Altın yol

1.3K 114 79
                                    

Ateş

Gözlerimi başımın kopacak gibi olan ağrısıyla uyandım elimi başıma götürüp ovaladım gözlerimi yanıma  çevirdiğimde cansuyu görmemle küçük çaplı bir şok geçirdim ne işi vardı bu kızın burda kaşlarımı çattım dün sabah olanlar aklıma geldi rüyasında bir adamın adını sayıklıyordu aptal ogün gördüğüm adam belkide dün sabah sayıkladığı adamdı banane ya oysa o beni ilgilendirmez   .

İşaret parmağımla uyanması için dürttüm
Oda iki yana kımıldayıp gözlerini açtı gözlerini bana çevirdiğinde kalbim hızlı hızlı atmaya başladı ne oluyor lan sana kendine gel .

"Ne işin var senin burda "

" şeyy , Dün gece "

"Noldu dün gece yoksa "

"Hayır hayır dün gece çok  sarhoştun yanından gitmeme izin vermedin "

"Saçma ben sarhoş olsam bile seni yanımda asla istemem inandırıcı bir yalan bul küçük "

"Ben yalan söylemiyorum  hatta dün gece "

"Eee "

"Bana aşık olduğunu söyledin "

Dediğiyle afalladım ben ona aşık olduğumu mu söylemiştim ben niye böyle birşey hatırlamıyorum ki dün gece çok sarhoştum saçmalamış olmalıyım .
Sinirden gülerek yanına yaklaştım .

"Ben , sana aşık olduğumu mu söyledim hahahhah 😅 "

"E-evet "

Yüzümü ciddi bir hale sokup gözlerinin içine baktım .

"Ben ateş asla birine bağlı kalmam ,  sana asla  seninle işim bittiğinde kapının önüne koyacağım , ya sen kimsin de ben sana aşık olayım be kimsin , kendini kandırma küçük ben asla sana birşey hissetmeyeceğim asla , aptal "

İşaret parmağımla alnına bastırıp geriye doğru ittirdim yanaklarından  gözyaşları çoktan boşalmıştı bile onu öyle görünce nedense benimde kalbim acımıştı .
Yataktan kalkıp banyoya girdim kapıyı kapatıp ellerimi mermere dayadım ve aynaya baktım .

"Ben aşık olamam ben birine bağlı kalamam olmaz yapamam , bir daha ihanete uğramaktan canımın yanmasından  korkuyorum onu sevmekten korkuyorum ve ben ilk defa birşeyden bu kadar çok  korkuyorum  "

Suyu açıp elimi yüzümü yıkadım ve kapatıp havluyla kuruladım .
Banyonun kapısını açtım ve odaya geri döndüm etrafa baktığımda cansu örtüsünü yapıyordu bende üzerimdeki sıfır kolu çıkartıp dolaptan bir gömlek aldım gömleğin düğmelerini iliklediğim sırada bir el silah sesini duydum cansuya baktığımda
Oda korkmuş bir şekilde bana bakıyordu .

"Ne oluyor ateş "

"Sakin ol birşey yok ben bakıp geliyorum sakın odadan çıkma "

Yatağın yanındaki çekmeceden silahımı aldım ve dışarı çıktım ,  kolidorda gördüğüm korkmuş suretle kaşlarımı çattım .

"Yusuf "

"Ateş "

"Çabuk cansunun odasına git "

"Dünkü adamlar mı geldi ateş  "

"Dünkü adamlar kim "

"Dün de silahları sesleri vardı ateş kim bunlar hergün evimize geliyorlar "

"Tamam sen sakın korkma cansunun yanına git ve onun yanından sakın ayrılma "

Kafasını sallayıp cansunun odasına gitti bende hızla merdivenlerden indim salonda ali ve korumalar vardı .

Ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin