Tam unuttum derken tekrar karşıma çıkmıştı.Burayı nasıl bulduğu veya nasıl geldiği umrumda değildi.Tek düşündüğüm şey neden geldiğiydi.
"Selam Em.şey..Seni merak ettim"
Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. "Burada ne işin var Derek? Bir yıl sonra neden karşımdasın?" Justin olayı anlamaya çalışıyordu.Aynı zamanda birbirlerine tehdit bakışları yolluyorlardı.
"Burada ne sikim dönüyor Emily? Bu çocuk da kim?" Derek bana 'ciddi misin' bakışı atıyordu. "Erkek arkadaşın çok saygılıymış Em-" Sinirleniyordum. "Bana Em deme.Ben senin hiçbir şeyin değilim.Anladın mı? Ne yüzle buraya gelebiliyorsun?" Justin beni arkasına çekti ve konuştu. "Beni dinle seni a*cık! Kızımı rahatsız ediyorsun.Siktir git!"
Justin'in boyun damarları belirginleşti.
"Kızım hı? Nesin sen,bir sokak serserisi mi?" Bana döndü. "Gerçekten de çok saygılı birini bulmuşsun Emily,tebrik ederim."
"Siktir git Derek! Benim kiminle olduğum seni ilgilendirmez.Eski saf Emily değilim ben anlıyor musun? Bütün duygularımı sen öldürdün!"
Justin'in kolunu tutup içeri çektim ve kapıyı suratına kapattım.Etraf çok sessizdi ama iyi bir sessizlik değildi bu.Fırtına öncesi sessizlikti.Justin koltuğa oturmuş ayağıyla yerde tempo tutuyordu.Yavaşça yanına yaklaştım ve koluna dokundum.Aniden elini çekti. "O piç kimdi Emily? Neden seninle uğraşıyor,bir yıl once ne oldu? Lanet olsun! Senin erkek arkadaşınım ama bana bir şey anlatmak aklına gelmedi" Bağırması tüm odayı doldurdu.
"Sana anlatacaktım ama daha zamanı değildi.Üzgünüm Justin ben sadece.."
"Sen sadece ne Emily? Bir piç çıkıyor karşına ve sana benimle ilgili,sevgilinle ilgili yorum yapıyor."
Başımı eğdim.Justin hızlıca kapıyı kapattı.Pencereden baktım.Sinirliydi ve bunun bütün sebebi bendim.Okula doğru yürümeye başladım.
Sınıfa girdiğimde Justin'e baktım.Ancak bana bakmıyordu.Üzgün bir şekilde Alis'in yanına oturdum.Her şey bir anda siktiğimin eski sevgilisi yüzünden mahvolmuştu.Alis bir şey olduğunu anlamıştı. "Bir sorun mu var Em? Justin geldiğinde sıralara vuruyordu." Ona 'sonra konuşalım' bakışı attıktan sonra önüme döndüm.Lanet olsun Derek'in burada ne işi vardı? Bana bu kadar şey yaşattıktan sonra neden?
Justin'e kızlığımı vermiştim.Bunun için pişman değildim ama bu olanlar beni bir çıkmaza sokuyordu.
Bunun hakkında nasıl hissettiğimi bilmiyorsun.
Her şey senin yolunda ilerliyor
Ama ben..Kalmanı istiyorum...
Okul çıkışında eve gittim; daha doğrusu Justin'in evine.Ama o gelmemişti.Odama gidip uzandım ve düşünmeye başladım.Derek bir yıl sonra hiçbir şey olmamış gibi gelmişti ve hayatımı boka çevirmişti..Telefonuma gelen mesajla irkildim.
'5 dakikaya hazırlan bebeğim yoksa tek başına eğleneceksin:)'
Anlamamıştım ama hemen üzerime dar kot ve t-shirt geçirdim.Aşağı indiğimde Justin arabasına yaslanmış telefonuna gömülmüştü.Bana baktığında beş saniye kadar bakıştık.Koşarak Kollarımı boynuna doladım.
"Özür dilerim Justin..sana.her şeyi anlatacağım." Bana sabahki gibi soğuk davranmasa da fena sayılmazdı.Arabaya bindik. ""Bana birden iyi davranmanı neye borçluyuz?" diye sordum. "Bana açıklaman gereken bir şey var ve..bir o***** çocuğu için Kızımı üzecek değilim." Buna sevinmişken ekledi. "Umarım iyi bir açıklaman vardır Emily aksi halde seni üzmekten ve onu da gidip öldürmekten hiç çekinmem" Pencereden dışarı bakarken aklıma günün sorusu geldi. "Nereye gidiyoruz?" Sorum üzerine kahkaha attı.Ona anlamsız bir bakış attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIXER LOVE
RomanceALDATILAN BİR KIZ..KENDİNE YEMİN ETTİ;ARTIK HİÇBİR ERKEK İÇİN AĞLAMAYACAKTI.TA Kİ HAYALLERİNİN ERKEĞİ GELENE KADAR:)) İYİ OKUMALAR!! JUSTIN BIEBER FanFiction