_13_

4.6K 304 2
                                    

"Ape je abang boleh tolong?" Adrian memandang sayup muka Nash. "Dapatkan 3 Benda tu dan cari adik-adik Ad. Lepastu Ad kena janji jangan buat benda jahat ni lagi" walaupun Rasa macam berat je nak ikut....Adrian terpaksa setuju.

🔪🔪🔪

Di hospital...

Adrian memakai topi dan penutup mulut. Dia menghala ke Arah Ashley Yang sedang menangis. "Ash...." Suara dia lembut. Ashley memandang muka Adrian Dan terus bangun dan memeluk erat Adrian. Dia menangis Di bahu Adrian.

"Ad... Kau janji jangan tinggalkan aku. Kau sorang je kawan aku yang tinggal. Mak aku dah tinggalkan aku.... " Ashley tersedu-sedu.

"Aku janji..." Dia faham perasaan Ashley. Ye dia faham sangat. Bila semua orang Yang Kau sayang tinggalkan Kau.

"Tapi.. identiti aku. Kau tak takut Kan?" Terus Ashley lepaskan pelukan. "Aku tak kesah... Asal Kau tak bunuh aku Sudah" Ashley akhirnya tersenyum.

🔪🔪🔪

"Abang Nash, janganlah tukar channel. Nak tengok cerita tadi" rungut Adrian. "Cerita tu untuk budak-budaklah" Adrian mencebik. "Sebab Ad rindu nak jadi budak-budaklah Ad tengok cerita tu" Terus Nash tukar balik cerita tadi. Dah 3 bulan dia jaga Adrian.

Dah 3 bulan Adrian tak jumps Bos Leo. Dan dalam 3 bulan Tu Adrian makin rapat dengan Nash Dan Ashley. Rumah Ashley dengan Nash tak jauh pun.

"Abang, ada orang cakap dia dah jumpa Aura dengan Aurora. Tapi Ad tak tau siapa orangnya?" Adrian membaca mesej di phonenya. "Ad, percaya ke?" Soal Nash. "Percaya, sebab Ad nak jumpa diorang" Jawab Adrian.

© | 𝙋𝙀𝙍𝙄𝙎𝙄𝙆Where stories live. Discover now