_12_

4.7K 319 3
                                    

Adrian malas nak tunggu lelaki ni mampos. Dia tarik pisau di belakang lelaki tu dan darah memancut keluar. Dia malas nak banyak fikir. Banyak dah bukti dia bunuh orang. Dan tempat simpan senjata larangan tu.

Apa kata... bakar je rumah ni. Mama dah takde. Dia datang ke Puan Eva dan cium dahinya. Dia terus memutup kedua belah mata Puan Eva serapatnya. "Thanks mama sebab selama ni jaga Ad. Dia keluar dan tengok Miss spy kejap. Dia jumpa cip. Tinggal tu je yang belum betul-betul hancur. Dia ambil cip tu dan masuk semula.

Dia bawa pisau tumpul tu dan pergi ke microwave. Dia masukkan piasau tu dan hidupkan microwave . Dia terus lari laju untuk keluar dari rumah tu.

Booommm!!!!

Rumah tu meletup. Nasib dia sempat keluar. Ni semua bagi menghilangkan bukti pembunuhan. Aku terpaksa...

Dia menahan dari menangis... siapa lagi dia nak bergantung hidup. Bos Leo? Dia tak mampu. Dia duduk di kerusi awam yang berdekatan. Walaupun dah hujan lebat.

Tiba-tiba seorang lelaki yang dalam 20-an menegurnya. "Adik, hujan ni. Baliklah rumah" Soal lelaki itu. "Dah hancur..." lelaki itu agak terkejut mendengar jawapan Adrian. "Adik.. adik yang buat hal dekat jalan besar tu, kan? Adik.. adik dalam bahaya ni. Semua polis tengah buru adik sebab adik banyak kes" kata lelaki itu.

Adrian hanya menghembus nafas berat. "Adik tinggal dengan abang dulu" terus dia tarik Adrian ke keretanya. Dia tak kesah kereta buruk dia tu basah.

Sesampainya di rumah, Adrian menceritakan semuanya. "Nama abang Nash. Urm.. Abang boleh tolong adik"

© | 𝙋𝙀𝙍𝙄𝙎𝙄𝙆Where stories live. Discover now