BAĞIMLILIK
ALEX'İN BAŞINDAN GEÇENLER...
"Sevgili Günlük, bu sana son kez kendimle ilgili bir konudan bahsedişim olucak.
Annemin bana en son bağırışından sonra işler iyice sarpa sardı. Koluma sadece bir heves uğruna yaptırdığım dövmeleri git gide arttırdım. Buraya kadar o kadar kötü gözükmesede aslında başıma gelenler böyle başlamıştı.Annemle olan tartışmamın gecesi yavaşça camı açtım ve cezalı olmama rağmen evden çıktım. Aslında kötü bir amacım yoktu sadece Beth ile görüşecek bu negatifliğimden onun yanında olunca atacaktım. Yaşım 16 olmasına rağmen herkesden daha olgun bir yapım vardı. Boy olarak yaşıma göre biraz uzun sayılırdım.
Beth'in dükkanına yaklaşmak üzereyken uzaktan onun kapıları kitlediğini fark etmiştim. O esnada yanına 3 tane sanırsam bilemiyorum tam emin değilim erkek gelmişti ama hiçbir şey yapmadılar sadece Beth'in cebine birşey koydular ve o da onlara uzaktan anladığım kadarıyla para uzattı. O an ne yapacağımı bilemedim ve Beth'e seslendim. Tabi o 3'ü de bana baktı ve beni aşağıladılar. Bende doğal olarak hoşlandığım kızın yanında ezik kalmamak için "Beth'e ne verdiyseniz aynısından bana da verin o zaman ufaklık kimmiş size gösteriyim" laflarını büyük bir cesaretle söylemiştim. Onlarsa laflarım karşısında kahkaha atmış ama sonucunda benimle alay etmek için az birşey de olsa Beth'e verdikleri şeyden bana da vermişlerdi. Beni zorlayıp o an kullandırtmaya çalıştıklarında Beth engel olmaya çalıştı ama onun da gücü yetmiyordu. Zorla bana o iğrenç şeyi burnumdan içeri doğru çekmemi sağladılar. Ben o gıdıklanmayla hapşurmaya ve ardından öksürmeye başlayınca iyice eğlenmeye başladıklarını gördüm ve oğlanlardan birini güzel bi yumruk çaktım. Tabi çoğunluk onlarda olduğu için beni yere serdiler ve oradan uzaklaştılar.
Beth oğlanlar gittiği gibi yanıma koştu ve beni yerden kaldırdı. Başıma birşey gelmedi (dayak dışında tabi) sansam da aslında o gün benim burnumdan çektiğim şey bu gibi şeylere alışık olmadığım için bende istemsizce bağımlılık yaptı. Beth ne kadar vermek istemesede onu bir şekilde ikna etmiş ve ondan almaya başlamıştım. O, neden bu iğrenç şeye bağlandı bilemem ama ben o lanet gece bağlandım.
Bunun ardından başka bağımlılığım daha oldu. Sigaraya başlamıştım. Aslında bu biraz da kendi içsel çöküntümden kaynaklanmıştı. Ot denen lanet şeyden bağımlılığımı sigara sayesinde atlatmış ama bu seferde onun bağımlısı haline gelmiştim. Fakat sigarayı bırakmamakta kararım kesindi.
Ardından kolumdaki ve sırtımdaki dövmeleri arttırmaya başladım. Kısaca umursamaz ve değişik bir tip haline geldim. Onca çöküntüme rağmen Beth hep bana destek çıktı. O hep benim yanımda oldu. Ondan hoşlanmam da sanırım bir bağımlılıktı... "
Dan artık Kansas'a gitmişti ve Alex abisi olmadan yalnız başına kalmış gibiydi. Tabiki Beth'i saymazsak.
Beth ile o gece yaşadıklarından sonra tek iyi birşey olmuştu. İkisi çıkmaya başlamış ve artık beraber takılmaya başlamışlardı. Önceden de yan yana geliyorlardı ama bu sefer ki farklıydı. Alex, Beth'in elinden tutuyor yüzündeki morluğa rağmen ona bakarken gülümsemesini eksik etmiyordu.
Beth'in bir abisi vardı. Anlattığına göre onunla sadece 9 senedir beraberdi ve bunun sebebinin çok uzun bir konu olduğundan anlatmak hiç istemezdi.
Beth'in sarı tonlarına yakın saçı ve buğday teni bir melek gibi tertemizdi. Ot durumlarına rağmen başına bunun dışında kötü bir durum gelmemişti ama dediğine göre abisini o 9 sene içerisinde çok yakından tanıma fırsatı bulmuştu. Yani şöyle demek gerekirse. Aslında onun o lanet şeye başlamasının başlıca sebebi abisi olmuş ve ona tekrar kavuştuğu için çok fazla pişmanlıklar çekmişti. Bu arada Beth yaş olarak Alex'den iki yaş büyük. Yani o şuanda 18'inde ama yaşıtları ile çok fazla takılmayan birisi ve kendinden iki yaş küçük olan Alex ile sevgililer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOL AYRIMI
General Fiction"Ben ve erkek kardeşimi çok küçükken yetimhaneye bırakmışlar" "Ben 3, erkek kardeşim Tommy ise 1 yaşındaymış" "Yollarımızın bu denli ayrılacağını bilseydim o gün o arabanın arkasından soluksuz koşardım" "Ama koşmadım" "Pes etmeyeceğim, kardeşimi...