”إن مُت سأفديكي بحباتي و حتي بعد موتي سأظل معك لتعلمِ اني لم اتركك و اهرب، فأنتِ مني وانا منك“
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪ندي:.............
رشا: ها يا ندي معناش وقت كتير.
ندي: انا خايفة.
مازن: من ايه يا ندي ما احنا كلنا جنبك اهوه.
ندي: موافقة.
رشا: طب هاتي ايديكي.
وندي فعلاً ادتها ايداها مسكت رشا السكينة وبدأت ترسم بيها علي ايد ندي و ندي عماله تعيط من الوجع.
مازن: خلاص قربت تخلص اهدي.
وبعديها خلصت رشا فعلاً و بدأت ندي تحس انه دايخه قطع مازن طرف القميص و ربت ايد ندي.
رشا: تعالو ورايه بسرعة.
وليد: في ايه؟
رشا: في حد غيرنا هنا.
حسام بدأ يتكلم بصوت غريب كأنه اتنين بيتكلموا: قصدك مين؟
ندي بدأت تعيط بهيستريا لانها عارفه انه لو قتل حد هيكون مازن.
ندي: متقتلهوش بليز يا حسام.
حسام بدأ يتكلم بصوتوا الطبيعي: اهربوا بسرعة
وكأنه بيحارب مع حد جواه.وليد: يلا بسرعة لازم نمشي من هنا.
حسام: مازن انت صحبي يا حيوان متزعلش مني و ندي علفكره كل الكلام اللي انا قلتهولك علي مازن كان غلط انتِ اول بنت يعرفها اصلا ً.
مازن: انا مش زعلان و شكراً علي كل حاجه عملتها عشاني بس هو مين اللي بيعمل فيك كده دلوقتي.
حسام: دا مش مهم اهرب بسرعه دورك جي وانا مش هقدر اعمل في اعز اصحابي كده.
و بدأ حسام يتكلم بصوت عادل: اعز اصحابك هو مش ده اللي وعدك انه هيخرجك من هنا حتي لو هيموت وكل الي انت فكرت فيه انك اول ما توصل عند الباب هتاخد ندي وتخرج و تحبسه هنا تاني ونعمة الصحبيه لاء راجل بس العيب مش عليك العيب علي العبيط الي بيحبك زي اخوه.
مازن: عادل ملهوش لزمه الكلام ده.
حسام: (بدأ يعيط) والله هو اللي كان بيفكر في كل ده من جوايه حتي هو اللي قال الكلام ده لندي، اهربوا عشان خاطري انا مش قادر اكون اقوى منه تاني.
مارن: يلا.
وبدأوا يجروا ندي ايديها لسه بتجيب دم ده غير رجلها اللي وجعها فداخت و بعدها بشويه اغم و محستش بحاجه بعدها.
صحيت ندي علي سرير في غرفة واسعة جداً و سمعه صوت بحر.
ندي: انا فين احنا خرجنا، مازن، وليد. حد فيكوا هنا.
أنت تقرأ
انتقام الاشباح
Horrorعادل : لو اتحركت من مكانك هديك حقنه تانى وانت عارف ايدى. مازن خاف ومرضيش يتحرك من مكانه بدأت ندى بالضحك. مازن : بتضحكى على ايه. ندى:ضابط و بيخاف من الحقن شئ غريب. مازن : اية الغريب؟ و بعدين انا مش خايف. عادل ضحك: هو مش بيخاف خالص بس دايخ شويه (وغمز...