9.BÖLÜM

142 8 1
                                    

(Bununla dinleyin lütfen Backstreet Boys Incomplete  http://youtu.be/WVe80iZtlYU  )

Tanrım, lütfen gördüklerimin hepsi birer rüya olsun!

Banyoya girdiğim anda yerde yatan bir Justin gördüm. Koşarak yanına diz çöktüm. Gözyaşlarım çoktan musluk gibi akmaya başlamıştı.

"Justin!..Justin lütfen uyan. Biri yardım etsin, Pattie! Jeremy! " Justin baygın bir şekilde yerdeydi ve hiç kan yoktu. Sesimi duyan Jeremy ve Pattie de banyoya gelince şok olmuşlardı.

"Hemen 911'i ara! Acele et." diye bağırdı Pattie Jeremy'e. Ambulansın gelmesini beklerken hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Ona bir şey olduğu düşüncesiyle kalbim sıkışıyordu, şu an üzerimde öyle bir ağırlık vardı ki...

Ambulans yetkililerinin Justin'i sedyeye kaldırdıklarını izledikten sonra Pattie ve Jeremy arabaya binip Ambulansı hastaneye kadar takip edeceklerdi. Beni de çağırdılar ancak Justin'in yanında gitmeyi tercih ettim. Hemşireler acil müdahale yaparken neler olduğundan en ufak bir fikrim yoktu. "Bilinci kapalı, hemen serum bağlayın!" diye seslendi hemşire.

"Neler oluyor? Hiçbir şey yokken nasıl bir anda bilinci kapalı olabilir? Yalvarırım biri bana bir şeyler söylesin!" Başka bir hemşire yanıma gelip beni sakinleştirmeye başladı. "Sakin olun hanımefendi. Uzman doktorumuz bakmadan önce bir şey söyleyemeyiz.Sadece biraz bekleyin." Ambulansın içinde ayağa fırlayıp bağırdım.

"Nasıl sakin olabilirim? O benim sevgilim! Ve bir anda bayıldı, nasıl sakin olabilirim."

"Hanımefendi eğer sakinleşmezseniz sizi dışarı atmak zorunda kalacağım." diye uyardı görevli. Bir şey demeden geri yerime oturdum.

***

Hastaneye vardığımızda Justin'i acil müdahale odasına almışlardı. Ben de Alfredo ve Ryan'ı aramıştım. Hepimiz doktordan bir haber bekliyorduk ama lanet olası zaman bir türlü geçmiyordu.Fredo bana neler olduğunu sorunca herkes benden bir cevap beklercesine baktılar.

"Justin'in duştan çıkmasını bekliyordum.Yaklaşık yarım saat geçmişti ama onun banyosu hiç bu kadar uzun sürmezdi, biliyordum. Şükürler olsun ki kapıyı kilitlememişti. İlk önce birkaç kez seslendim ama yanıt alamayınca içeri girmek zorunda kaldım. Gördüğüm manzara...Aman Tanrım! " cümlemin devamını getiremeden tekrar ağlamaya başladım.

(Bundan sonrasını bununla okuyun lütfen Ryan Star You're losing your memory   http://youtu.be/Ffp5vPyU2cI  )

Müdahale odasından doktorun çıktığını görünce ilk ben ayaklandım. "Justin Bieber'ın yakınları sizler misiniz?" diye sordu.Olumlu yanıt verince devam etti.

"Bay Bieber'ın en son ne zaman doktora göründüğünü biliyor musunuz? " Pattie arkadan cevap verdi. "Beş yıl kadar önceydi. O zamanlar motorsiklet kullanıyordu ve küçük bir kaza geçirdi. Ondan sonra da gittiğini hiç sanmıyorum çünkü ne zaman gitse bana haber verirdi." Justin eskiden bir motorsiklet kazası mı geçirmişti yani? Bana bundan hiç bahsetmemişti.Merak edip sordum. "Bunun konumuzla ne alakası var Doktor..."

"Hydiker." diye tamamladıktan sonra devam etti. "Bay Bieber'ın beyninde tıkalı birkaç damar var ve bunun yeni olmadığına yemin edebilirim. Sanırım uzun süredir böyleydi ve nüksetti."

Aman Tanrım! "Bu da ne demek oluyor? Açık konuşun doktor." diye diretti Jeremy.

"Yani Bay Bieber önceden doktora görünmüş olsaydı ve teşhis erken konulmuş olsaydı ameliyat ile birkaç saatlik operasyondan sonra bunu düzeltebilirdik. Ancak şimdi ilerlemiş ve ilerlemeye devam ediyor. Uzun lafın kısası, Bay Bieber'ın beyninde tümör var." Dünya'mın durduğu andı şu an... Her şey iyiyken nasıl bir anda bu kadar kötü olabilirdi ki! Yerde yatarken o kadar masum görünüyordu ki..Sanki hiç bu pis işlere bulaşmamış gibiydi.

MIXER LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin