Ben +Sen

1.2K 95 134
                                    

Ateş

Boynuma sarılan kadını içime sokmak istercesine belini sardım .

"Ateş kemiklerimi kıracaksın ya "

"Ne yapayım kaç gündür yanımdasın ama doğru düzgün  sarılamadım  bile "

"Doğru düzgün derken "

"Söyleyeceğim ama kızmayacaksın söz ver "

"Tamam söyle hadi "

"Ya sen hani benim öldüğümü zannettiğin gece varya  işte ben ozaman senin yanındaydım hatta srnde uyandın ve rüya gördüğünü zannedip tekrar uydunun "

Cansu birden gülmeye başladı , şimdi bu iyi bir gülüşü mü yoksa bittin sen ateş manasında bir gülüşmü anlayamadım .

"Adama bak sen ya beni kaç gündür ayakta uyutuyormuş  , ya sen ne kadar kötü bir adamsın ya "

"Hani kızmayacaktın "

"Söz verdiğimi hatırlamıyorum ben oyüzden kızabilirim hatta vurabilirim sana "

"Tamam al vur , valla hiç çekinme indir bir tane suratıma hakettim ben bunu "

Gözlerimi kapattım ve yanağımı cansuya çevirip vurmasını bekledim .

Ahaaa geliyor şimdi okkalı bir tokat , ohhh hakettin sen bunu ateş  .

Yanağımda hissettiğim sıcaklıkla kalbim hızlı hızlı atmaya başladı .
Ya bu cansu heralde beni çok özlemiş ben vur diyorum bu kız beni öpüyor gerçi bende Allahdan belamımı istiyorum anlamadım kız öpüyor işte daha ne istiyorsun .

Gözlerimi açtım ve gülerek önüme döndüm cansu da kafasını eğmiş yere bakıyordu .
İşaret parmağımı çenesinin altına koydum ve başını yukarıya kaldırdım .

"Gözlerine hasret kaldığım kadın ne olur kaçırma bakışlarını benden "

Gülerek alnından öptüm ve geri çekildim .

"Hadi evimize gidelim "

"Olur "

Cansuya elimi uzattım ve oda gülerek elimi tuttu .
Adımlarımı onun adımlarına uydurup yavaş yavaş atıyordum onsuz bir santim bile ayrı kalmak istemiyorum .


Arabaya binmiş ve evimize doğru yol alıyorduk bakışlarımı yanımda oturan küçüğe çevirdim bakışlarımı .
Ona küçük diyordum çünkü minicikti savunmasız masum ve çok şirin olduğu için bu ismi takmıştım ona .

Gülümseyerek arabayı durdurdum evin önünde ve kapıyı açıp indim arabadan ve hemen koşarak cansunun kapısını da açtım .

"Sen gerçekten değişmişsin    "

"Neden böyle birşey dedin şimdi  "

"Çünkü   senin  odun gelip odun gideceğini sanırdım ama  değişiklik sana yaramış "

Cansu gülerek önden önden yürüyordu , hah odunmuş ben romantiklikte babamı bile geçerim behh .

Gülerek cansunun yanına vardım ve kolumu boynuna attım ve kendime çekip yanağından öptüm .

"Ne yapıyorsun ateş teyzen görecek şimdi "

"Görsün ne yapayım ayıp mı karım değilmisin öperim de sarılırım da "

"Deli "

Gülerek kapının önüne vardık ve  zile basıp kapının açılmasını bekledik .

Ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin