيش يتحرك من مكانه بدأت ندى بالضحك. مازن : بتضحكى على ايه. ندى:ضابط و بيخاف من الحقن شئ غريب. مازن : اية الغريب؟ و بعدين انا مش خايف. عادل ضحك: هو مش بيخاف خالص بس دايخ شويه (وغمز...