"Bos, ada hal penting ke sampai ada mesyurat ni" Soal Adrian. "Kita ada masalah yang paling besar dari masalah yang korang pernah korang semua selesaikan" Kata Bos Leo dengan Serious.
"Masalah??" Soal Adrian lagi. " Kita kena cari dan dapatkan 3 benda ni. Serbuk permata, kunci emas dan Bunga silver" Adrian mengangguk walaupun dia rasa macam mustahil je nak jumpa. "Ok, tak?" Bos Leo inginkan kepastian. "Okay je selagi spy terbaik kita ada. Adrian.." kata lelaki yang umurnya hampir 30 tahun. Dia menepuk-nepuk bahu Adrian.
Adrian hanya senyum malu sambil tunduk. "Okay. Jom buat plan".
🔪🔪🔪
Macam biasa pukul 7.20 a.m.. Dah kena ada dalam kelas. Masuk- masuk je nampak 3S tu. Rasanya perlu ke kenalkan nama dorang. Takyah kot. Ishh, bagitau jelah.
Yang muka macam bulldog tu, pfftt. Dia yang selalu belasah orang. Nama dia orang panggil Ken. Walaupun badan dia taklah tegap macam yang lain. Tapi, otot tangan dan kaki dia aku tak nafikan memang kuat. Ceh, aku lagi kuat 50 kali gandalah.
Yang baju paling selekeh tu. Memang dari dulu tak reti pakai baju dengan betul ke apa? Mak bapak tak ajar eh. Eh, silap.. mak bapak ajar, cuma dia tu je yang tak nak belajar.Nama dia David. Dia ni keding je sebenarnya. Tapi, pandangan mata dia tu tajam macam pedang. Alaa, buat apa nak cemburu. Muka yang tenanglah musuh susah nak baca fikiran kita, kan?
Yang botak tu, sebenarnya dulu boroi. Entah supplement apa dia makan boleh jadi sado. Dia pulak, Jack. Dia ni ikut je apa arahan ketua dorang. Macam orang bodoh pun ada. Eh, aku ikut arahan bos Leo kalau benda tu logik je eh. Bukan semua.. sejujurnya. Hehe.
Ni yang last, Mark. Ketua diorang. Paling sado. Tapi pemalas. Semua benda dia arah je anak buah dia. Paling poyo. Aku tak fahamlah. Dorang ni acah hebat tapi.. sadis.
YOU ARE READING
© | 𝙋𝙀𝙍𝙄𝙎𝙄𝙆
ActionAku selalu dibuli... " Weh, bagi duit belanja kau". Tapi, walau macam mana pun.. aku tak boleh tunjuk siapa diri aku. "Hai, nama saya Ashley". Kini, tambah lagi seorang mangsa. Kenapa, orang suka buli orang lemah. " wah, banyaknya duit. Bagi ah...