4.Bölüm

58 50 1
                                    

                  Kardeş Bağı: Doğum Lekesi

"Sophia... Kızımm.. Kardeş bağıı, onu bul sizi bağlayan şey o. İkinizinde sırtında aynı doğum lekesinden varr.. Yalnız değilsin kızım bul onuu.."
Sabah olmuştu. Mackenzie terler içinde uyandı. Su gibi terliyor ve sesi çok kısık çıktığından Clary amcaya sesini duyurmakta zorluk çekiyordu.
Clary amca zorda olsa sesi duymuş ve telaşla odaya girmişti. Hemen Mack'in ateşi olup olmadığını kontrol etti. Çok endişeli bir şekilde "kızım yanıyorsun sen, çabuk seni banyo'ya sokmam gerek". Mack'i kucakladığı gibi banyo'ya götürdü ve buz givi suyla yıkadı. Çıkardıktan sonra kıza yeni kıyafetler verdi. Clary amca görüp görebileceğiniz en iyi insanlardandı. Mackenzie'yi tekrar yatağına yatırdı, ilk haline göre ateşi düşmüş gözüküyordu ama hala halsizliği çok belliydi. Anlaşılan yağmur onu çok kötü etkilemişti.
Gün boyu yataktan çıkmadı ama bi an önce iyileşip gitmek istiyordu. Clary amca ise Mack'i çok sevmişti. Onu torunu gibi görüyordu ve torunu için sakladığı kıyafetleri giymesi onu çok mutlu etmişti.

Aslında Clary amca çok uzun zamandır torununu görmüyordu. Nedeni bilinmez ama torununu dedesini görmesi için getirmiyorlardı. Clary amca da bu eksikliğini Mack'i tanıyınca giderebileceğini fark etmişti.
***

Aradan bir gün geçti. Mackenzie uyandığında kendinin çok iyi olduğunu hissediyordu. Camdan dışarı baktığında bazı sesler duydu. Polisler kapı kapı dolaşıyor ve kapıyı açanlarla birşeyler konuşuyorlardı. Tedirgin olmuştu "beni mi arıyorlar? Umarım benimle alakası yoktur" derken kapı çaldı. Mack kapının arkasına saklandı her ihtimale karşı ve kapının açıldığının sesini duydu. Clary amcanın sesi odadan az çok duyuluyordu dediğine göre "Yok oğlum görmedim, görürsem size haber veririm". Bu konuşmayı duyan Mackenzie bi an önce burdan gitmesi gerektiğini daha iyi anlamıştı. Clary amcanın ayak seslerini duyunca hemen yatağına geri geçti. Clary amca kapıyı yavaşça açtı ve "Sanırım polislerin aradığı çocuk sensin, değil mi?"
Mack kafasını yukarı aşağı salladı. Saklamasının bir anlamı yoktu çünkü bu adama çok güveniyordu.
Daha sonra Mack lavaboya gitti. Ayna da kendine baktı ve tişörtünü çıkarttı. Dün rahatsızlandığında gördüğü rüyayı düşündü. "Doğum lekesi, hmm bu zamana kadar nasıl fark etmedimaynada sırtına baktığında değişik bir leke olduğunu fark edince biraz düşündü ve kardeşinde de aynısından olduğu aklına geldi. Tek hedefi kardeşini bulmaktı ve ondan sonrasını hiç düşünmemişti. "Ahh Tommy, şimdi nerdesindir? Kim bilir? Ama seni bulacağım buna inanıyorum" diye düşünmekten kendini alamıyordu.
Clary amca Mack lavabodan çıktıktan sonra onu yanına çağırdı ve koltuğa oturunca "Bak kızım, bir süre seninle ben ilgileneyim. Bu yaşta kimin kimsen olamadan dışarda güvende olmazsın. Ne dersin?"
Mackenzie düşündü durdu. Uzun bi süre olsada en azından reşit olana kadar Clary amcada kalmasında bir sakınca olmadığını düşündü ve kafasını sallayarak onayladı.

*Bölüm diğerlerine göre biraz kısa oldu biliyorum. Bir sonraki bölüm daha uzun olacak. *

YOL AYRIMI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin