Ateş
Cansunun bedeni yere düşmüştü hemen yanına koştum ve bir yarası olup olmadığını baktım , eğer hemen elinden silahı almasaydım canına kıyabilirdi salak .
Başını çevirdim ve alnı yere düştüğü için kanıyordu belinden tuttum ve yatağa yatırdım .
Bir an kendimi kaybettim neden sanki dokunuyorsam kıza bende hata aldım şimdi başıma belayı .
"Şiştt uyansana , uyan "
Suratını tokatlamaya başladım ama uyanmıyordu kollarından tuttuğumda elimde sıcak bir sıvı vardı kolunu sıyırdığımda kurşun sıyırmıştı buyüzden de kan akıyordu .
"Sevilll , sevilll "
Odaya giren hizmetçiye emir verip
"Kızın üstünü çıkar ve şu dolaptaki t-shirt ve pijamayı giydir"
Odadan çıkıp alt kattan dolaptan pansuman için gerekli malzemeleri aldım ve merdivenlerden yukarı çıktım kapıyı tıklattım bu ne kibarlıktı ateş sanki daha demin kıza zorla sahip olmaya çalışan sen değildin .
"Müsait mi "
Hizmetli kapıyı açıp gülümsedi ve kafasını salladı bende içeri girdim cansu uyanmıştı korkuyla gözlerime bakıyordu hizmetli kadına kısa kol giydirmesini söylemiştim ama cansunun üstünde hırka vardı .
"Sevil sana ne dedim t-shirt giydirmeni söylemedim mi bu ne "
Bu dediğimle ona baktım yüzü bir an gülsede sonra eski halini almıştı benim onu giydirdiğimi düşünmüştü herhalde .
"Ben giydirdim efendim ama küçük hanım üstüne hırka giydi engel olamadım "
"Tamam çık "
Yatağın kenarına yaklaştım ve ayakta dikildim o ise gözlerime nefretle bakıyordu benimde ondan farkım yoktu .
"Yarana pansuman yapacağım zorluk çıkarma "
"Ne o yoksa tekrar mı sahip olmaya çalışırsın"
Göz devirip yatağın kenarına oturdum ve üstündeki hırkayı çıkartmaya çalıştım ama o engel oldu .
"Dokunma bana istemiyorum senin yardımını "
Onu dinlemeyip hırkayı üstünden çıkarttım sert bir şekilde canı acımış olmalıki çarşafı eliyle tutup sıkmıştı.
Elimdeki pamuğa oksijenli su döküp kanını temizledim dişlerini sıkıyordu bense duygusuz bir şekilde yüz şeklini inceliyordum .
Kolunu sargı beziyle sardım ve hırkasını giymesi için geri attım yanına oda giymiş ve yatağa geri yatmıştı ."Neden kurtardın beni he sende kurtulmuş olurdun benden , neden yaptın bunu bana ned-"
Gözleri yavaş yavaş kapanmış ve sayıklaya sayıklaya uyumuştu kaşlarımı çattım ve odadan çıktım ben zaten senden kurtulmak isteseydim çoktan kurtulurdum salak kız sen dua etki benim hayatımı kurtardın yoksa bir dakika durmaz bitirirdim işini .
Odadan çıkmış kendi odama geçmiştim aynanın karşısına geçtim ve gömleğimi çıkardım sargı bezinin çıkarttım ve tekrar sargı beziyle sardım gömleğimi giymek üzeriyken bağrışma seslerini duydum gömleği bir kenara attım ve kapıyı açtım .
"Ateş bey kız kaçmaya çalışıyor "
Aşağıdan bağıran hizmetçi kadınla merdivenlerden iki şer iki şer yalın ayaklarımla indim .
Kapıyı açmaya çalışan zavallıya baktım böyle olacağını bildiğim için kapıyı kilitletmiştim .
"Açın şu kapıyı Allah aşkına açın bırakın beni ne yaptım ben size bırakın ya bırakın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş
SpiritualAteş cansunun yanağına elini koydu "Sen yoktun o zamanlar çocukluğum da en çok yağmuru severdim ben ... Ne zaman bir dert gelse bana, yağmur yağar , dinler,dokunur ve topraktan kalkan o kokuyu koklardım ... Ateşim sönerdi ... Sonra büyüdüm ... Gözle...