4.BÖLÜM

238 12 1
                                    

Justin beni sertçe duvara yapıştırdı.O kadar sert öpüyordu ki hızına yetişemiyordum. "Seni çok kötü istiyorum bebeğim." Bunları duydukça cesaretim daha da artıyordu.Justin'i yatağa hızlıca attım ve üstüne çıktım.Bu sefer hakim olan bendim.Aşırı özgüvenim onu bile şaşırtmıştı. "Arkana yaslan ve anın tadını çıkar." Onu söylediğim şeylerle tahrik ediyordum.Eli t-shirt'ümün yakalarına gitti.Hızlı bir şekilde çıkardıktan sonra dudaklarını boynuma gömdü.Istemsizce inliyordum.Boynumu emiyor,ısırıyordu.Şu an midemde kelebekler parti veriyor,bulutların üstündeymişim gibi hissediyordum.T-shirt'ünü çıkardım.Göbeğimden başlayarak göğüslerime doğru öpmeye başladı.Aman Tanrım! Bu çocuk tam bir seks tanrısı.Göğüslerimle biraz daha ilgilendikten sonra 'lanet olası sütyeni neden giydin' der gibi kopçaları çözmeye çalışıyordu.Uğraşamayacağını anlayınca kopçayı kopardı.Bir eliyle göğüslerimi avuçlarken diğer eliyle belimde daireler çiziyordu.Göğüs ucumu emiyordu ve altında çaresizce inliyordum.Eteğimin altından bacaklarımı okşuyordu.Bu 'daha iyisini yapabilirsin bebeğim' okşamasıydı.Mesajı aldığımı belli edip onu altıma aldım.Dudaklarından sertçe öpüyordum.Göbeğini yaladım.Pantolonunu çıkarıp sadece boxer'ıyla kalmasını sağladım.Odada sadece nefes seslerimiz ve kalp atışlarımız duyuluyordu.Bunları nasıl yaptığımı bile bilmiyordum.Bakireydim ama sanırım bu gece Justin'e özeldi.Boxer'ını da çıkardım.Justin'in gözleri açılmıştı. "Buna emin misin Em-" Sözünü küçük bir çocuk gibi kestim. "Evet Justin.Vazgeçmeden sus!" Aşağı baktığımda penisiyle yüz yüze olduğumu farkettim.Yüzüm kızartmaya başlamıştı.Justin kahkaha atmaya başladı. "Hayatında hiç kalkan bir penis görmedin mi Em..Hadi ama!"

"Ben Jenna değilim Justin.Her gwce birinin altında ter döküp inlemiyorum."

Justin yanlış bir şey söylediğini anlatmıştı.Omuzlarımdan tutup yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Dudaklarımız arasında milimler vardı.Dudağıma doğru fısıldadı.

"Masum olmanı seviyorum.Sen sadece bana aitsin Em.Anlıyor musun?" Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.Gülümsüyordum.Penisimi dişlerimin arasına aldım.Bunu ilk defa yapıyordum. "Zorla beni bebeğim!"

Lanet olsun! Justin beni cesaretlendiriyordu ve bunun sonu kötüye gidecekti.Şimdilik bu ihtimali es geçip işime odaklandım.Penisini emip ısırmaya başladım. Bu sefer Justin inliyordu ve kendimi Olimpiyat kazanmış biri gibi hissettim.Beni hızlıca altına alıp Külotumu çıkardı.Yavaşça içime girdi.O an acı ve zevk birbirine karışmışrı.İçimde gel git yaparken daha fazlasını istiyordum.Vücutlarımız bir bütün olmuştu adeta.Alev topu gibi yanıyorduk. "Daha hızlı...Ah! Justin..Lanet olsun daha hızlı!"

"Biliyorum bebeğim! Sen sadece bana aitsin Emily." Yavaş yavaş geldiğini hissediyordum.Sonunda boşaldım.Justin de yavaşça içimden çıkıp yanıma uzandı.Tanrım! Hayatımın en uzun gecesiydi..

"İçinin bu kadar dar olacağını tahmin etmemiştim.Yine de..harikaydı." Omzuma küçük bir öpücük kondurdu.Beni kendine çekip göğsüne yasladı.Kollarımı çıplak bedenine sandım. "Seni seviyorum Justin." Başımı öpüp konuştu. "Ben de seni bebeğim."

"Bana bebeğim demeni seviyorum." Gülmüştü.Göz kapaklarımız yerçekimine daha fazla karşı koymadı,kapandı.

ERTESİ SABAH

Gözlerimi açtığımda aynı koku burnuma doldu.Justin bir bebek gibi yatıyordu.Dün geceyi hazırladıkça onun suratına bakamayacağımı anladım.Kıyafetlerimi alıp duşa girdim.

Çıktığımda Justin hala uyuyordu.Aşağı indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.O kadar güzel bir hayat yaşıyordum ki bazen bunların sadece bir rüya olduğunu düşünmüyor değildim.Bunları düşünürken belime sarılan bir çift el hissettim.

"Günaydın!" Ben de aynısını söyleyip masaya yöneldim.Justin'e bakamıyordum çünkü aklıma dün gece geliyordu.Artık bakire değildim,sanırım bu beni biraz daha olgunluğa itiyordu.Justin bileğimden tutup kendine çevirdi. "Bir sorun mu var sevgilim?" Sevgilim demesi içimin titremesine sebep oldu.Beni sevgilisi olarak görüyordu.Istemeden gülümsedim. "Ha-hayır ben sadece..boşver" Sırıttı.Çenemden tutup gozlerimi gözlerinde hapsettikten sonra devam etti.

"Yoksa dün gece için benden utanıyor musun? Hadi ama bebeğim.Çok seksi bir vücudun vardı,utanmamalısın."

"Konuyu kapatalım Justin.lütfen"

Justin bir kahkaha atıp masadaki sosisi ağzına attı. "Dün gece çok iyi hissettirdin bebeğik.Bakire olduğuna inanamıyorum.Eğer içinin darlığını hissettmeseydim senin gerçekten-"

"Sus artık! " Yüzümü ellerimle kapattım.Beni kollarına alıp güldü.Eliyle başımı okşayıp öpüyordu.Kahvaltı yaptıktan sonra bir şeyler yapmak için Ryan'ların evine gittik.Salona girdiğimde Jenna ve yandaşlarını da gördüm.Bu sürtüğün ne işi var? Hemen justin'in elini tuttum.Bana şaşkın baksa da Jenna'ya onun 'benim' olduğunu göstermem gerekiyordu.Bize nefretle bakıyordu. "Otursanıza!"

Jenna'nın yanında esmer bir oğlan da vardı.Sanırım ilk günden kendine birini bulmuştu.

Adını bilmediğim esmer çocuk ile Justin tokalaştılar. "Kızın güzelmiş dostum.Ryan olmasa haberim bile olmayacaktı." Justin gülmüştü.Dudağıma hafif ama şefkatli bir öpücük kondurduktan sonra konuştu. "Kıskanma fredo.Senin böyle güzel bir kız bulamayacağını hepimiz biliyoruz." Jenna ve yandaşları dışında herkes kahkaha atmıştı.Bense yavaş yavaş kızarmaya başlıyordum.Esmer çocuk bana elini uzattı,ben de sıktım.

"Ben Alfredo,sen de Justin'in bahsettiği kız arkadaşısın" Gülümseyerek yanıtladım. "Ben Emily,tanıştığıma memnun oldum" Ryan elinde korku filmi ile gelmişti mutfaktan.

"Herkes otursun.Hayatınızın en korku dolu filmini izlemek üzeresiniz." Aklıma Justin'in evine ilk gidişim gelmişti ve gülmüştüm.Koltuga oturduk.Ben Justin'in yanına oturdum ve Jenna da Fredo'nun.Birbirimize delici bakışlar atıyorduk.Film başlamıştı.Her sahnede Justin'in boynuna daha da gömülüyordum.

***

Akşama doğru arabayla eve gidiyorduk.Çok eğlenmiştim.Eve giderken Justin ile şarkılar mırıldanıyorduk.Onun bu kadar güzel bir sese sahip olduğunu bilmiyordum.

Eve vardığımızda Justin beni kollarının arasına aldı.Onun kollarındayken kendimi güvende hissediyordum.

"Seni çok seviyorum Em..her şeyden çok..Karanlık işlerdeyim biliyorum ama sen beni aydınlığa çıkaran tek kişisin." Kollarımı beline daha da sıkı dolayıp cevap verdim.

"Ben de seni seviyorum Justin.Birçok şey yaşadım ve inan bana..Bir daha aşık olacağımı düşünmedim.Senin yanındayken eğleniyorum ve...seviyorum işte."

Gülmüştü.Ben de ona eşlik ettim.Elini çeneme koydu ve gözlerinin içine bakmamı sağladı.Yanağımı hafifçe okşadıktan sonra dudağımı öptü.Yavaşça karşılık verdim.Nefessiz kaldığımızda ayrıldık.İkimizin de güzel bir uykuya ihtiyacı vardı.

Kahvaltımızı yaptık ve okula gitmek için arabaya binecektim.Aniden kapı çaldı.Bu saatte gelenlerin annemler olduğunu düşündüm.Kapıyı açtım.Karşımdaki kişiyi görünce beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Derek??

"Kim geldi bebeğim?" Justin'in arkamda olduğunu anladım.Derek bir bana,bir de Justin'e bakıyordu.Şu an yaşadığımın ne olduğunu biliyordum. DEJAVU...

MIXER LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin