Ben hayatım boyunca kucak dansı yapmamıştım ki! Ne halt etmeye geldim ki buraya. Şaşkınlıkla bir Justin'in gözlerine, bir de Alfredo'nun gözlerine bakıyordum.
"Saçmalama adamım, Emily bunu yapamaz." dedi Justin. Ne? Ben mi yapamam yani?
"Hayır, yapacağım." dedim ve ayağa kalkıp Justin'in elini tuttum.Onu salonun ortasındaki sandalyeye oturttum. Justin bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Hayatım boyunca hiç kucak dansı yapmamış biri olarak fazla iddialıydım sanırım.Lilly de kıskançlık içinde bizi izliyordu. Sanırım bunu yapmalıydım, o sürtüğe Justin'in benim olduğunu göstermeliydim.
Justin'in üzerine oturarak ondan bir inleme kazandım. Üzerine eğilerek kulağına fısıldadım. "Bu daha başlangıç bebeğim..." Yavaşça Justin'in üzerinde sürtünmeye başladım ve bilerek dudağımı ısırıyordum. Şimdiden Justin'in erkekliğinin sertleştiğini hissedebiliyordum. Aman Tanrım! Buna ben mi sebep oluyorum? Bu çok gurur verici bir şeydi.
Yaklaşık beş dakika sonra ikimiz de yerimize oturduk ama benim kimseye bakacak suratım yoktu. Bu...çok utanç vericiydi. "Eee, nasıldı?" diye sordu Justin. Ryan bir anda söze atılarak cevap verdi. "Aman Tanrım, dostum Emily'nin böyle şeyler yapacağını gerçekten bilmiyordum.Kimse bilmiyordu." Baştan aşağı kızardığımı hissediyordum. Tek isteğim lanet olası bu evden defolup gitmek!
***
Gecenin ilerleyen saatlerinde Justin beni evime bırakmıştı. Bütün ev halkı yattığından ben de direk odama gittim. Üstümü değiştirdikten sonra telefonuma bir mesaj geldi.
"Seni kazanmak için elimden gelen her şeyi yapacağım Em..Bütün kızlar geçici benim için, sadece seni istiyorum. Ve ben istediğimi elde ederim. Kim olduğumu tahmin etmek zor değil xoxo "
Mesaj bilinmeyen numaradandı ama bunun Derek olduğunu anlayacak kadar zekiydim. Telefonun cevapla kısmına basarak bir şeyler yazdım.
"Peşimi bırak artık Derek, istediğin olmayacak! Sana geri dönmeyeceğim. Ben Justin'i seviyorum "
Cevap gelmeyince yatağıma girip günün bütün yorgunluğunu atmak üzere derin bir uykuya daldım.
Ertesi gün Justin beni arayıp hazırlanmamı söyledi, sanırım okulu asacaktık! Mini kot bir eteğin üstüne Askılı bir bluz giyerek vanslarımla da kombini tamamladım. Aşağı indiğimde Justin çoktan gelmişti. Arabaya bindim, eğilip dudağına masum bir öpücük kondurdum. "Nereye gidiyoruz? "
Sırıtmakla yetindi. ben de sorumu tekrar sordum ama yine cevap alamayınca sinirlendim. "Justin, cevap vermeyecek misin? Bir sorun mu var? "
Justin arabayı yolun ortasında kenara çekti. Ellerini ellerimin arasına alarak sürücü koltuğundan bana doğru döndü. "Beni her zaman sevecek misin Emily? Hasta olduğumda, bir hata yaptığımda ya da kör kütük sarhoş olduğumda?" Önce şaşırdım sonra da gülümseyerek Justin'in elini alıp kalbimin üzerine koydum.
"Bunu hissedebiliyor musun Justin?" Kafasını salladı, ben de devam ettim. "Bu kalbin bu kadar hızlı atmasına sebep olan bir tek sensin..Ve bu kalp atmayı bırakana kadar seni seveceğim." Bir anda elini bırakıp başımı eğerek parmaklarıma bakmaya başladım. "Ne? Ne oldu Emily?" diye sordu Justin.
"Asıl soru şu Justin; Sen beni sonsuza kadar sevebilecek misin? Belki ileride yaşlanacağız ve kırışıklıklarım olacak. Karşına benden daha güzel bir kadın çıkarsa beni bırakıp gidecek misin?" Daha aşk nedir bilmezken bana Aşkı öğreten adamın kollarında benden başka bir kadın düşündükçe kalbim sıkışıyordu.
"Ben seni tenin için sevmiyorum Em..Hayatım boyunca kadınları sadece vücutlarını seks ve para için satan yaratıklar olarak gördüm bu yüzden hep tek gecelik ilişkilerim oldu, ya da haftalık...Ama sen, sen bana her kadının öyle olmadığını gösterdin Emily. Seni çok seviyorum bebeğim. "
Ne olduğunu anlamadan dudaklarımı öpmeye başladı.Bir saniye bile düşünmeden karşılık verdim.Nefessiz kaldıktan sonra geri çekildik.
"Bu olayın da hallettiğimize göre, nereye gidiyoruz artık söylemeyecek misin?"
"Seni babam ve kardeşlerimle tanıştıracağım Emily. Ve bilgin olsun diye söylüyorum Babamla tanışan ilk kız arkadaşım sen olacaksın." Güldüm. "Sanırım gurur duymalıyım."
"Kesinlikle duymalısın." dedi Justin.
***
Ne kadar öyle görünmemeye çalışsam da çok endişeliydim.Evlerinin önüne geldik, Justin elimi tuttu. Kapıyı çaldıktan birkaç dakika sonra Pattie mutfak önlüğü ile birlikte kapıyı açtı. Ona samimi bir şekilde sarıldıktan sonra salona geçtik. Baş köşede oturup basketbol maçı izleyen adam Justin'in babası, Jeremy olmalıydı. Bizi gördükten sonra televizyonu kapattı.
"Hoşgeldiniz çocuklar, nu kadar geç geleceğinizi tahmin etmemiştik." diye sitem etti. "Yolda birkaç aksilik oldu baba. Seni özlemişim." diyerek sıkıca Jeremy'e sarıldı Justin. Ben de yaklaşarak elini sıktım ve tüm yol boyunca çalıştığım sözlerimi söyledim.
"Kasabaya hoşgeldiniz, Efendim. Ben Emily Fields." Jeremy küçük çaplı bir kahkaha attı.
"Sevgilini bu kadar gerecek ne söyledin hakkımızda Justin?" diye azarladıktan sonra bana dönerek "Bana Jeremy de Emily..Çok güzelmişsin, sanırım oğlum benden sonraki en şanslı erkek!" Gülümsemiştim. Yemek masasına geçecekken merdivenlerden inen iki çocuk gözüme takıldı.Bunlar Justin'in anlattığına göre Jaxon Ve Jazmyn olmalıydı.
"Abiiii! " diye bağırarak Justin'in kucağına atladılar. Justin ikisini de öptükten sonra beni işaret ederek çocukların dikkatini bana çekti. "Çocuklar, bu hoş bayan benim kız arkadaşım Emily." Daha sonra bana dönerek; "Emily, bunlar da Jaxon ve Jazmyn." Hepsinin küçük ellerini sıkarak tanıştım.
"Sen abimin sürekli bahsettiği, hatta siz ayrıyken onu ağlatan kız olmalısın." Lanet olsun! Onu ağlatmış mıydım? Şaşkınlıkla gülümsedim. "Herneyse, sanırım annemin güzel yemekleri soğumadan masaya geçmeliyiz." diye diretti Justin.
***
Yemek boyunca harika bir sohbet etmiştik.Jeremy ve Pattie, Justin'in çocukluk anılarını anlatmışlardı. Yemekten sonra da herkes kendi odasına çekilmişti; doğal olarak ben de Justin'in odasındaydım." Yaklaşık yarım saattir onun Duştan çıkmasını bekliyordum.Dayanamayıp seslendim.
"Justin!.. Justin!" Yine ses çıkmadı.Hiçbir zaman böyle olmamıştı. Kapısını kilitlemediğine şükredip banyo kapısını açtım. Ancak gördüğüm manzara karşısında gözlerimin dolmasına engel olamadım! Tanrım! Ne olur tüm gördüklerim bir rüya olsun!
Evetttt! Yine karşınızda bomba gibi bir bölüm ve emin olun öyle şeyler olacak ki ben bile yazarken şaşırıyordum. Diğer bölüme mendillerinizi hazırlayın bebekler salya sümük ağlatacağım :D Herneyse bölüm ile ilgili yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim Mesela Emily banyoda ne gördü? Gibi herneyse bölüm bu hafta sonu gelecek inşallah sizi seviyorum Byeee ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIXER LOVE
RomanceALDATILAN BİR KIZ..KENDİNE YEMİN ETTİ;ARTIK HİÇBİR ERKEK İÇİN AĞLAMAYACAKTI.TA Kİ HAYALLERİNİN ERKEĞİ GELENE KADAR:)) İYİ OKUMALAR!! JUSTIN BIEBER FanFiction