öğreneceksin

1.1K 109 47
                                    

Cansu

Dediği sözle sadece midemi bulandırmıyordu aynı zamanda ona hissettiğim nefreti çoğaltıyordu pislik adam .

"Git şimdi , 4 saatin var , saatin dolduğunda kapına dayanmamı istemiyorsan iki dakika önce çık evden ben seni arabayla alacağım ve bu iyiliğimi sakın unutma küçük "

Kafamı salladım iyilikmi , yaptığın iyiliğin karşısında da benliğimi istiyorsun adi herif , senden herzaman nefret edeceğim .

Kolumu elinden çektim ve anneme var gücümle koştum oda beni görmesiyle iki adım ilerledi ve hasret kaldığım o kokuyu buluşmanın verdiği mutlulukla içime çektim .

"Annemmm , canımıniçi "

"Cansum , güzel yavrum neden haber vermedin geleceğini "

"Bana da sürpriz oldu anne izin verdiler bende hemen geldim "

Gerçekten de bay gizemlinin bana çok büyük bir sürprizi olmuştu bir yandan sevinsemde bir yandanda verdiğim sözün altında eziliyordum .

"Hadi içeri geçelim yavrum "

Kafamı salladım ve annemin koluna girdim evimi çok özlemiştim nerdeyse bir hafta olucaktı .

İçeri geçip anneme doyasıya sarıldım oda gülümseyip eşarbımın üstünden öptü .

"Annem sana birşey söylemem gerekiyor "

"Dur yavrum söylersin daha çok zamanımız var , dinlen azıcık uzun yoldan geldin , karnında açıkmıştır senin ben yemek hazırlayayım sende duşunu al biraz dinlen "

Şimdi söyleyipte kadını üzmeyeyim en iyisi , kafamı salladım ve banyoya gidip duşumu aldım özlediğim ve uzak kaldığım yatağıma uzandım gözlerimi kapattım .
Annemin sesiyle kapattığım gözlerimi açtım ve sesin geldiği yöne yürüdüm kapıyı açıp mutfağa girdim .

Annem pratik elleriyle birşeyler hazırlamıştı buruk bir şekilde gülümsedim ve masaya oturdum yemeği yemekten çok annemi izliyordum bir daha ne zaman görürüm o cennet yüzünü bilmiyorum .

Saate baktığımda iki saatim kalmıştı yüzümü astım ve yemeğime devam ettim .

"Neyin var cansum "

Annemin sesini duymamla düşüncelerimden sıyrıldım ve gözlerine baktım .

"Benim gitmem gerek anne "

"Nereye yavrum daha yeni geldin "

"İş yerinden aradılar oyüzden gitmem gerekiyor ama yine gelicem söz veriyorum "

"Ne işiymiş bu cansu hiç sevmedim ben bu işi ben senden ayrı kalmak istemiyorum yavrum "

"Bende istemiyorum anne ama çalışmam gerekiyor borçlarımızı var onları ödemem gerekiyor anla beni "

Annem başını salladı bende yanağından öptüm sarıldım doyasıya çektim kokusunu içime ayrılıp  ve odama geçtim üzerimi değiştirdim ve yanıma annemin fotoğrafını aldım birazda canım arkadaşım sinemle hasret gidermek istiyordum bu yüzden saatimi doldurmadan hemen evden çıkmalıydım.

Evden çıktım ve etrafımı kolaçan etmeye başladım bu psikopat bana nasıl güvendi ki kaçarım diye hiç mi korkmadı  , omuz silktim ve yolun üstündeki taksi duraklarından doğru yol aldım telefonumu o su aygırı denen adi kırdığı için annemden haber vermiştim sineme bulaşacağımız yeri .

Taksiden inip  park gibi bir yere gelmiştim  keşke o ateş denen adi adamın yanına gitmek zorunda olmasam ama mecbutum ben annemsiz yaşayamam .

Ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin