Capitolul 14-Partea a II-a

2.8K 140 3
                                    

-Imi amintesc totul!

Teama. Frica. Trecutul. 

Le-am simtit pe toate in momentul in care ochii mei i-au zarit pe ai lui. Am fost in tot acest timp langa el, dar abia acum observ cat de dor mi-a fost de el. 

Cat am timp am fost inconstienta, toate momentele, toate acele clipe pentru care lupt de ani buni au revenit in momentul in care acesta mi-a strigat numele, dar nu pur si simplu: mi-a strigat numele exact cum o facea atunci cand era indragostit de mine. 

Toate medicamentele pe care le-am luat de-a lungul timpului am avut o singura rezolvarea si aceea era el. Iubirea. 

Voiam sa ii spun multe. Aveam atatea sa-i spun. As fi inceput cu faptul ca parintii mei au inscenat totul. Cu faptul ca parintii mei m-au tinut atat de departe de fercire, atat de departe de iubire, atat de departe de el. As fi inceput prin a-i explica cat de teama mi-a fost in momentul in care a inceput operatie si despre cat de frica mi-a fost sa nu-l pierd. As fi inceput si cu prima senzatie pe care am avut-o, in momentul in care m-am trezit, si nu m-am gandit la nimic, pentru ca nu stiam la ce sa ma gandesc, nu avem idee de ce se intampla cu mine. 

Dar as fi inceput mai bine prin a-i spune ca-l iubesc si m-as intreba daca pentru el ar mai conta asta. 

-Aiden..

A fost tot ce am reusit sa spun.

-Nu spune nimic, spune el cu o voce calma. Parintii tai o sa ajunga si ei imediat. 

Il vad cum se ridica in picioare si deja simt putina frica.

-Pleci? il intreb cu lacrimi in ochi

-Tocmai ce m-a sunat Jesy, trebuie sa ii explic tot ce s-a intamplat..

-Nu ti-ai anuntat iubita care te inseala ca ai venit dupa mine? rad incet

Cand voia sa spuna ceva, usa s-a deschis si privirile ingrijoratoare ale parintilor mei m-au facut sa tresar. Aiden a plecat. Nu stiu daca s-a dus la Jesy sau e pe hol si ma asteapta. Sper la a doua varianta. 

Parintii mei m-au luat la intrebari, la foarte multe intrebari despre tot ce am facut si m-am simtit bine sa le raspund la tot. M-am simtit mai bine sa stiu tot ce s-a intamplat in viata mea. Sa-mi cunosc propria viata inseamna ceva pentru mine, ceva important.

Dupa 2 zile care au necesitat atentia doctorilor asupra mea, in sfarsit m-am putut intoarce in apartamentul din orasul in care viata mi s-a schimbat. Parintii mei s-au asigurat ca sunt bine, chiar au insistat sa-mi angajeze o asistenta, dar doctorii au spus ca voi fi bine. Acestia au plecat inapoi in New York, din cauza serviciului, iar eu, le-am promis ca in momentul in care voi lamuri totul aici, poate ma voi intoarce acolo. 

In sfarsit am putut sa imi fac curaj si sa merg la el. Si chiar asta am facut. Nici nu am realizat, dar deja eram in fata casei lui. Vocea primitoare a lui Nelly m-a facut sa plang si trebuie sa recunosc ca mi-a fost foarte dor de femeia aceasta, care a fost ca o mama pentru mine. Am imbratisat-o cu drag si l-am obsevat si pe Matt care statea pe fotoliu. Era fericit pentru mine pentru ca mi-am revenit, dar nu prea incantat. 

Nelly mi-a spus ca Jesy a plecat chiar ieri in Londra pentru a rezolva niste probeleme, la bunicii ei, iar Aiden nu a mai ajuns acasa de atunci. 

Asa ca am ramas in sufragerie pe canapea asteptandu-l. Partea mea indragostita a insistat sa fac acest gest, pentru ca acea parte inca crede ca nu poate trai fara el. Am deschis ochii brusc in momentul in care usa de la intrare s-a deschis, iar ochii verzi ai lui Aiden i-au privit pe ai mei. 

-Ce cauti aici? spune el uimit

-Cum poti sa fii atat de rece cu mine? Chiar nu ti-a fost dor de mine?

Se aseaza langa mine si imi ia maine in ale lui. Ma simteam atat de bine simtind cum el ma atinge. Mi-a fost atat de dor de acest sentiment de caldura.

-Kim, normal ca mi-a fost dor de tine cea adevarata, doar ca lucrurile s-au schimbat in tot acest timp si..

-Nimic nu s-a schimbat. Lasa-ma sa iti arat! 

Buzele mele le-au atins pe ale lui intr-un sarut la care el a raspuns imediat. Sarutul nostru, adevarata lupta de a detine controlul dintre noi doi. Flacara dintre noi doi nu s-a stins, simt asta si o sa fac orice pentru a-l avea. El e al meu. Pentru totdeauna. Si eu a lui. 

ONE BOY-Thousand feelingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum