İyi ki benimsin

973 82 117
                                    

Ateş

Kına için teyzemlerle birlikte düğün salonuna gitmek için arabaya bindik ve gaza basıp evin önünden ayrıldım .

"Birşey unutmadık değil mi evde "

"Unutmadık teyze ateş bile bu kadar heyacan yapmıyor "

Yusufun dediğiyle gülümsedim ve yola devam ettim .

"Ne yapayım sizin mutluluğunuzu gördükçe ben daha fazla heyacanlanıyorum ve bu mutluluğunuz bozulacak diye çok korkuyorum "

"Korkma teyze artık hep mutlu olacağız kimsenin bu mutluluğumuzu bozmasına izin vermem "

"Ahhh oğlum iyi ki bu cansu hayatımıza girmiş ve senin eşin olmuş , yoksa sen uslanmazdın , işte yüce rabbim seni uslandıracak birisini karşına çıkardı çok şükür "

Gülerek yoluma döndüm ve düğün salonun önüne park ettim arabayı .
Arabadan inip üstümü düzelttim ve yürüyüp salondan içeri girdim .

Kalbim yerinden fırlayacak gibi atıyordu .
Cansuyla hiç ayrılmayacağımız hep bir arada olacağımız günleri düşündükçe kalbim bayram ediyordu .

Gelin odasının önünde dikildim ve ceketimin düğmesini açtım .
Kapıyı tıklatıp içerden gelen sesi dinledim .

"Gir "

Gülümseyerek içeri girdim ve yere eğdiğim başımı yavaşça kaldırdım ve karşılaştığım manzarayla büyülendim .

Cansu kıpkırmızı bindallının içinde çok güzel gözüküyordu .
Gülerek yanıma geldi yanındaki arkadaşlarında tek tek gülümseyerek dışarı çıktılar .

Bende tekrar baştan aşağıya süzüp öksürmeye başladım bir yandan da bozuntuya vermemek için gülümsüyordum .

"İyimisin , su vereyim mi "

"İ-iyiyim "

Cansunun verdiği suyu alıp içtim ve tekrar ona uzattım .
Suyu içtim ama hala yanıyordum ben ve şuan çok yakındı bana .

"Eee nasıl olmuşum birşey demeyecekmisin "

Çok güzel olmuşsun az kalsın boğuluyordum desem ne der acaba .

"Çok güzel olmuşsun , kırmızı sana çok yakışmış "

Ah senin o utanman yok mu be kadın öldürüyor beni .
Gülümsedim yaklaştım oda gülerek gözlerime bakıyordu .

"Ya ateş neden bu kadar güzel gülüyorsun "

Dediğiyle gözlerim kocaman açıldı o da dediğine şaşırmış olmalıki ağzını kapatıp arkasına döndü bende gülümseyerek belinden sarıldım .

"Bu gülüşüm tek sebebi sensin , yoksa ben hep asık suratlı bir adamım , böyle güzel gülüyorum çünkü beni güldüren çok güzel biri "

Cansudan ses çıkmayınca kolundan tutup kendime çevirdim ve yüzüne yaklaştım .

"Benim güzeller güzeli sevgilim hazırmısın cansu soydan olmaya , şimdi soruyorum sana ve iyi düşün taşın sonradan pişman olmanı istemiyorum .
Bazı geceler olacak eve hiç gelemeyeceğim belki bazı günler olacak sana kızıp bağıracağım , bazı akşamlar olacak omzunda ağlayacağım ve belki bazı sabahlar olacak seninle güleceğim bu karmaşık duyguları benimle yaşamayı ve benimle yaşlanmaya hazır mısın "

Cansu gülümseyerek iki elinide yanağıma koydu ve gözlerini gözlerimde sabit tuttu .

"Ben seninle olduktan sonra asla pişmanlık duymam benim yakışıklı kocam .
Bazı geceler eve gelmediğinde yastığına sarılır ağlarım evet ama sonra sabah geleceğini umut edip kapatırım gözlerimi .
Bazı günler bana bağırıp çağırdığında sessiz sessiz ağlarım ama sana hiç kızmam o senin kocan deyip susarım .
Bazı akşamlar benim omzumda ağladığında ben yine ağlarım çünkü senin acın benim acım olur .
Ve bazı sabahlar sen gülümsedikçe ben de gülerim çünkü sen mutlu olursan ben daha fazla mutlu olurum .
Bu yüzden cansu soydan olmaya ve seninle yaşayıp seninle yaşlanmaya hazırım "

Ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin