بعد ما دخلو الغرفة.رفعوا السجادة.
مازن: انت جاي تهزر يا استاز على انت متعرفش انى ممكن البسك القضيه دي.
على: فى ايه لكل ده.حسام: فى ايه انت مش واخد بالك انى مفيش باب فى الغرفة اصلاً.
على: مستحيل والله انا شفته بعينى.
مازن: شفت ايه واحد ميت داخل غرفة فى الجنينه لاء و مش كده و بس لاء كمان نزل فى باب تحت الارض، طب انا هخدك على قد عقلك وفعلاً هقول انه صحى وجه الغرفه و كمان نزل تحت الارض بس فين الباب الى نزل منه اختفى مثلاً.
حسام: اتفضل ارجع الفيلا حالاً بعد ازنك.
على: عن ازنكوا.
وبعد كده.
عادل: اهدى شويه يا مازن متنساش انك تعبان.
مازن: انت مش شايف انهم بيستهبله كل واحد فاكر نفسه بيمثل فيلم رعب.
حسام: انت متعصب ليه انت اساساً من الاول عارف انه الى بيقوله على ده محصلش و الدليل انك قولتلى هات المسدس وتعاله يعنى انت كنت هتموت واحد ميت بالمسدس.
مازن: انا افتكرت انه ممكن يكون حد تانى وهو اتهيقلوا انه احمد (وهو متوتر و ظاهر عليه الكدب ).حسام: كفايه كذب بقى انت عارف انى مستحيل كل الى هما بيقلوه والى انت شفته ادام المرايه تهيقات.
مازن و عادل بصلوا بستغراب اوى.
عادل: انت فعلاً شفت حاجه من الى هو بيقول عليها دي.
مازن : ثانيه واحده بعد ازنك يا عادل، انت عرفت منين يا حسام انى شفت حاجه و ادام المرايه انا متاكد انى مقلتلكش.
وجه العسكرى قطعهم.
العسكرى: استاذ مازن الظرف ده جه لحضرتك.
مازن: شكراً اتفضل انت على شغلك.
ومازن كان هيفتح الظرف.
حسام: متفتحهوش.
مازن: فى ايه يا حسام انت مالك اليومين دول بقلك ايه انا اديتك اجازه يومين روح استريح ومترجعش الى بعد اليومين دول.
حسام: انا اسف مقدرش اخد اجازه و اسيبك.
مازن: خلاص برحتك.
بليل كانوا قعدين كلهم بيتغدوا.
جه تليفون لمازن انه يمشى العساكر كلهم ويفضل هو يحقق فى القضيه هو و حسام وعادل.
مازن فعلا مشى العساكر وفضلوا هما و المتهمين بس.
حسام: الفيلا دى وسعه اوى وفى غرف فيها احنا منعرفش عنها حاجه احنا لازم ندرس الفيلا دى وكويس هى و الجنينه الى وراها.
مازن: معاك حق نبدأ بالجنينه.
واول ما بدأوا سمعوا صوت صويت عالى اوى فى الفيلا وطلعوا يجروا على الفيلا.
أنت تقرأ
انتقام الاشباح
Horrorعادل : لو اتحركت من مكانك هديك حقنه تانى وانت عارف ايدى. مازن خاف ومرضيش يتحرك من مكانه بدأت ندى بالضحك. مازن : بتضحكى على ايه. ندى:ضابط و بيخاف من الحقن شئ غريب. مازن : اية الغريب؟ و بعدين انا مش خايف. عادل ضحك: هو مش بيخاف خالص بس دايخ شويه (وغمز...