→١٦←

798 31 0
                                    


وبعد ما راحت لاحمد، انا فضلت وقفه اطسنت عشان اعرف ايه الى هيحصل صوت الموسيقى كان عالى اوى وعشان كده محدش سمعهم وهما بيتخنقوا برغم من انى صوتهم كان عالى اوى وهما بيتخنقوا.

ساندى: انا هقول لبابى وانت مش هطول حاجه ولا من فلوس ولا مراكز و كل الى معاك هيضيع من سلطات و فلوس بكره الصبح هتشوف، وقبل ما تخرج من الغرفه مسك احمد السكينه و--------

احمد: ساندى.

وساندى بتلف وشها راح دبحها.

انا شفت المنظر و مفكرتش فى حاجه غير انى اسعده يخرج من الورطه الى انا حطيته فيها و دخلت الغرفه.

رشا: ايه اللى انت عملتوا ده احنا لازم نلقى حل.

احمد: هنعمل ايه فى المصيبه دى؟

رشا: انت هتقفل المكتب و الشباك كويس وتنزل كأنك بدور على ساندى وانا هروح اجيب حاجه واجى.

احمد: حاضر.

وبعدها بساعه رجعت وكان معايا كتاب ودخلنا المكتب كان الهدف انى ارجعها للحياه تانى بتعويذه من التعويذ.

مازن: ودى كانت اول مره تستخدمى فيها السحر.

رشا: لاء بس كانت اول مره استخدمه فى حاجه زى كده.

ونفزت التعويذه زى ما مكتوب بالظبط كانت قوه كبيره كنت محتاجه على الاقل اكتر من عشرين جن لاعدتها للحياه و عملت كل حاجه وبعد كده كان لازم احتها تحت شجره شلتها انا وأحمد و اخدناها عند الشجرة فعلا بس للاسف سمعنا صوت ندى جيه سبنا الجثه و جرينا.

مازن: سبتوها فين؟

رشا: مكان ما كان لازم نسبها وكانت المفروض الجثه تطلع للشجره ده الى حصل بس بحضور ندى الارواح اتشتيتت وسبوها على الشجره و انصرفوا.

مازن: طب و الخدوش الى كانت على درعتها ورجليها ووشها.

رشا: ده كان جزء من التعويذه.

مازن: طب الارواح اتشتت و انصرفت وصابوا الجثه وهى ميته ايه الى بيحصل ده  بقى.

رشا: انا غلط غلطتين الاولى انى عملت كده فى ليلة اكتمال القمر و الثانيه انى كان لازم اتأكد ان الڤيلا فاضيه.

ندى: ايه علاقة الى انتِ بتحكيه ده بموتنا.

رشا د: الوقت الى انتِ جيتى فيه كان وقت عودت الروح الى الجسد هما انصرفوا وروح ساندى معلقه.

مازن: معلقه يعنى ايه؟

رشا: يعنى رحها عالقه بين الحياه و الموت يعنى بين عالمين ولا منها طيله سما ولا منها طيله ارض، انا مكنتش اعرف ان ده كله هيحصل.

مازن: واهو حصل ايه تانى الى عملتيه؟

رشا: ممكن نكمل كلام كمان شويه انا تعبت.

وليد: هو ايه الى فى ايدك ده؟

رشا: ولا حاجه دى علامة الى بسببها محدش يقدر يأذينى.

وليد: هو انتِ جيتى هنا ليه؟

رشا: لازم نحرر روح ساندى والى مش هيكون فى بشريه.

مازن: انتِ انتِ بتقولى ايه ايه العبط ده ولا حاجه من الى انتى بتقوليها دى دخلا دماغى اصلاً.

ندى: اهدى يا مازن احنا لازم نصدقها بما اننا قدرنا نصدق اننا فى العالم الاخر.

رشا: انا اقدر اكمل دلوقتى.........

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
BMA an al chapter 3leh picture l Justin I AM NOT A FAN bs photo l Ahmed 34an msh l2at w7da tnia

Vooooooooteeeeeee

انتقام الاشباححيث تعيش القصص. اكتشف الآن