Cansu
Ateş o adamlarla çatışırken bende kaçmak için planlar yapıyordum ve ormana doğru koşmaya başladım sonunda kurtulmuştum bu psikopattan .
Elbisemin uçları yağan yağmurdan dolayı çamur olmuştu elimle tutup bayırdan aşağıya doğru koşmaya başladım arkamı döndüm silah sesleri hâlâ kesilmemişti bir anda ne olduğunu anlamadan bir el belimi kavramış ve kendine çekmişti başım hızla gögsüne çarptım .
Kulağıma kalp atışlarıyla birlikte o tanıdık ses geliyordu .
"Şişttt benim , yine benden kaçamadın küçük "
Bu söylediğiyle gözlerimi kapattım evet yine ondan kurtulamamıştım .
Ellerini belimden çekmişti bense ona baktım ve bir adım geriledim yine kaçma umuduyla ama şu elbise yüzünden az kalsın düşüyordum ve bilin bakalım beni kim tuttu ateş .
Gözlerimi korkuyla kapatmıştım , gözlerimi açtığımda ateşin gözleriyle karşılaştım gözlerinde farklı bir anlam vardı ama anlayamıyordum hemen parlıyor , hemen sönüyordu ve ben bu adamı hâla anlayamıyordum .
"Niye öyle bakıyorsun "
Kaşları havaya kalkmış ve bana bakıyordu yalnız biz hâlâ aynı pozisyondaydık .
"Nasıl bakıyormuşum "
"Ş-şeyyy her an öpecekmiş gibi "
Bu söylediğimle gülümsedi ve yüzüme eğildi , bende yana çevirdim ben bu adama bana dokunma dedikçe o inadına yaklaşıyordu .
"Yapma ateş bırak beni lütfen "
Hayret ilk defa bir şey demeden bırakmıştı beni psikopat adam .
"Teşekkür ederim "
Kafa sallayıp önden önden yürümeye başladı bende onun arkasından bir el silah sesini duymamla korkuyla ateşe baktım ve bir anda elimden tutup ormanın içinde koşmaya başladık bir ağacın arkasına gizlenmiştik .
Gözlerimi kaldırdığımda ateşin gözleriyle karşılaştım ve hemen indirdim gözlerimi hiç hoşlanmıyordum bu adamın bana bakmasından
"Anneni ara , ama sakın birşey çaktırma yoksa beynini dağıtırım "
Gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum yalan mı söylüyor diye yüzünü analiz etmeye çalışıyordum .
Ne kadar değişik biri ya bu hengamede annemi aramam için izin veriyordu ben boşuna psikopat demiyorum değil mi."Gerçekten mi "
Kafasımı sallayıp son model telefonunu çıkardı ve elime verdi .
"Bir işe başladığını onlarda seni amerikaya transfer ettiklerini vedalaşmayı sevmediğin için vedalaşamadığını söyle , bir hafta sonu seni götürürüm annene "
Allahım ben ne yapıyorum ya adama sarılmış bir şekilde bekliyordum yok ben gerçekten manyadım yoksa elin adamına ne diye sarılayım .
Ellerimi yavaş yavaş çektim ve başımı öne eğdim yaptığım yanlıştı ben elbet birgün ondan kurtulacaktım ve ona sarıldığım her dakika aklıma gelecekti oyüzden davranışlarıma dikkat etmeliydim"Özür dilerim "
"Bir daha olmasın konuş hadi bekliyorum ben burda "
Mal adam ya harbi mal la olum ben sana sarılmaya çok mu meraklıyım sanki gözlerimi devirip telefonun tuşlarına basıp annemi aradım .
Annemin sesini duymamla gözlerimden yaşların yanaklarımdan süzülmesi bir oldu .
"Anne"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş
SpiritualAteş cansunun yanağına elini koydu "Sen yoktun o zamanlar çocukluğum da en çok yağmuru severdim ben ... Ne zaman bir dert gelse bana, yağmur yağar , dinler,dokunur ve topraktan kalkan o kokuyu koklardım ... Ateşim sönerdi ... Sonra büyüdüm ... Gözle...