Sekeping kertas itu membuatkan Raiden berasa mencabar. Beberapa saat kemudian, semua sistem mereka telah digodam oleh Cyclone dan kali ini telah menunjukkan muka Cyclone yang sebenar. Tercunggap Raiden apabila melihat Masumi adalah Cyclone yang sebenar. Kaidou kelihatan relax. Masumi atau Cyclone mencabar mereka bahawa tidak akan dapat menjumpai Masumi. Raiden menitiskan air matanya dan bertanya "Masumi! Why you behaving like this!. Is this you called relationship with me? You act like gonna die with a jacket and a acid bottle. But you totally betrayed me and your country!." Masumi menjawab "hahh! I don't care your love is true or not but i am a devil who needs more power and humans become slave. Only i the one who has ability to control all of you! You know something Raiden, your brother isn't dead yet. He's still around of you. This battle between me and him, you was my controller to attract all of your friends mind and believing me. But faithfully, Your member, Kaidou or known as Takeshi destroyed my plans!." Raiden terkejut yang Kaidou adalah Takeshi. Raiden dengan sepantas menoleh kepalanya mencari Kaidou tetapi dia tidak berada disana. Cyclone memberikan amaran bahawa dia akan menggodam semua sistem dengan barang electronic kepunyaan Kaidou. Cyclone berkata "Oh! I forgot to tell. The number hacker is not Itaki or me but it is Takeshi. I stole his hacking drive and hack all of systems. So i dare you can't find me." Setelah memberitahu, Cyclone terus memadam dan mula menggodam. Sejam tiada Kaidou, semua ahli interpol huru hara kerana tidak mampu menghapuskan Cyclone. Beberapa saat kemudian, muncul satu logo TK yang menghapuskan Cyclone serta merta. Semua orang berasa gembira dengan kehadiran Kaidou dalam membantu menghapuskan Cyclone. Beberapa minit kemudian, Kaidou menghantar lokasi Masumi berada sekarang kepada Raiden. Tanpa membuang masa, Raiden dan skuadnya bergegas ke tempat tersebut untuk menangkap Masumi. Tiba dia tempat itu, Masumi telah dapat ditangkap dan akhirnya menjatuhi hukuman gantung atas arahan Perdana Menteri Jepun. Seluruh warga Jepun berasa gembira dan bebas daripada Cyclone. Walaupun Raiden sedih dengan pengkhianatan Masumi namun dia tetap tabah.
YOU ARE READING
Who Are You?
Mystery / ThrillerTitle Bahasa Inggeris, tapi biasanya story nie semua Bahasa Melayu. Kisah pasal Raiden, seorang detektif Interpol dan juga hacker ranking ke-2 didunia berdepan dengan pembunuh dan juga hacker yang ranking pertama didunia, Takeshi atau lebih dikenal...